XXL Nutrition

Van schrale 15-jarige ecto naar ExtremeLeanRippedAssMother****er

• Topic Starter Topic Starter
Hmmmmmmm wat voor gevoel had je bij squat? Zwaarder / lichter? 45kg is niet hoog, maar jouw leeftijd ook niet dus kan die link nog niet helemaal leggen hehehe maar toch netjes zo full body-schema. Zolang jij er vertrouwen in hebt lekker door blijven gaan.
Nee, m'n squat in verhouding best laag, 45kg is ook nog niet echt m'n max, moet nog altijd rustig aan doen ivm met die knieën enzo.
Ongeveer 3 maanden geleden zat ik ook op dit gewicht, dat komt dus door alles wat er gebeurd is, wel jammer maarja.

27-9-11
3x5 Squat 40kg (Knieën werken nog steeds niet goed mee :()
3x9 Dumbbell bench press 28kg
1x5 Deadlift 70kg
Geen tijd om nog pull-ups te doen, sportschool ging dicht.

Ahhhh echt heerlijk om weer zo 'zwaar' te deadliften :D
Voelt ****ing goed, dit soort dingen maken het trainen gewoon leuk.
Ben voor m'n gevoel wel goed herstelt enzo, feelsgoodman.

Hmm bp 45 kg maar dummel press 28? Tel je dummels op ?

1-10-11
3x5 Squat 45kg (Gaat alweer een stuk beter met die knieën)
3x10 Dumbbell incline bench press 24kg (Ik improviseerde wat tijdens m'n training en ik dacht dat dit vooral voor de schouders was :o)
3x7 BOR 40kg (strikte vorm)
2x8 Tricep pushdown machine 70kg2
2x10 Ez-bar curl 18kg

Lekker bezig! :)

Thanks, jij bent ook wel lekker bezig of niet. Wat waren je stats nog maar weer? :)

3-10-11
3x5 Squat 45kg
2x9/1x8 Dumbbell bench press 15kg (Gaat lekker deze, alleen het vervelende is dat ik af en toe nog moeite heb met het stabiliseren van links)
1x5 Deadlift 75kg (Volgende keer 80, moet zeker lukken)
3x12 Shoulder press machine 35kg (omdat ik vorige keer schouders vergeten was)

Fysio was gister aanwezig, heeft nogmaals even m'n squat kunnen checken.
Gaat prima alleen ik heb moeite met het naar buiten drukken van de knieën want die schieten nogal naar binnen.
Ik hoef gewicht niet te verlagen (het moet natuurlijk wel een training blijven) alleen voorlopig even zou houden en daarop focussen.

Even een update qua kracht/gewicht.
Ik zat gister na de training op 70kg en afgelopen zaterdag op 68,4kg. :)
Allebei gemeten na de training, dus wel veel vocht op dat moment.

Ik ben nu 14kg aangekomen sinds ik begonnen ben.
1 April was ik 56kg, 6 maand geleden waarvan 5 getraind.
In lengte ook 2,5 cm toegenomen.

Kracht toen ik 56kg was:
-1x10 Dumbbell squat 16kg (in totaal, dus 8kg per arm)(srs)
-1x6~ Bench press 20kg :P

2 jaar geleden kon ik nog niet eens 1 push up (:o) en 1 jaar geleden nog geen halve chin-up.

Ik kon vorig jaar mei ook nog geen pushup doen hoor :p met 63kg. Inmiddels 19kg erop geplakt en pushups zijn veel te easy nu :) Gewoon hard blijven trainen en veel eten vooral als je zo ver komt als jij (zo was ik vroeger ook)

Gaat lekker vooruit. Voor je het weet zit je op 100 DL.

Gaat lekker vooruit. Voor je het weet zit je op 100 DL.
Ja dankje, zou wel fijn zijn. :D

5-10-11
2x11/1x10 Dumbbell bench press 15kg
3x11 Incline dumbbell press 11kg
2x10 Cable crossover 6.25 kg?

3x10 Standing military press 22kg~ (Lijkt flink minder dan voorheen alleen nu geen push press, ik pak hem ook liever wat lager ivm de druk op de onderrug)

2x12 Torso rowing 20kg
2x7 Upright row 23kg~
1x6/1x12 Shoulder press machine 35kg/30kg (Ik had deze graag 3 setjes willen doen na de military press, maar vergeten. Laatste setje niet kunnen afmaken vanwege sluitingstijd)

Zoals te zien geen SS meer, werd een beetje eentonig en een beetje variatie kan ook geen kwaad.
Heb ergens een 3 day split van DBB afgeript en die gebruik ik nu.

