AndroidHealthClinic

Vechten tijdens uitgaan

boksbeugel mee de volgende keer :D

wat het is is het,maar ik vind dit altijd diep treurig!!!!!

Het leek me verstandiger om rustig te blijven, Als die gast al puur op ruzie uitwaren en een van hun zou een mes bij hebben dan was ik nog verder van huis.
Je kan er wel een in de ballen trappen of ogen uitsteken maar dan komen de andere op je af en dan is het een stuk moeilijker

@ homer 17: heb die gasten nog nooit gezien, maar kom ze vast wel een keer weer tegen. Kom zelf uit gemeente beuningen.

Volgens mij moet je gewoon tegenwoordig op tijd de stad uit en niet lang blijven.
Vriend van mij werkt bij een cafe en zegt ook dat na half 2- 2 uur de problemen meestal beginnen.

Hoe oud waren ze dan?
Echt van die Lentse sjappie kneusjes? Of normale lui

als je echt niet anders meer kan, gewoon flink van je afbijten en alle plekken die je kan raken volle bak raken, als je op de grond ligt, je gezicht in dekking houden en je benen gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Hoe oud waren ze dan?
Echt van die Lentse sjappie kneusjes? Of normale lui

ze waren tussen 18 en 21 jaar. Had een idee dat ze uit het waterkwartier kwamen. Zaten wel paar van die sjonnies tussen, van die lui die ook op tmf jump verschijnen:D. Baal gewoon echt zwaar dat ik door dat soort lui neer ben gegaan.:rolleyes: Vooral als je weet dat dit soort gasten in hun eentje zwaar kansloos zijn en je waarschijnlijk niet eens durven aan te kijken

Btw: ik blijf een drukkend gevoel op me tanden en kaak houden, dit komt waarschijnlijk door die kopstoot van die gast. Maar weet iemand hoelang zoiets duurt, het is namelijk egt een k*t gevoel. en zover ik weet zitten al me tanden nog vast :P

Je tanden zitten muurvast jongen, misschien voelen ze even 'los' aan, maar dat tandvlees zit snel genoeg weer mooi om je tanden heen. Hoop dat je er in ieder geval snel niets meer van ziet!

Wat je hebt gedaan is erg goed, je laat niemand achter en je zorgt dat je er in ieder geval staat. Dat je klappen hebt gehad was waarschijnlijk onvermijdelijk, maar je hebt nu laten zien dat je wel een maat bent.

Btw: ik blijf een drukkend gevoel op me tanden en kaak houden, dit komt waarschijnlijk door die kopstoot van die gast. Maar weet iemand hoelang zoiets duurt, het is namelijk egt een k*t gevoel. en zover ik weet zitten al me tanden nog vast :P

ik heb ooit eens met trainen een scheenbeen mogen wegkoppen.
een weekje later kon ik weer kauwen zonder pijn. :D

En voor de rest moet je je niet druk maken, je bent niet weggerend dus je hoeft jezelf niets te verwijten. Als je 1 van die ****ers nog eens tegenkomt kan je altijd nog beslissen of je hem een paar stompen terug verkoopt. :)

En eerder op de avond een woordenwisseling gehad ofzo ??? Of echt helemaal zonder reden ???

• Topic Starter Topic Starter
En eerder op de avond een woordenwisseling gehad ofzo ??? Of echt helemaal zonder reden ???

Echt zonder reden ze vonden dat een vriend van mij "te blij en te bijdehand"deed. En met blij doen was gewoon een beetje lachen, niet eens richting hun. en wat dat bijdehand doen betreft hij had geen woord gezegt:rolleyes:
We hebben ze ook nog nooit gezien ofzo dus we weten het echt niet.

Maar ben wel blij dat ik nu weet dat gevoel van tanden over gaat:o was er echt panisch over dat ze los zoude late ofzo of breken:D anders al die jaren voor niks met beugel moet lopen

Pain Is Temporary, Pride Is Forever

ze waren tussen 18 en 21 jaar. Had een idee dat ze uit het waterkwartier kwamen. Zaten wel paar van die sjonnies tussen, van die lui die ook op tmf jump verschijnen:D. Baal gewoon echt zwaar dat ik door dat soort lui neer ben gegaan.:rolleyes: Vooral als je weet dat dit soort gasten in hun eentje zwaar kansloos zijn en je waarschijnlijk niet eens durven aan te kijken

Als het langer dan 3-4 dagen blijft aanhouden zou ik wel even naar de tandarts gaan. Ik heb zelf ook een keer een klap op m'n tand gehad en had ook dat drukkende gevoel, 2 maanden later was m'n tand donker gekleurd en blijkbaar dood. Een jaar later is het allemaal nog even lekker gaan ontsteken waardoor ik weer naar de KNO-arts moest en echt zo'n lekker vervelende operatie moest ondergaan waarin ik niet helemaal verdoofd kon worden en maar even moest doorbijten. Iets wat ik jou niet toewens...

OT: Ook echt een van de redenen dat ik niet uitga...niet naar disco's en shit anyway. Al die agressievelingen die vaak in grote groepen 1-2 mensen aanpakken, wat een belachelijke mensen.

Dat is ook een geruststelling Tjok

Nu durf ik niet meer bij jou te komen stappen Jonko :angstig:

K*ttuig!
Probeer jezelf niet te verlagen door een mes mee te nemen "slechts ter verdediging".

als zoiets gebeurd ten volle ertegen aan gaan, jij hebt immers een betere conditie als hun en ook sterker. gewoon erop beuken en je zwakte punten dekken (ribben,gezicht,schouders)

en dan gewoon beuken 100% erop af gaan want als je niks doet word je inmekaar gemept waar je bij staat maar doet dit wel wanneer je vrienden hiertoe ook bereid voor zijn !!!

ik bevries altijd als er een gevecht aankomt waar ik in zit =/ tis een soort 1e reactie die ik krijg als iemand me agressief aanspreekt of me bij mijn keel grijpt. tis net alsof ik helemaal niks kan doen. ik kan dan alleen maar staren :P

ik bevries altijd als er een gevecht aankomt waar ik in zit =/ tis een soort 1e reactie die ik krijg als iemand me agressief aanspreekt of me bij mijn keel grijpt. tis net alsof ik helemaal niks kan doen. ik kan dan alleen maar staren :P

??? :scratch:
Wordt een man jongen, en sla terug

Er is niet op je geschoten begrijp ik hieruit? En zelf heb je ook niets getrokken? Laat zo'n topic dan voortaan effe achterwegen.

Terug
Naar boven