XXL Nutrition

Van schrale 15-jarige ecto naar ExtremeLeanRippedAssMother****er

• Topic Starter Topic Starter
30-10-11
3x10 Dumbbell bench press 18kg (Heb wel moeite om die dumbbells op z'n plaats te krijgen voordat ik kan beginnen met drukken)
3x10 Incline dumbbell press 14kg
2x7 Cable flyes 7.5kg

3x5 CGBP 30kg
3x9 Lying french press 18kg~
2x7 Cable tricep press down 7.5kg
3x14 Knee raises

Borst ging goed alleen m'n triceps waren echt een stuk minder, 5kg minder op de CGBP, zal wel komen omdat ik nu triceps na de borst pak.
M'n leg raises gingen opeens ook bar slecht, kon er nog geen 5 uit krijgen, heel apart, dan maar afwisselen met knee raises.

toch een lekkere training, en slechte dagen komen en gaan :)

Dit was dan mijn laatste training als schrale 15-jarige ecto

1-11-11
1x5 Deadlift 80kg
3x7 BOR 45kg
3x7 Lat mach 50kg

3x7 EZ-bar curl 20,5kg~
3x8 Hammer curl 10kg
2x10 Hanging leg raises

Nette training! Grtz met B-day ;-)
Je bent nu officieel schrale 16-jarige ecto:) Congrtz :D
Joke:o

Nette training! Grtz met B-day ;-)
Je bent nu officieel schrale 16-jarige ecto:) Congrtz :D
Joke:o
Beetje laat maar thanks.

Ok, afgelopen 2/3 weken geen trainingen gepost, wel getraind. Niet de meest progressieve week; matig gegeten, vaaak uitgaan, niet elke keer getraind ect.

Maar sinds vandaag dus weer wel.

22-11-11
1x8/1x6/1x5 Dumbbell bench press 19kg
1x9/1x8/1x6 Incline dumbbell press 16kg
2x5 Cable flyes 7.5kg

3x7 Cable tricep pulldown (met touw) 12,5kg
3x10 Tricep pushdown machine 65kg

Owja, ben gekapt met deadliften, fijne oefening, ik kan het iedereen aanraden maarik krijg die techniek maar niet onder de knie. Wil het graag met (bijna) perfecte techniek doen en dat lukt niet, waarschijnlijk ook door m'n lange benen.
En om die reden schoot het vorige week bij een warm-up setje in m'n rug, gelijk die hele training verkloot en ik heb er nog steeds wat last van.

Goed dat je ondanks het niet loggen toch lekker bent doorgegaan.:)

Vandaag bij de fysio geweest, we hadden het 'in de rug schieten' even besproken en het werd allemaal nog even flink los gemaakt (en holy ****ing **** shit wat doet dat pijn).

Nu had heeft die spier rust en heb daarom niet de gebruikelijke training kunnen doen. De komende schouder/benen training zal ook flink terug geschroeft moeten worden, al de stress moet de komende tijd van die plek af.

24-11-11
WU: 1x7 Lat mach 45kg
1x4 Pull-ups (1 hele pull-up daarna reps met een ROM van 80%)
3x6 Pull-ups (Een ROM van 25%)
3x14 Lat mach 40kg

1x15/1x15 Seated hammer curl 7/8kg
3x10 Seated hammer curl 9kg
2x15 Hanging leg raises

jammer van je rug, heb er zelf ook wel eens last van.
gewoon speed reps blijven doen en geen grinders
zou wel blijven deadliften als ik jou was ;)

wat eet je zoal? hoeveel kcals?

Nice, maar in de middag mss wat meer eten?
Keep up the good work :)

gaat goed hier man! blijf focussen op die compounds hé en sterkte met je rug

jammer van je rug, heb er zelf ook wel eens last van.
gewoon speed reps blijven doen en geen grinders
zou wel blijven deadliften als ik jou was ;)

wat eet je zoal? hoeveel kcals?
Ja hinderlijk is dat. Het liefst zou ik blijven deadliften maar ik ben al een lange tijd bezig met die techniek en ik krijg het 100% niet onder de knie, komt ook omdat ik vrij lange benen heb ik denk ik.
En zolang die techniek niet 100% is heb ik het gevoel dat het me meer slecht dan goed doet.

Ik heb in het begin een voedingsschema gemaakt, staat ook voorin in de log. Is nu wel wat veranderd maar het klopt wel redelijk, daar staat 3.4k calorieën geloof ik.

OT: Aangepaste training vandaag dus :/

27-11-11
3x10 Leg press 180kg
2x10 leg curl 25kg
2x16 calve raises
Redelijk waardeloos maar squaten en dergelijk kon dus niet, moet nog even iets beters verzinnen als benen trainen voor volgende keer.

5x11~ Shoulder press machine 30kg
2x10 Upright row 18kg
Kon niks anders verzinnen waarbij je 0% stress op je rug hebt, zelfs laatste oefening was eigenlijk niet geschikt.

