GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat doe je hier nog dan? Succes met je gewrichten ook btw.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de massa volgt in iets wat niet onderbouwd is krijg je dat ja.
![]()
Het is zeker geen massa volgens. Ik ben al jaren met voeding bezig en ik het gemerkt dat paleo gewoon het beste voor mij persoonlijk werkt. En dan ben ik geen die hard paleo want ik eet ook af en toe paste of een maaltijd met rijst. Maar ik beperk dit wel tot een minimum.
Misschien schrikt de naam paleo af, dat kan ik begrijpen omdat het een sort hype is. Maar je moet er je eigen draai aan geven
, dit bestaat. Paleo bestaat gewoon niet omdat onze voorouders gewoon koolhydraten aten zoals je kan lezen.Wat doe je hier nog dan? Succes met je gewrichten ook btw.

Ik dacht dat dit forum was om elkaar tips te geven.
google even op Rich Froning of Dan Bailey. Volgens mij is dit geen verkeerde grote![]()
Crossfit is niet iets voor een iel mannetje die enkel groot wil worden. Maar heb je al massa en vind je definitie belangrijker dan is het ideaal. Je verliest namelijk weinig massa maar wel een hoop vet.
De bekende grote crossfitters (top level), zijn niet zo groot of sterk geworden door crossfit hoor. Die hebben ooit normaal getraind.![]()