Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perfect verwoordDe bekende grote crossfitters (top level), zijn niet zo groot of sterk geworden door crossfit hoor. Die hebben ooit normaal getraind.![]()

Het is niet erg dat je crossfit doet gast, maar kuren en crossfit? That shit made my day.![]()
Die mensen verdienen hun geld met dat gekke crossfit, dus dan snap ik het iets beter.Indd Rich Frowning en Jason Khalipa zijn immers natty dus why kuren
Een watte?volgens mij promoot CrossFit ook geen paleo maar een zone-benadering van voeding...en raad eens waar dat laatste dicht bij in de buurt komt??
Crossfit is toch gewoon voor gekkies Nicky, moet jij toch weten?volgens mij promoot CrossFit ook geen paleo maar een zone-benadering van voeding...en raad eens waar dat laatste dicht bij in de buurt komt??

Het is niet erg dat je crossfit doet gast, maar kuren en crossfit? That shit made my day.![]()
het zone-dieet (a.k.a. 30-40-30 EKV)
Crossfit is toch gewoon voor gekkies Nicky, moet jij toch weten?![]()
ben niet gek!
mupke toch!

Ja
Wat mij vooral opvalt en soms zelf irriteerd zijn inderdaad ook de fysieke condities van bodybuilders.Crossfit is voor echte mannen, zuivere body building voor narcisten die met hun lichaam niets kunnen. Daarmee bedoel ik de body builders die nooit eens baantjes zwemmen, lopen of bergjes gaan op fietsen. En onze beroemde pseudo wetenschappers Cools en Galen. De eersten om te lachen met de crossfitters maar ik zou hun fysieke prestaties wel is willen zien.