MuscleMeat

Van zware bodybuilding kuren naar lichte kuren crossfit kuurtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

crossfit-memes2.jpg

tumblr_mzrke9WErz1s5p6zuo1_250.gif

That+s+the+last+of+my+Crossfit+gifs+_7af469e6cc1b260d31ef2782a58c0247.gif

:roflol:

Hahahaha meer meer, ik lach mezelf in zomershape hiero :D

542c83c491cc9ba851925ef0928bc6a7.gif

• Topic Starter Topic Starter
Als je de massa volgt in iets wat niet onderbouwd is krijg je dat ja.

paleo-diet-myth.png

Het is zeker geen massa volgens. Ik ben al jaren met voeding bezig en ik het gemerkt dat paleo gewoon het beste voor mij persoonlijk werkt. En dan ben ik geen die hard paleo want ik eet ook af en toe paste of een maaltijd met rijst. Maar ik beperk dit wel tot een minimum.

Misschien schrikt de naam paleo af, dat kan ik begrijpen omdat het een sort hype is. Maar je moet er je eigen draai aan geven

Het is zeker geen massa volgens. Ik ben al jaren met voeding bezig en ik het gemerkt dat paleo gewoon het beste voor mij persoonlijk werkt. En dan ben ik geen die hard paleo want ik eet ook af en toe paste of een maaltijd met rijst. Maar ik beperk dit wel tot een minimum.

Misschien schrikt de naam paleo af, dat kan ik begrijpen omdat het een sort hype is. Maar je moet er je eigen draai aan geven

Low carb noemen ze dit ;), dit bestaat. Paleo bestaat gewoon niet omdat onze voorouders gewoon koolhydraten aten zoals je kan lezen.

Diet likely changed game for some hominids 3.5 million years ago
http://www.sciencedaily.com/releases/2013/06/130603164140.htm

Even Our Ancestors Never Really Ate the Paleo Diet
http://blogs.discovermagazine.com/c...never-really-ate-the-paleo-diet/#.Ua0k8bXSS1E

Laatst bewerkt:
Dit topic

tumblr_nb7a164J661qaa8iwo1_500.png

Bodybuilding is niet kuren alleen, is geen fitness en is al zeker geen zumba of crossfit.

En kuren en beweging = spiergroei en vetverbranding (afhankelijk van kcal tov beweging) = Rich froning en Dan Bailey

Niet echt een prestatie.

Die katten rule !:D

Ik dacht dat dit forum was om elkaar tips te geven.

Tips ja. Een goede is; wegblijven bij crossfit.

google even op Rich Froning of Dan Bailey. Volgens mij is dit geen verkeerde grote ;)

Haha Rich Froning. De naam waar alle crossfitters op terugvallen wanneer ze iemand met een noemenswaardig fysiek moeten noemen. Die is niet groot (relatief natuurlijk) geworden door die vage kip-ups te doen hoor.

De bekende grote crossfitters (top level), zijn niet zo groot of sterk geworden door crossfit hoor. Die hebben ooit normaal getraind. :thumbup:

Crossfit is niet iets voor een iel mannetje die enkel groot wil worden. Maar heb je al massa en vind je definitie belangrijker dan is het ideaal. Je verliest namelijk weinig massa maar wel een hoop vet.

De bekende grote crossfitters (top level), zijn niet zo groot of sterk geworden door crossfit hoor. Die hebben ooit normaal getraind. :thumbup:

Dat is volgens mij ook wat ik zei...
Ik was na 5 jaar bodybuilden er klaar mee en vond meer uitdaging en voldoening in crossfit

Maar het spijt me dat ik dat hier wou delen. Ik hoop dat iedereen me kan vergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven