AndroidHealthClinic

van damme, nu..

heel spijtig..... the cocaine-look

Ja de heroine-look zou hem veel beter passen.

• Topic Starter Topic Starter
haha^

wrong bet was idd. zn beste film

dan had je nog die eerste klassiekers van hem: bloodsport-kickboxer-DI- universal soldier 1- timecop en Hard target

daarna is het alleen maar achteruit gegaan

de laatste die ik nog bekijkbaar en tof vond is Desert Heat.

en blijkbaar maakt hij in 2006 een sequel op bloodsport!

en dan de ultieme kick die je in ieder van zn films telkens opwieuw wou zien: de reverse spreidstandkick!

willlem zei:
haha^

wrong bet was idd. zn beste film

dan had je nog die eerste klassiekers van hem: bloodsport-kickboxer-DI- universal soldier 1- timecop en Hard target

daarna is het alleen maar achteruit gegaan

de laatste die ik nog bekijkbaar en tof vond is Desert Heat.

en blijkbaar maakt hij in 2006 een sequel op bloodsport!

en dan de ultieme kick die je in ieder van zn films telkens opwieuw wou zien: de reverse spreidstandkick!

kickboxer deel 4 vond ik ook heel sterk. 1 2 3 heb ik thuis maar 4 moet ik ook nog op dvd hebben

tong po zag er in de films anders uit om hem een aziatische look te geven, tis namelijk een Marokkaan.
Michel Qissi, geboren te Oujda.

• Topic Starter Topic Starter
nog even wat anders, wat ik ook zo tof vond waren die geëscaleerde scenes waarin hij trappen uitgeeft die telkens worden herhaald en uit verschillende hoeken.. dat was gewoon het trademark v zn films;)

willlem zei:
nog even wat anders, wat ik ook zo tof vond waren die geëscaleerde scenes waarin hij trappen uitgeeft die telkens worden herhaald en uit verschillende hoeken.. dat was gewoon het trademark v zn films;)

ja vooral die high kick draai shit in de lucht altijd op het laatst :D

zeker wel vet :D

Ryu zei:
ja vooral die high kick draai shit in de lucht altijd op het laatst :D

zeker wel vet :D

Hahaha inderdaad. En ook echt helemaal de benen in een splitstand he. Vooral in Bloodsport was die zó heerlijk.

Net eventjes Kickboxer bestelt via bol.com , maar Bloodsport is daar niet te krijgen. Weet iemand een andere site behalve Amazon.com?

Tja triest om je jeugd idolen zo te zien aftakelen.

Maar that's life.

Ik kijk nog met net zo veel plezier naar zijn films (zeer regelmatig :D )

Tractortje zei:
Heel z'n kop is ook verrot man. Om maar niet te spreken over z'n fysiek. Tsja.. coke addict he. Heb Bloodsport talloze keren gezien. Ik kon het eerste halfuur toen zelfs elke zin meepraten :roflol:
wollach ik ook man:D ik weet bijna heel de film uit m'n hoofd wat ze allemaal zeggen:D

ps: No Retreat No Surrender was zijn eerste film dat hij meespeelde denk ik, daar was gij een slechterik maar het was een top film toen echt waar het was een zalige film...

Laatst bewerkt:
van damme was vroeger met arnold mijn held.
Respect voor de kerel. Hij had niet echt die brute fysiek maar zag er athletisch gespierd uit. Spijtig dat er nu slechts zo weinig van overblijft
Misschien is het tijd dat er een nieuwe actieheld opstaat. Al onze helden worden oud, denk maar aan sly, arnold en van damme...

Deze dagen moeten we het hebben van, Vin Diesel, The rock..

Mwa Ik persoonlijk vind er niks aan :(

Misschien dat kevin Levrone onze kinderen zal opvoeden :D

Er schijnt een rumor te zijn dat ie hiv positief zou zijn, weet niet of het waar is maar als ik die foto's zo bekijk...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vandamme3r.jpg

Van Damme een held? De man is een eikel en heeft er nooit uit gezien. Hij is getrouwd geweest met Gladys Portugese, een bodybuildster, en hij sloeg haar regelmatig verrot.
Ik heb hem ontmoet in zijn toptijd en geloof me, het was een tuinkabouter die een koprol kon maken in een TL-buis. Op de film leek het nog wat, maar die smurf had een paar zielige armpjes en zijn benen waren helemaal eng. Op de film leek het nog wat, in het echt dus niet. Hij is aan de coke gegaan en voor mannen die hun vrouw verrot slaan heb ik weinig respect. Acteren kon ie trouwens ook niet en Mr. belgie is ie dus echt nooit geweest.
:cool:

fromamsterdam zei:
Van Damme een held? De man is een eikel en heeft er nooit uit gezien. Hij is getrouwd geweest met Gladys Portugese, een bodybuildster, en hij sloeg haar regelmatig verrot.
Ik heb hem ontmoet in zijn toptijd en geloof me, het was een tuinkabouter die een koprol kon maken in een TL-buis. Op de film leek het nog wat, maar die smurf had een paar zielige armpjes en zijn benen waren helemaal eng. Op de film leek het nog wat, in het echt dus niet. Hij is aan de coke gegaan en voor mannen die hun vrouw verrot slaan heb ik weinig respect. Acteren kon ie trouwens ook niet en Mr. belgie is ie dus echt nooit geweest.
:cool:
Zou haast gaan denken dat je hem niet mag :D Heb persoonlijk niets met en niets tegen hem. Vind alleen een man die vrijwillig in spagaat valt een beetje eng, dat wel.

Terug
Naar boven