MuscleMeat

vanaf week 10 tot 16 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit man!!! filmpjes blijven poosten!!!

dan maak je wel nette setjes kerel ;) als je die zonder rust achter elkaar doet... respect

• Topic Starter Topic Starter
dan maak je wel nette setjes kerel ;) als je die zonder rust achter elkaar doet... respect

hahah ja gwn gewicht wisselen en door knallen

gister ook borst 5 oefeningen ieder 4 sets
en schouders 6 oefeningen 4 sets gedaan binnen 50 min was ikklaar en helemaal kapot

48 setjes binnen 50 minuten? Wtf :p train je dan niet te licht ? Of ben je puur op conditie/definitie aan het trainen nu ?

44 setjes in ongeveer 50min , miss zijn t er 55 haha.. ma goed, ja gwn in 1x door knallen en niet te veel lullen, ik wil de pomp er gwn goed inhouden, en wil gwn droger worden en dit bevalt mij wel, ik train meestal alle spiergroepen 2x perweek, en 1 van de 2x wil ik het op deze manier doen, en die andere keer neem ik iets meer rust tussen door.. maar nog wel in een stevig tempo :)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

44 setjes in ongeveer 50min , miss zijn t er 55 haha.. ma goed, ja gwn in 1x door knallen en niet te veel lullen, ik wil de pomp er gwn goed inhouden, en wil gwn droger worden en dit bevalt mij wel, ik train meestal alle spiergroepen 2x perweek, en 1 van de 2x wil ik het op deze manier doen, en die andere keer neem ik iets meer rust tussen door.. maar nog wel in een stevig tempo :)

Vandaag op t programma,

rond de klok van 15.45; Rug + biceps+triceps + buik

en in de avond

Zaalvoetballen!

vet machines hebben jullie

Gister ik met me domme kop 2 pillen geslikt, van stacker 2 de oude originele met ephedra...

ik heb me nog nooit zo gek gevoeld!! hahaha wat een energie niet normaal!!... vannacht hele nacht wakker gelegen, had ze om half 6 genomen in de avond, en om half 5 snachts kon ik gelukkig 2 uurtjes slapen en vnochtend om 7uur weer wakker wat een drama!!!! nooit meer 2 tegelijk voor mij!...

...

trainings maat volop in de voorbereiding, nu op 9 procent vet, en gewicht rond de 90...

update trainigsmaatj.JPG

update trainingsmaatje.JPG

aaah ziet er ****ing goed uit man!!!

nice :D me jelly :(

mijn cut is gister begonnen , stats 89,4 met 14.4 procent!!!

ik heb 8 weken ff rustig aan gedaan, nu ga ik weer proberen te zakken.. en proberen onder de 10 procent te komen,

oke dan nou succes wat verander je aan je voeding?en neem je nog clen of andere dingen??

nee clen is er uit en t3 ook, ik neem stackers en soms eca ik wissel t af, en begin binnenkort weer met een kuur

Mooie log man! Lekkere progressie gemaakt!
Wat ik me al de hele tijd af vraag: je speelt zaalvoetbal in 1ste klasse? Wordt daar dan geen doping controle gedaan?
Want veronderstel niet dat je er zo zou doorkomen? :)

Grts

tnx man!
nee wordt geen controle gedaan, zelfs in de topdivisie(hoogste niveau zaalvoetbal in nederland) wordt dat niet gedaan

Aah goed zo, anders had je wel problemen gehad veronderstel ik ;)

SUcces nog verder en ik blijf volgen! :)

is goed!

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

update,

zondag rug biceps buik gedaan
gister borst triceps en avond zaalvoetbal
vandaag schouders buik en benen (2/3 oefeningen)

Woensdag rustdag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven