MuscleMeat

Vechten tijdens uitgaan

Wacht ff...ik lees hier net over trots en eigenwaarde...dat als je niet zou terugslaan, dat je dit verliest. Wat een onzin! Als je gaat matten ben je echt zoooo laag! Ik heb veel meer respect voor iemand die de boel weet te sussen. Dan heb straal je pas echt uit dat je een vent bent!
Vechten is anabool.

Hi,

Ik ben gisteravond(zaterdag) uitgeweest in Nijmegen.
Opzich leuk alleen op de terug weg kregen we problemen.

We fietsten met drie man terug naar huis en in buurt van een fietsbrug word een maat van mij door twee man van zijn fiets getrapt.
Ik en een andere vriend stoppen om hem te helpen, ik loop naar hem toe om te kijke hoe hij er aan toe is en ondertusse komen vier anderen gastjes eraan.
Was dus in een keer zes tegen drie. Wij zochten duidelijk geen problemen en dat zeide we ook.
Die vriend die op de grond lag kreeg nog wat klappen, de andere werd door twee man op de grond geslagen, dit gebeurde allemaal in 20 seconden.
Bij mij werd de keel dicht geknepen en ik probeerde die gast van me af te douwen, er kwamen direct 2 man bij om die gast te helpen die me keel dicht kneep, ik kreeg meteen een kopstoot en me hele gezicht zat onder het bloed waardoor die gaste hem aftaaide.

Ik lag op de grond stond op, vriend overeind geholpen en hebben de politie gebeld, en die konden de dader niet meer vinden.
Er waren mensen die langs fietsten maar die deden geen ****, keken gewoon de andere kant op, zelfs de mensen die bij het spoor aan het werk waren deden gewoon niks.

Nu wou ik weten, hoe reageren jullie op zoeits. Je bent al in de minderheid dus wat doe je dan.
Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?
En als jullie zoiets zien gebeuren, negeer je het dan ook gewoon of help je.

Misschien moet je maar niet zo laat uitgaan :)

Waren het trouwens... getinten?

k*t voor je man :( Sterkte.

Alleen een keertje nadat ik iemand vies hard had doorgelaten omdat die jongen een te grote mond had(Ecto :o).
Week daarna naar een kroeg gegaan waar ze ineens met 8 man(gasten van 25 lol)binnenstormden en ik met boksbeugels werd bewerkt en ik met mijn vuisten toch nog een paar goeie blauwe ogen heb geslagen. Helaas wel nog een klein litteken in mijn gezicht onder m'n oog.

Ikzelf heb daarna nooit aanvaringen gehad tijdens het uitgaan. Sowieso vind ik het beter als iedereen er zonder kleerscheuren vanaf komt.

Vrienden van me wel een paar keer gehad, maar als ik daar tussen in spring is dat meteen gesust.

Met meer vrienden weggaan
VERDEDIGINGSwapens meenemen
Enja alles doen om de 'vijand' af te houden, weg te krijgen.
Harder bb'en
Een paar vechtlessen/verdedigingslessen nemen zoals Jujitsu, krav maga, streetfight,..

Kprobeer meestal eerst te praten maar ik zet mij altijd wel in de goeie positie moest hij mij suckerpunchen maw handen open en schouderhoogte, 1 voet achteruit en 1m afstand.
Wilt hij niet praten of zwaait hij uit, dan kan hij het hebben..
Ik ben meestal niet degene die uitdaagt en vecht maar er zijn uitzonderingen en limieten.

Het is idd k*t voor je maar het valt nog mee.
- Mijn broer (21j, bb'er, thaibox) heeft een sigaret tussen zijn ogen gekregen van een 15jarige. Mijn broer daagde niet uit en die kleine wou zonder reden die sigaret in zijn oog steken. Hij wou de bijbel waarmaken (oog om oog, TAND om tand) en zijn tanden uitslaan maar uiteindelijk die kleine gevolgd naar huis en naar de politie gegaan.

Een vriend van die kleine heeft dan ook nog iemand zonder reden een kopstoot gegeven en die was zijn volledige tand kwijt..

- Vriend van mij fietst alleen naar huis van een feesje. Er komen 3 johnnies/gabbers uit het niets, slaan hem op de grond en stelen zijn fiets. Gevolg neus gebroken en dus operatie en hechtingen in zijn achterhoofd.

Sommige verstandloze debiele gaan gewoon uit om te vechten en niets anders.

Met meer vrienden weggaan
VERDEDIGINGSwapens meenemen
Enja alles doen om de 'vijand' af te houden, weg te krijgen.
Harder bb'en
Een paar vechtlessen/verdedigingslessen nemen zoals Jujitsu, krav maga, streetfight,..

Kprobeer meestal eerst te praten maar ik zet mij altijd wel in de goeie positie moest hij mij suckerpunchen maw handen open en schouderhoogte, 1 voet achteruit en 1m afstand.
Wilt hij niet praten of zwaait hij uit, dan kan hij het hebben..
Ik ben meestal niet degene die uitdaagt en vecht maar er zijn uitzonderingen en limieten.