Vanaf volgende week hopelijk vol knallen zonder al dit gezeik...

Nice, maar in de middag mss wat meer eten?
Keep up the good work :)
Thanks
Ja, er moet idd wat meer bij. Ik zat te denken tijdens school, s' middags zit ik wel echt vol van die brinta.

gaat goed hier man! blijf focussen op die compounds hé en sterkte met je rug
Ja compounds zijn zeker de way to go. Vandaag alleen geen squat, en de deadlift ligt er helaas uit.
En bedankt he brah, gaat met jou ook goed zo te zien (y).

Laatst bewerkt:
zou kcals uppen tot 4k+, op naar de 90kg!

Mss dan om 2u toch wat meer boterhammen eten?
Wat ik eet in de morgend was havermout met melk koud.
Verteerd makkelijker imo dan.
In België vindt je trouwens ook niet zo simpel Brinta

Jammer van je rugklachten en dat je bent gestopt met SS, nu dus nog steeds gewoon de machines? Al een beetje progressie te zien na een paar maanden?:)

en veeeeel eten jongen!!

Mss dan om 2u toch wat meer boterhammen eten?
Wat ik eet in de morgend was havermout met melk koud.
Verteerd makkelijker imo dan.
In België vindt je trouwens ook niet zo simpel Brinta
Ja, dat dacht ik dus ook.
Koude haver mout met melk moet ik niet aan denken, vind het al ranzig worden als m'n brinta koud is. :D

Jammer van je rugklachten en dat je bent gestopt met SS, nu dus nog steeds gewoon de machines? Al een beetje progressie te zien na een paar maanden?:)

en veeeeel eten jongen!!
Die rug klachten zijn wel zo goed als over, ik mocht afgelopen training m'n rug niet al te veel belasten omdat het er vorige week ff in was geschoten.
Geen SS meer, iets van 4/5 maanden gedaan, nu tijd voor een split. Af en toe machines ja, maar voornamelijk lossen gewichten hoor. ;)

Ik train nu iets van 7 maanden en ben 14kg aangekomen (vp ietjes gestegen), kracht meer dan verdubbeld en ik begin langzamer hand wel wat vorm in m'n lichaam te krijgen. Ik ben er wel tevreden mee maar het kan zeker beter, ik zal gewoon wat harder m'n best moeten doen qua eten en school wat beter plannen zo dat ik geen trainings dagen verplaats.
Heb er zin an. :D

Dat is dus 2kg per maand, netjes hoor! Kan altijd beter he, ik ben nu net begonnen met SS, heb er ook zin an:)
Binnenkort fototje? before and after pic:P

Dat is dus 2kg per maand, netjes hoor! Kan altijd beter he, ik ben nu net begonnen met SS, heb er ook zin an:)
Binnenkort fototje? before and after pic:P
Mwaah, misschien over een paar maandjes. Ben nog te ontevreden om iets te uploaden.

29-11-11
2x7/1x5 Dumbbell bench press 20kg (:))
3x6~ Incline dumbbell press 17kg
2x6 Cable flys 6.5kg

1x9/1x8/1x7 Lying french press 20.5kg
2x5 Tricep pushdown machine 55kg (15kg minder dan m'n max, er zat echt niks meer in)

1-12-11
3x10 BOR 45kg (Laatste 4~ reps niet strikt)
2x7 Pull-ups (allemaal halve pull-ups alleen de aller eerste met een rom van 100%)
1x14/2x9 Lat mach 40kg/45kg

2x7 Ez-barl curl 18kg~
3x10 Seated hammer curl 10kg
2x15 Hanging leg raises

4-12-11
3x6 Standing military press 27kg
3x9~ Seated dumbbell press 13kg
2x12 Torso row 25kg
3x10 Upright row 23kg~

3x16 Leg press 180kg
2x10 Leg curl 25kg

Military press viel me erg tegen, had een maand geleden het zelfde hier op neergezet. Ik voelde hem ook wel zwaar op m'n rug, zwaarder dan normaal voor mijn gevoel. Misschien dat het daarom komt. De dumbbell press is namelijk wel oké vooruit gegaan. Gelukkig na afloop geen last van m'n rug, alleen de dag erna wat stijf.

Weer een matige benen training, was te laat weggegaan en de gym ging al dicht. Geen squats, vond me rug een beetje zwak en had geen zin om 'm nog een keer te belasten.

8-12-11
3x7~ Dumbbell bench press 21kg
1x5/1x9/1x6~ Incline dumbbell press 17kg (Bij het eerste setje moest had ik 2 pogingen nodig om de eerste rep te doen, daarom maar 5)
2x9 Dumbbell flys 9kg

1x5/2x11 Lying french press 20.5kg/18kg (Wel lekker diep)
3x9~ Cable tricep pulldown 10kg

Terug
Naar boven