- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het leek me verstandiger om rustig te blijven, Als die gast al puur op ruzie uitwaren en een van hun zou een mes bij hebben dan was ik nog verder van huis.
Je kan er wel een in de ballen trappen of ogen uitsteken maar dan komen de andere op je af en dan is het een stuk moeilijker
@ homer 17: heb die gasten nog nooit gezien, maar kom ze vast wel een keer weer tegen. Kom zelf uit gemeente beuningen.
Volgens mij moet je gewoon tegenwoordig op tijd de stad uit en niet lang blijven.
Vriend van mij werkt bij een cafe en zegt ook dat na half 2- 2 uur de problemen meestal beginnen.
Hoe oud waren ze dan?
Echt van die Lentse sjappie kneusjes? Of normale lui
. Baal gewoon echt zwaar dat ik door dat soort lui neer ben gegaan.
Vooral als je weet dat dit soort gasten in hun eentje zwaar kansloos zijn en je waarschijnlijk niet eens durven aan te kijken
Btw: ik blijf een drukkend gevoel op me tanden en kaak houden, dit komt waarschijnlijk door die kopstoot van die gast. Maar weet iemand hoelang zoiets duurt, het is namelijk egt een k*t gevoel. en zover ik weet zitten al me tanden nog vast![]()

En eerder op de avond een woordenwisseling gehad ofzoOf echt helemaal zonder reden
![]()

was er echt panisch over dat ze los zoude late ofzo of breken
anders al die jaren voor niks met beugel moet lopenze waren tussen 18 en 21 jaar. Had een idee dat ze uit het waterkwartier kwamen. Zaten wel paar van die sjonnies tussen, van die lui die ook op tmf jump verschijnen. Baal gewoon echt zwaar dat ik door dat soort lui neer ben gegaan.
Vooral als je weet dat dit soort gasten in hun eentje zwaar kansloos zijn en je waarschijnlijk niet eens durven aan te kijken
Btw: ik blijf een drukkend gevoel op me tanden en kaak houden, dit komt waarschijnlijk door die kopstoot van die gast. Maar weet iemand hoelang zoiets duurt, het is namelijk egt een k*t gevoel. en zover ik weet zitten al me tanden nog vast![]()
.ik bevries altijd als er een gevecht aankomt waar ik in zit =/ tis een soort 1e reactie die ik krijg als iemand me agressief aanspreekt of me bij mijn keel grijpt. tis net alsof ik helemaal niks kan doen. ik kan dan alleen maar staren![]()
i am a lover not a fighter. ik heb nog nooit echt gevochten en ik denk dat ik dat zo wil houden. mischien moet ik wel zelf hebben gevochten om niet te bevriezen als ik zo iets zie