Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes!
Je mag best meer oefeningen, sets en reps doen btw! En ik zag je schema net......Waarom eet je minder in kcal in de bulk en meer in de cut? En waarom uberhaupt een cut schema als je flink moet bulken?
Misschien las ik het verkeerd, maar ik zag 3800 kcal voor in de cut en 3300 kcal in de bulk.![]()
Yep.volgensmij was dat schema van iemand anders gepikt en heeft ie alleen de bulk veranderd en stond cut er dus nog in.
Yep, zat toch niet zo veel meer in na die 2 eerste sets. Maar misschien is het inderdaad wel slim om die 3e set ook maar te pakken ook al haal ik maar 1 of 2 reps.
Zij? Nee, way out of my league.
Maar nog even een vraagje, m'n gewicht gaat niet echt omhoog maar m'n kracht wel. Gewoon zo doorgaan of is gainen in gewicht (met een klein beetje vet) beter?
Ik ben het met je eens met die pull-ups, ik was dat zelf ook van plan.wat een paupertrainingen. doe gewoon 10 setjes pullups ookal haal je er maar 1-2. is wel een goede massaoefening. en al die shoulder raises enshit helpen ook niet
Vertel eens Demian, waarom niet?Sorry man, maar die extremerippedleanmother****er ga je niet worden met deze trainingen![]()

Interdasting, heb je ook een bron Demian? Of is dit gewoon brosience?Je gaat geen goede progressie maken als je op de ene oefening 2x8 doet, de andere 2x12, en dan weer 3x5 ofso.
Maak gewoon een 5x5 schema, FB 3x per week en knal lekker je kracht omhoog voor 2 maanden. En doe er dan 3x8 oefeningen bij voor de massa.

Je gaat geen goede progressie maken als je op de ene oefening 2x8 doet, de andere 2x12, en dan weer 3x5 ofso.
Maak gewoon een 5x5 schema, FB 3x per week en knal lekker je kracht omhoog voor 2 maanden. En doe er dan 3x8 oefeningen bij voor de massa.
Interdasting, heb je ook een bron Demian? Of is dit gewoon brosience?
Ik ga hier tot nu toe wel redelijk op, misschien dat ik de komende tijd wel iets nieuws uit probeer, zou kunnen.
13-1-12
1x4/2x3 Dumbbell bench press 23kg
3x9 Incline Dumbbell press 18kg
Paar setjes flyes
3x9/8~ Lying french press 23kg
Beetje verschillende oefeningen uitgeprobeerd voor m'n triceps.
Vrijdag even langs de fysio geweest omdat hij een nieuw apparaatje heeft waarmee je je rug kan scannen.
De resultaten waren niet goed en niet slecht. Dat komt omdat ik nog groei en er daarom niet zo veel over te zeggen valt, maar ik weet iig wel waar de pijn die ik af en toe in m'n rug vandaan komt.
Ik ben de laatste maanden flink gegroeid en misschien groei ik op dit moment nog steeds wel vrij hard.
Mijn fysio heeft gezegd dat ik daarom op dit moment vrij slecht spiermassa en kracht kan winnen omdat mijn botten ook nog groeien waardoor mijn spieren uitgerekt worden.
Hij vertelde mij dat als mijn groeispurt gestopt is mijn spieren een inhaal slag maken.
Dus misschien ga ik wel harder vooruit als ik gestopt ben met mijn groeispurt, ben benieuwd.![]()
Ik heb dat ook lange tijd gehad dat ik sterker werd maar niet/nauwelijks massa aankwam. Ik denk dat je nog even moet doorpuberen als ik naar je fotos kijk voordat je lichaam instaat is om echt massa erop te krijgen.

Ik het het over dit schema, niet over mijn gehele trainings tijd.Vind nou niet echt dat je er zo goed op gaat. Na een jaar trainen 23kg dumbbell press. (no offence)

Vind nou niet echt dat je er zo goed op gaat. Na een jaar trainen 23kg dumbbell press. (no offence)