DutchAppeal
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
biefstuk, tartaar, hamburgers...
ik pak zelf vaak smorgens (als tweede maaltijd op mijn werk) een salade met 200 gram mozerella, 200 gram kip, sla, tomaat, komkommer etc. Is echt goed weg te krijgen zo vroeg (ben er nu lekker aan) en goed voor 50+ gram eiwitten. Maar ik ben dan ook iets zwaarder dan jij...

Zelf maken natuurlijk!!!! pfff hahaha 5 minuutjes klaar man!
---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------
Maar als je er geen problemen mee hebt om er wat voor te betalen wil ik ze wel maken voor je... 10 euro schappelijk prijsje?
![]()

shake, sap, melk, mulitvit, visolie, scottish oats... dis is alleen als ik moet werken want om 6 uur sochtens krijg ik echt niets weg anders. De rest neem ik lekker mee naar mijn werk!
Andere dagen gewoon vast voer als ontbijt!

Scottish oats zis een heel fijn soort brinta achtig goedje... drinkt lekker weg en wordt niet zon vieze dikke pap, ook bijna smaakloos dus ideaal!
Te bestellen op bulkpowders.uk voor 3 euro per kilo ofzo...
denk zelf is na
boeit toch niet waarin je het mixt al vreet je ze droog op of maak je dr een dikke lijn van en snuif je het op!

Oats zijn havervlokken, dus gewoon havermout is erg goed als ontbijt!![]()

Laatste keer dat ik hier post hierna zoek je het maar uit
09:00 te weinig eiwitten
22:00 uur zou ik geen 3 boterhammen eten, beter geen KH voor het slapen gaan!
ok nu moet het wel lukken toch, ik kan ook niet voor jou ruiken natuurlijk wat het beste is, gewoon ff proberen en in de loop van de tijd aanpassen enzo.
suc6!