Het is idd k*t voor je maar het valt nog mee.
- Mijn broer (21j, bb'er, thaibox) heeft een sigaret tussen zijn ogen gekregen van een 15jarige. Mijn broer daagde niet uit en die kleine wou zonder reden die sigaret in zijn oog steken. Hij wou de bijbel waarmaken (oog om oog, TAND om tand) en zijn tanden uitslaan maar uiteindelijk die kleine gevolgd naar huis en naar de politie gegaan.

Een vriend van die kleine heeft dan ook nog iemand zonder reden een kopstoot gegeven en die was zijn volledige tand kwijt..

- Vriend van mij fietst alleen naar huis van een feesje. Er komen 3 johnnies/gabbers uit het niets, slaan hem op de grond en stelen zijn fiets. Gevolg neus gebroken en dus operatie en hechtingen in zijn achterhoofd.

Sommige verstandloze debiele gaan gewoon uit om te vechten en niets anders.

Laat me raden het waren allemaal buitenlanders o sorry, nieuwe nederlanders? :)

dit gebeurde mij ook een keer, maar dat waren er 17 tegen 4 die mijn mobiel wilde afpakken. Het waren marrokaanse/turkse jongens met zonnebrillen en mutsen. Ze bedregen ons, met het afpakken van onze mobiel. En als we ze niet gaven zouden ze ons slaan. Maar in deze situatie was ik rustig gebleven en probeerde een soort van aardig te doen...

dit gebeurde mij ook een keer, maar dat waren er 17 tegen 4 die mijn mobiel wilde afpakken. Het waren marrokaanse/turkse jongens met zonnebrillen en mutsen. Ze bedregen ons, met het afpakken van onze mobiel. En als we ze niet gaven zouden ze ons slaan. Maar in deze situatie was ik rustig gebleven en probeerde een soort van aardig te doen...
Je hebt je zusje voor 2 kamelen ingeruild?

wat een verhaal,je doet net of het een geplande overval was van 17 gemaskerde man voor 4mobieltjes,een mobieltje stelen is wel het domste dat je kan stelen door de emai nummer kan men zo weten welke nummer er in jouw mobiel steekt en naar waar er gebeld word,dus steel je een mobieltje kunnen ze je zeer makkelijk vatten,wel goed van je dat je rustig bleef:)
in gevaarlijke situatie's steeds rustig naar de noodexit gaan:D

Laat me raden het waren allemaal buitenlanders o sorry, nieuwe nederlanders? :)

Haha nee hoor.
Die 2 klein mannen die zaten al in een jeugdinstelling.
En de 3 johnne/gabbers zijn gwn johnnies zoals in white power en shit.
Ik ben zelf 100% belg zoals mijn maat die is aangevallen geweest..

Kheb eigelijk nooit egt hard last gehad van buitenlanders.. soms wel in antwerpen laat op de avond alsk met een vriendin weg ben, mja zo zijn die. Op den duur begint het wel een beke irritant te worden maar dan ga ik gwn in de buurt op cafe. Kzoek ze ook ni op.
Nu de laatste tijd waar ik uit ga beginne ze wel lastig te doen ja.. maar ik lach er gwn is goe mee.. :D

let eens op u woorden of zal je eens een beUrt komen geven !!

Misschien is er een misverstand tussen de taal die jij spreekt en de taal die ik spreek. In mijn taal is ne makak nen marrokaan.
Aangezien iemand de vraag stelde of het getinten waren, vroeg ik of het makakken waren.

Maar goed als je een C85 hebt mag je mij wel een beurt geven.

Misschien is er een misverstand tussen de taal die jij spreekt en de taal die ik spreek. In mijn taal is ne makak nen marrokaan.
Aangezien iemand de vraag stelde of het getinten waren, vroeg ik of het makakken waren.

Maar goed als je een C85 hebt mag je mij wel een beurt geven.
zie handtekening;)

de eerste beste die stennis schopt tijdens het uitgaan geef ik persoonlijk een pak slaag :D

nee idd sfeerkiller, ga feesten voor de gezelligheid en niet om andere redenen

Ach, nog nooit problemen gehad tijdens het uitgaan en dat wil ik lekker zo houden ;)

Ooit wel eens bijna problemen gehad met een dronken Engelsman op straat in Londen tijdens een schoolreisje. Die gast stond agressief en dreigend te doen tegenover een klasgenootje van me. Ik ertussen gekomen en hem vriendelijk verzocht om op te houden en door te lopen ... sloeg-ie die fles kapot op een vuilnisbak en maakte een beweging naar me.
Ik weet nog niet waar ik de moed vandaan haalde, maar toen heb ik hem driftig en met vlammende ogen verzocht om uit te kijken; tot mijn verbazing hield-ie nog op ook! (dus houding speelt ook een grote rol ...)

Het heeft mij ook wel geholpen dat ik vroeger met verkeerde vriendjes omging, zo ook eens een klasgenoot die een maat van me was op de kermis van Tilburg handjes geschud, waar zijn oom en consorten ook bij was. Jullie kennen de Tilburgse kermis wel qua drukte natuurlijk, maar echt iedereen ging opzij voor die gasten: ze hadden heel de straat (letterlijk) voor zichzelf ... bleek later dat z'n oom een grote drugscrimineel was. Zo eentje die zijn deals met shotguns en kogelwerende vesten in Amsterdam deed (wat ik later hoorde).

Maar ja, dat was vroeger, nu ben ik een saaie en eerzame burger :)

Terug
Naar boven