AndroidHealthClinic

Van schrale 15-jarige ecto naar ExtremeLeanRippedAssMother****er

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ben nu nog te unaesthetic, het moet wel een beetje epic worden.

Ja samen met mij, then you'll look even better pasta pipo

Is goed, train jij dan ook een jaar?
Dan maken we er gelijk even een contest van, motiverend as fuark.

Bn je die raw iron shit nu al echt gaan gebruiken? XD
Dude als je gewoon goed eet met 16jr dan heb je dat echt niet nodig,
Gewoon zorgen dat je voldoende energie kan halen uit je voeding en dat je lichaam goed kan herstellen..

Nee, ik train 3 maanden serieus ofzo, nog geen voedingsschema of niks, maar dat maakt het juist leuker! im in homebrah

Gewoon zorgen dat je voldoende energie kan halen uit je voeding en dat je lichaam goed kan herstellen..
Nee, maar zou het wat uitmaken als ik het wel deed?
Tuurlijk kan je alles uit je voeding halen alleen een weightgainer is gewoon handig.

Nee, ik train 3 maanden serieus ofzo, nog geen voedingsschema of niks, maar dat maakt het juist leuker! im in homebrah
Bish

b**kes:) Ik wil van je winnen!

Boeiend?

Sukkel... ;d

Nee, maar zou het wat uitmaken als ik het wel deed?
Tuurlijk kan je alles uit je voeding halen alleen een weightgainer is gewoon handig.

Bish

Ik train in maart een jaar :D

Nee, nu comment even op mijn foto aub

im in @ the contest, train nu pas 2-3 maanden met goede voeding

Wie zegt er dat je mee mag doen?:) je ligt al te ver achter:trollfacex:

21~-12-11
Schouders getraind maar door gebrek aan zin deze training niet gepost. Ik zou het nu willen doen maar ben de gewichten vergeten.
Benen die dag overgeslagen, m'n knieën voelden weer k*t aan. Ik begon met de squat warming up om te kijken of het overging maar dat deed het niet. :(
Afwachten of het de volgende training wel gaat.

Door kerst en andere zooi gister pas weer kunnen trainen...

27-12-11
1x5/1x4 Dumbbell bench press 22kg
1x7 Dumebll bench press 20kg
1x9/2x7 Incline Dumbbell press 17kg
3x10 Dumbbell flys 9kg

3x5~ Lying french press 23kg
3x16 Cable tricep pulldown 10kg

Echt een domper deze training, ik ging er met goede moet heen maar het viel flink tegen.
Ik begon me eerst even te wegen, staat dat ding op 68,8 (wtf is this shit?). Nu blijkt die weegschaal niet goed te zijn, soms valt hij namelijk hoger uit. En omdat ik me altijd op die weegschaal weeg heb ik ook geen idee wat nu m'n echte gewicht is. Ik schat nog wel gewoon rond 69kg, nog steeds heel laag en ik sta inmiddels al een tijdje op dit gewicht. :mad:

De gewichten gingen tot deze training wel gewoon goed omhoog dus zo heel erg zal het niet zijn, ik denk dat het ook mede komt omdat die benen van mij niet echt goed meegaan door die k*t blessure. Maar goed, als ik wil dat ik een beetje gain zal ik deze vakantie wat eerder op moeten staan om genoeg maaltijden te eten op een dag.

Ik had er ook meer van verwacht. :(
Gewoon dipje denk ik.

29-12-11
1x5/1x3 Pull-ups (Deadhang, zonder swing of iets :))
3x13 Rowing machine 45kg (Ipv Barbell row, stukje van m'n onderrug voelde niet geweldig dus maar even voor de zekerheid dit gedaan)
3x10~ Lat mach 45kg
3x9~ Seated pulley rows 35kg

1x16(8)/1x12(6) Seated hammer curl 11kg
1x5 Barbell curl 20kg

& Abs vergeten. :rolleyes:

Ik was ook zo toen ik begon alleen nog minder vet %.
Het kan allemaal het duurt gewoon lang.
Hoe sneller je je voeding en training op een rijtje hebt hoe sneller het zal gaan.

Weer een delay omdat de gym het nodig vond om de afgelopen 2 dagen dicht te zijn.

2-1-12
1x11/1x8?/1x6 Seated dumbbell press 15kg (Eerste setje was echt lekker, de rest wat minder)
2x10/1x8 Torso rowing 30kg (Laatste reps niet zo strikt/vloeiend)
3x17~ side dumbbell lateral raises 7kg (Vanaf de laatste 7~ reps al niet echt strikt)
3x13 Front raises 7,5kg

3x15 Leg press 60kg (Helemaal vergeten dat deze machine ook nog in m'n gym stond)
3x8 Leg curl 30kg
3x13 Calve raises 35kg?

Squaten kon niet om dat een of andere sportgroep het squat rack een uur lang bezet hield. :o
Knieën nog steeds k*t, dus nog altijd licht trainen.
Benen zullen steeds meer en meer gaan lopen en er is niet veel dat ik er aan kan doen. :(

Terug
Naar boven