Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutez zei:Stuur DBC een PM voor een cursus begrijpend lezen..
Mijn mama is geen koe want ze geeft niet 24/7 melk. Als melk gezond was voor kinderen/volwassenen zou mamma wel 24/7 haar hele leven melk geven.
DBC01 zei:
Homer17 zei:
op de website zijn de interviews nog wel te lezen meende ik, en anders op www.uitzendinggemist.nlboogie zei:ja ik wel ja. vond het redelijk k*top de website zijn de interviews nog wel te lezen meende ik, en anders op www.uitzendinggemist.nl
Krijg ze morgen binnen!DBC01 zei:
wat Eric al zegt, en er worden verbanden gelegd tussen vormen van kanker en zuivelconsumptie/melk (dit loopt nogal eens doorelkaar heen, weet nu niet of je ook dood gaat van karnemelk bijv.). Hoe hoger de zuivelconsumptie, hoe meer bepaalde vormen van kanker voorkomen. Let wel; het gaat hier niet om 2 liter, maar eerder 2 glazen.Brutez zei:Wat is de conclusie BoogieWoogie? Is melk gezond of niet?

the boardmaster has spokenBig_T zei:Hit me,odan zei:Ik schakelde net iets aan de late kant in maar vandaag(ma 25-4) was er weer een positief stukje bij radar over melk en dan met name over de eiwitten in t bijzonder. Maakte volgens een serieuse amerikaanse prof. ook niets uit of je nou magere of volle melk consumeerde, het bevorderde groeihormonen(lijkt goed nieuws) maar ook die van onze kankercellen en das weer minder he.... Iemand hier een onderbouwing voor, of liever tegen....of moeten we toch maar overwegen onze shakes met water aan te gaan maken? en kunstkwark te gaan eten.
Odan
Ik weet niet waar die man zich op basseerd maar geen studie kan dat staven. Eiwitten in melk zijn whey en casseine, wat zou daar dan mis aan zijn? Magere melk bevat gewoon niet het vet en ook minder vetoplosbare vitaminen.
Kanker is iets wat je in je hebt en door externe dingen kan het groeien. Het is algemeen bekend dat kankercellen zich voeden met glutamine (in melk) en suikers (ook in melk).
Maar dat vind je in heel wat andere voeding ook, dus vrij grote onzin om dan te zeggen melk is kankerverwekkend. Eet dan niets meer dan kan je kanker ook niet groeien maar dan leef je ook niet lang...
Maak je maar niet druk, ik drink al heel me leven jaar 2-6 liter melk per dag en heb nog nooit 1 botje gebroken, maar was altijd wel de "stuntman" als kind. Soms van 5 meter hoog gevallen, handen tussen een elektrische deur en geen botje gebroken. Kanker heb ik ook nog niet voor zover ik weet. Dus drink je melk lekker verder het is 1 van de meest gezonde en complete voeding die je kan vinden, zeker als BB'er.

Geitenmelk? Daar krijg je toch hamertenen en willekeurige spasmen van? Was laatst bij het Klokhuis.bur zei:Ik zal het moeten doen met geitenmelk iets duurder maar imo vele malen smaakvoller.