AndroidHealthClinic

Van schrale 15-jarige ecto naar ExtremeLeanRippedAssMother****er

Ik snap dat toch niet: je kan kcal van melk beter besteden.. Oké je moet niet er niet je hoofdmaaltijd van maken maar melk is nice om naast je rijst met kip te drinken.

Dan moet GOMAD al helemaal ruk zijn ?

In melk zitten ongeveer 32g eiwit - 45g kh en 15g vetten per liter. Die eiwitten zijn van goeie kwaliteit en die vetten zijn nog redelijk. De KH zijn wel simpele, geen complexe maar who cares ? Als je maar vooruitgaat ? Net of je een extra vetpercent of 2 gaat stijgen per maand :p

Laatst bewerkt:
PL melk= Prima.
Ecto melk= Prima.
Serieus BB= Melk is vervangbaar voor betere Kcals.

Out.

Serieus BB, serieus BB: ik ken massa's voorbeelden van mensen (highlander gamer, BB'ers, PL'ers en strongmen) en die BB'er staat laag in vet% en drinkt melk. Die highland gamer heeft 17% bij 1m80 - 105kg ofzo.

Alles zo strikt - strikt met BB: melk kán.

Het kan, maar er meer en betere wegen die leiden naar Rome.

Volledig mee akkoord maar je schildert melk af als iets supererg, als iets demonisch bijna :p

gewoon naar binnen gieten :D lekker cutten met winstrol als je te vettig word :P

• Topic Starter Topic Starter
FUARKK! Vandaag niet kunnen trainen, kreeg sinds gister avond pijn in m'n rechter borst die erger wordt bij diep in/uit ademen. Zou kunnen dat dit het is: http://www.blessure-aanwijzer.nl/rib_borstbeengewricht.htm
Flink balen als ik voorlopig niet kan trainen.... Huisarts/fysio zijn ook op vakantie -_-

Volgens mij zal het nog geen overbelasting zijn hoor. Ik denk dat je daarvoor nog niet zwaar genoeg traind. Misschien gewoon wat stijf. Probeer toch te trainen, misschien met een lichter gewicht, en als het echt niet gaat stoppen. Maar als het gewoon stijf is dan gaat het normaal over. Niet altijd beginnen paniekeren omdat je een beetje pijn voelt, soms is het gewoon stijf.

'S nachts.

Vandaag voor het eerst weer kunnen trainen na bijna een maand door een niet vastgestelde blessure en vakantie.
M'n gewicht is in die tijd niet veel veranderd, stond 2 weken geleden op 65 en nu nog steeds, ben inmiddels wel 1,84.

Ik merkte dat ik de laatste paar dagen last had van de voorkant in m'n knieën als ik door m'n knieën ging, ik hoopte dat het niet veel zou uitmaken voor m'n SQs/DLs, maar dat deed het wel.
Na 1 oefen setje geprobeerd voelde het niet goed om door te gaan zonder te weten wat er aan de hand is. Dus geen SQs/DLs vandaag :(
Heb morgen een afspraak bij de fysio.

23-8-11
3x6 Bench press 45kg (laaste 2 reps met spotter, kracht op de BP dus niet achteruit gegaan:))

3x8 Lat mach 45kg (Alle 8 met goeie ROM, kracht wederom niet achteruitgegaan)

3x6 Seated shoulder press machine 35kg (Alle setjes lukte maar net ondanks dat ik een maand geleden de zelfde oefening deed met 40kg, dus wel achteruitgegaan)

2x6 Chin-ups (Halve en veel gecheat, wel zonder pause, dus ook weer achteruit gegaan)

2x10 leg raises

Heb er geprobeerd wat van te maken zonder SQs/DL, een goeie training is het niet maar het is iig wat.

je had misschien beter het gewicht in het algemeen verlaagd om dan terug op te bouwen?lijkt mij logisch dat je de gewichten van een maand geleden niet meer zal aankunnen..

je had misschien beter het gewicht in het algemeen verlaagd om dan terug op te bouwen?lijkt mij logisch dat je de gewichten van een maand geleden niet meer zal aankunnen..
Umm, ja misschien wel. Ik heb ook niet alleen maar stil gezeten, heb een best sportieve vakantie gehad.

Terug
Naar boven