jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is me al in keer in de rug geschoten bij het deadliften. Heb me erg verdiept in de techniek en de lift ook wel eens laten na kijken alleen het ging dus alsnog mis. Voorlopig doe ik hem niet meer. Misschien later als ik wat verder gegroeid ben, wat meer massa heb en wat sterker ben. Jammer genoeg.Het liefst zou ik blijven deadliften maar ik ben al een lange tijd bezig met die techniek en ik krijg het 100% niet onder de knie, komt ook omdat ik vrij lange benen heb ik denk ik.
En zolang die techniek niet 100% is heb ik het gevoel dat het me meer slecht dan goed doet.
Deed altijd 1x5 met 90%~ gewicht van m'n max. Niet eens zo heel intensief dus. En ik betwijfel heel erg of een andere rep range/spanningen opbouwen het probleem zou oplossen.Wat was je DL reprange? Gewoon andere reprange doen en niet meteen omhoog schieten met die stang maar de spanning opbouwen.
DL is een zeer goede oefening en zal zeker meehelpen aan je kracht!
Niet echt te vergelijken met DLs, maar BOR is wel fijn ja.

Het is me al in keer in de rug geschoten bij het deadliften. Heb me erg verdiept in de techniek en de lift ook wel eens laten na kijken alleen het ging dus alsnog mis. Voorlopig doe ik hem niet meer. Misschien later als ik wat verder gegroeid ben, wat meer massa heb en wat sterker ben. Jammer genoeg.
Onzin, alsof je niet kan gainen met een normale 3 day split.5je op 90% van je max? dat is wel veel
en je gaat het doen als je meer massa hebt maar dat ga je zo niet krijgen. beetje newbgains nu nog en dan houdt het op. ga techniek leren , stronglifts doen en vreten! dit werkt niet man.
toch wel. je kan beter een training 15 werksetjes squaten dan 10 machines doen.Onzin, alsof je niet kan gainen met een normale 3 day split.
Maar ik blijf erbij jongens, deadliften zit er voorlopig voor mij niet in.
de meeste mensen overdrijven hier wel over dat je niet zo gainen zonder compounds, je rug zal wel wat minder hard gaan zo. maar als jij het toch beter vind om geen dl te doen. so be it. ik kan ook wel wat hoger dan ik doe. maar ik probeer gewoon de techniek 100% te hebben

Begrijp ik wel, commentaar is altijd welkom.toch wel. je kan beter een training 15 werksetjes squaten dan 10 machines doen.
tuurlijk gain je wel, alleen je newbgains. en zelfs die gain je sneller met compounds. zie echt geen reden om geen compounds te doen. niet om je aan te vallen, maar om je te helpen![]()

Compounds zijn belangrijk 100% mee eens maar stoppen met compounds betekend egt niet dat je niet meer gained.
Machines moet je gewoon grotendeels links laten gewoon veel met dumbbells werken.
Op dit moment kan ik even niet squaten + deadliften en ik maak nog altijd prima gains.