MuscleMeat

Van 'klein maar fijn', naar 'groot en sterk'!

• Topic Starter Topic Starter
Helaas moet ik een paar weken stoppen, ik heb namelijk erge buikpijn (kramp) de laatste weken. Dit had ik al voor ik begon met trainen/dieet, maar niet zo frequent als nu. De dokter heeft me doorverwezen omdat het niet normaal is dat het nu al zo lang aan de gang is en heeft me aanbevolen terug te gaan naar mijn normale eetpatroon en dat zit zo rond de 2000 - 2500 kcal per dag.

Dus het lijkt me beter even te stoppen met trainen, wat jullie?

Ik vind het niet zo gek, je leeft voornamelijk op shakes makker.. De enigste shake die je moet nemen is smorgen whey en na het trainen whey met eventueel dextrose..

Eet verder rijst+kip+Groenten en Melk+Brinta+Kip of Brood+ Pindakaas of Noten+Kwark.. Geen andere shit, dan gaat je buikpijn vast over..

Ik vind het niet zo gek, je leeft voornamelijk op shakes makker.. De enigste shake die je moet nemen is smorgen whey en na het trainen whey met eventueel dextrose..

Eet verder rijst+kip+Groenten en Melk+Brinta+Kip of Brood+ Pindakaas of Noten+Kwark.. Geen andere shit, dan gaat je buikpijn vast over..

Maar ik had deze kramp aanvallen al voor
ik hiermee begon hè! Maar ik neem 1 shake bij het ontbijt, een PWO op trainingsdagen en eentje voor het slapen gaan, dus echt overdreven veel is dat nou ook weer niet lijkt me, de weightgainer heb ik zelfs nog geen eens geopend! ;)

Maar vandaag heel weinig gegeten en geen enkele shake genomen en toch
een uurtje behoorlijk veel pijn gehad.. :(

Echt klote, want ik wil echt graag trainen/eten maar dat gaat nu dus echt niet!

Zo, na onderzoek bleek ik een darmgriep te hebben. Maar het wordt eindelijk minder! De laatste dagen heb ik zelfs helemaal geen last gehad. Mocht dit zo blijven dan begin ik maandag echt met trainen! Een beetje een valse start misschien, maar dat is niet mijn schuld, ik kan moeilijk met kramp vol geen trainen/eten! :P

Terug
Naar boven