- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die gastjes die graag vechten als ze uitgaan,waarom gaan ze niet gewoon 3x per week in de ring gaan staan?kunnen ze nog prijsjes winnen ook om hun smoel kapot te laten slaan.
of anders ,dat ze eens een event-training doen voor ze uitgaan,als ze erna nog uit hun zetel geraken natuurlijk![]()
Denk eens 2 keer na. Zijn er drank en wijven(verruit de 2 zaken waardoor vrijwel alle miserie komt) bij event-training? Kunnen ze ringgevechten winnen zonder training en als ze zelf het zwakke eendje in de tent er niet uit kunnen pikken? Geeft dat hetzelfde 'respect door hun posse'?
sommige gastjes gaan gewoon uit om ruzie te maken,die een ander dan mag oplossen(meestal),er moet zelfs nog geen drank en wijven aan te pas komen.Denk eens 2 keer na. Zijn er drank en wijven(verruit de 2 zaken waardoor vrijwel alle miserie komt) bij event-training? Kunnen ze ringgevechten winnen zonder training en als ze zelf het zwakke eendje in de tent er niet uit kunnen pikken? Geeft dat hetzelfde 'respect door hun posse'?
je vind jezelf ook de slimste van dit forum zeker?Je moet die intelligente post ook niet te serieus nemen.

Een jaar terug fietsten ik, een vriend en 3 gasten uit de buurt die ik ken richting huis. Wat ik niet wist was dat 1 van die gasten binnen ruzie had gehad. Op een gegeven moment werden we ingehaald door 5 scooters en werden we staande gehouden. Die jongen die binnen ruzie had gehad werd gelijk de sloot ingeslagen. Zijn vrienden deden niks, dus ik zei jongens rustig wat is er aan de hand? Die jongen klom uit de sloot en kreeg gelijk weer een klap van dezelfde gast. Ik vond het zo vreemd dat z'n vrienden niks deden, het was uiteindelijk toch 5 tegen 5 anders. Dus ik liep naar zo'n gast met een scooter en ik deed net of ik rustig met hem ging praten. Ik zei weer jongens wat is er aan de hand, en toen gaf ik hem een suckerpunch. Toen zei ik uit een adrenalinekick: Oke, jullie 4 tegen mij (heb wel een paar jaar gebokst maarja). ze kwamen eerst met zijn 3en op me af. Ik rustig steeds naar achter blijven lopen en de schijn houden dat ik niet zoveel voorstelde. Toen kwam er 1 te dicht bij me in de buurt en sloeg ik hem vol KO. Toen kwamen er 3 op me afrennen. 1 duwde ik van me af en wilde ik de sloot in duwen, maar toen hij viel trok hij m'n been mee. Ik stond in de berm en het gras was nat, het gevolg was dat ik onderuitgleed. Die ene gozer die nog over was zag dat en wilde me in m'n gezicht trappen, maar ik kon nog snel wegrollen waardoor hij miste.
Toen kon ik weer opstaan en de rest was al een beetje uitgevochten van hun. Eentje bleef maar doorgaan en die gaf ik een goeie jab en toen kapte hij ook. Uiteindelijk reden we weg en toen begonnen ze ineens op de fiets van m'n maatje te trappen, dus ik stapte weer af en trapte hem op zijn scooter en toen was het klaar.
Het is sowieso lelijk als je niet voor je vrienden opkomt. M'n maat waarmee ik was die gaf ook een smoes van ik heb last van m'n zij blabla. Hem kan je dus ook niet vertrouwen als het erop aankomt, dat werd toen wel duidelijk.
Was vorige week toevallig nog in Nijmegen en dacht nog wat een mooie gezellige stad is dit.

)
Ik vind jou nu wel zeker de held van dit topic kandijkoekje! Waar ga jij uit, dan ga ik mee.

Ik woon er en wil niks liever weg dan dit, wat een klote stad is t
Daarbij ist overspoeld met volk waar ik met mijn rechtse hoofd zowiezo al een teringhekel aan heb (euh, je mag het niet zeggen, maar t zijn altijd dezelfde, uitzonderingen daargelaten ben ik toch vrij tolerant)
Geef mij maar een lekker rustig dorpje hoor, er gebeurt hier veels teveel rottigheid, vooral rondom de matrixx, omdat die half in een achterstandswijk ligt![]()
Een jaar terug fietsten ik, een vriend en 3 gasten uit de buurt die ik ken richting huis. Wat ik niet wist was dat 1 van die gasten binnen ruzie had gehad. Op een gegeven moment werden we ingehaald door 5 scooters en werden we staande gehouden. Die jongen die binnen ruzie had gehad werd gelijk de sloot ingeslagen. Zijn vrienden deden niks, dus ik zei jongens rustig wat is er aan de hand? Die jongen klom uit de sloot en kreeg gelijk weer een klap van dezelfde gast. Ik vond het zo vreemd dat z'n vrienden niks deden, het was uiteindelijk toch 5 tegen 5 anders. Dus ik liep naar zo'n gast met een scooter en ik deed net of ik rustig met hem ging praten. Ik zei weer jongens wat is er aan de hand, en toen gaf ik hem een suckerpunch. Toen zei ik uit een adrenalinekick: Oke, jullie 4 tegen mij (heb wel een paar jaar gebokst maarja). ze kwamen eerst met zijn 3en op me af. Ik rustig steeds naar achter blijven lopen en de schijn houden dat ik niet zoveel voorstelde. Toen kwam er 1 te dicht bij me in de buurt en sloeg ik hem vol KO. Toen kwamen er 3 op me afrennen. 1 duwde ik van me af en wilde ik de sloot in duwen, maar toen hij viel trok hij m'n been mee. Ik stond in de berm en het gras was nat, het gevolg was dat ik onderuitgleed. Die ene gozer die nog over was zag dat en wilde me in m'n gezicht trappen, maar ik kon nog snel wegrollen waardoor hij miste.
Toen kon ik weer opstaan en de rest was al een beetje uitgevochten van hun. Eentje bleef maar doorgaan en die gaf ik een goeie jab en toen kapte hij ook. Uiteindelijk reden we weg en toen begonnen ze ineens op de fiets van m'n maatje te trappen, dus ik stapte weer af en trapte hem op zijn scooter en toen was het klaar.
Het is sowieso lelijk als je niet voor je vrienden opkomt. M'n maat waarmee ik was die gaf ook een smoes van ik heb last van m'n zij blabla. Hem kan je dus ook niet vertrouwen als het erop aankomt, dat werd toen wel duidelijk.

Als ze je achterna komen heb jij dus pech?Als ze me uitdagen draai ik me om en ga gewoon weg. Komen ze achter me aan.. pech.
Vechten is voor niks goed. Maar als het nodig is dan moet het snel gaan!

Als ze me uitdagen draai ik me om en ga gewoon weg. Komen ze achter me aan.. pech.
Vechten is voor niks goed. Maar als het nodig is dan moet het snel gaan!