Prima training toch? :D

Netjes kerel, je bent net zoals ik niet echt oud maar we knallen allebei,, helemaal chill

Netjes kerel, je bent net zoals ik niet echt oud maar we knallen allebei,, helemaal chill
Haha thanks, zal niet veel langer meer duren, bijna 16. :D

7-10-11
1x5 Deadlift 80kg (Met natuurlijk nog 4 warm up setjes he)
3x7 BOR 40kg
1x16/1x13/1x10 Close grip bench press 20kg/25kg/30kg (Had haast en ging maar een beetje k*tten met gewicht, had ook geen spotter)
2x10 Hanging leg raises

Sportschool ging eerder dicht, dus niet genoeg tijd en haast, heb de rest maar even thuis gedaan:
3x10 Skull crushers dumbbell 12kg
3x7 Pull-ups (Halve met rust)

Triceps niet echt lekker kunnen trainen, niet genoeg tijd om een geschikt gewicht te zoeken en thuis trainen is ook nogal gedoe. Misschien volgende training nog 1 extra tricep oefening toevoegen.
Deadlift gaat nogsteeds lekker, volgende keer 85kg, moet ook wel lukken denk ik. Ik twijfel nu wel of ik het bij 1 set moet houden of misschien verhogen naar 2 of 3.

9-10-11
Ongeveer:
3x10 Squat 45kg
3x10 Leg curl 20kg
3x12 Kuiten machine 20kg~
3x10 EZ-curl 18kg
3x10 Dumbbell curl 11kg

Matige training gehad die dag, knieën voelden toen nogsteeds niet lekker en bij veel oefeningen ging het ook niet heel fijn, bij leg extension bijv.
Reps, sets en gewicht weet ik ook allemaal niet echt goed meer, was die training vooral bezig met het coachen van iemand die mee ging trainen :)

12-10-11
3x5 Bench press 50kg (Yeah buddy! Beetje hulp van spotter wel)
3x11 Decline dumbbell press 14kg?? (Gewicht dat ik gebruikt heb vergeten)
2x10? Cable flyes 7kg

3x7 Standing military press 22kg~
3x7 Dumbbell shoulder press 10kg
2x12 Rowing torso 20kg
2x10 Upright row 20kg~

Voorlopig geen zin om dat te doen, over een paar maandjes maak ik misschien wel een foto.

Heb sinds dinsdag (11-10-11) tot gister/vandaag ook weer last van m'n rug gehad nadat ik bij de fysio was langs geweest, het apparaat voor m'n rug was voor 1 setje verkeerd ingesteld wat weer last had veroorzaakt, vandaar m'n rug training een paar dagen uitgesteld/niet verhoogd op de DL.

16-10-11
1x4 Deadlift 80kg
1x6 BOR 45kg
1x7 Lat mach. 50kg
3x10? CGBP 35kg?
2x10? French press 18kg?

Paar dagen weg geweest, training weer uitgesteld. Gelijk weer begonnen met borst/schouders/(vanavond biceps) ipv. legs/biceps omdat ik m'n knieën nog een week extra rust wil geven en geen training dag ga vernken aan alleen biceps om vervolgens weer 2 dagen te wachten met borst/schouders.

20-10-11
3x7 Dumbbell bench press 17kg (:D)
3x10 Incline dumbbell press 13kg
2x7 Cable flyes 7.5kg

1x8 Standing military press 22kg~
2x7 Standing military press 24,5kg~
3x6 Seated dumbbell press 11kg (Stabilisatie is lastig)
2x7 Torso rowing 25kg
1x10/1x8 Upright rowing 23kg~

Vanavond nog even curlen...

Post dan iig een foto van toen je begon kunnen we voorderingen zien.
ben benieuwd =]
Kijk m'n eerste post ;)

23-10-11
1x5 Deadlift 80kg
3x6 BOR 45kg
3x7 Lat mach. 50kg

3x8 CGBP 35kg (Nog strenger gelet op ellebogen bij het tegen het lichaam houden en dan merk je wel dat het een stuk zwaarder wordt)
2x8 Lying french press 18kg~
2x7 Cable tricep press down 6.5kg(met touw)
2x10 Hanging leg raises

Laatst bewerkt:
Afgelopen dindsdag geen benen getraind, simpel weg geen tijd, druk met toetsen ect. wel nog even thuis biceps gedaan. Ik doe nu andere spiergroepen per keer vandaar dat ik nu kan beginnen met benen.
28-10-11
3x6 Squat 50kg (knieën voelde weer goed, hopen dat ik nu eindelijk een beetje progressie met die benen kan maken)
3x7 Standing leg curl 30kg
3x13 Calve machine 30kg?
Nou niet echt een fatsoenlijke benentraining, volgende week gaat anders.

3x6 Standing military press 27kg (Zonder leg drive :D)
3x10 Seated dumbbell press 11kg (:D)
2x7 Torso rowing 25kg
1x10/2x8 Upright row 23kg

mooie training wel wat laag volume voor de benen

Terug
Naar boven