- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is niet op je geschoten begrijp ik hieruit? En zelf heb je ook niets getrokken? Laat zo'n topic dan voortaan effe achterwegen.
Hoezo achterwege laten, vraag enkel alleen om een mening zie eerste post

Het leek me verstandiger om rustig te blijven, Als die gast al puur op ruzie uitwaren en een van hun zou een mes bij hebben dan was ik nog verder van huis.
Je kan er wel een in de ballen trappen of ogen uitsteken maar dan komen de andere op je af en dan is het een stuk moeilijker
Volgens mij moet je gewoon tegenwoordig op tijd de stad uit en niet lang blijven.
Vriend van mij werkt bij een cafe en zegt ook dat na half 2- 2 uur de problemen meestal beginnen.

ik bescherm je dan wel hoorNu durf ik niet meer bij jou te komen stappen Jonko![]()

Er is niet op je geschoten begrijp ik hieruit? En zelf heb je ook niets getrokken? Laat zo'n topic dan voortaan effe achterwegen.

ze waren tussen 18 en 21 jaar. Had een idee dat ze uit het waterkwartier kwamen. Zaten wel paar van die sjonnies tussen, van die lui die ook op tmf jump verschijnen. Baal gewoon echt zwaar dat ik door dat soort lui neer ben gegaan.
Vooral als je weet dat dit soort gasten in hun eentje zwaar kansloos zijn en je waarschijnlijk niet eens durven aan te kijken
Btw: ik blijf een drukkend gevoel op me tanden en kaak houden, dit komt waarschijnlijk door die kopstoot van die gast. Maar weet iemand hoelang zoiets duurt, het is namelijk egt een k*t gevoel. en zover ik weet zitten al me tanden nog vast![]()

wel fijn dat er niks ernstig is gebeurdIk heb zelf ook eens zoiets mee gemaakt.
Was met carnaval, ik was met 3 maten en 3 vrouwen erbij. Mijn maten en ik vanaf 11.00 bruut aan het bier. Staan we inmiddels 0200 uur, kneiterlam op een taxi te wachten. Komt er een grijs busje aanrijden met daarin een multi-cultureel gezelschap.
Begonnen die gasten ons te fouilleren omdat ze een autoradio zochten ofzo. (dat was dan de smoes) Toen ze bij mij aankwamen, en ik pas in de gaten had wat er gebeurde, ik was natuurlijk echt een zatte lamlul, zei ik er wat van.
Kreeg meteen een knal op mijn neus van de grootste marokaan uit het gezelschap!
Uit een reactie haalde ik uit naar die marokaan voor me maar, met mijn elleboog raakte ik een t*ring yugo'tje achter mij en vervolgends beukte ik die gozer op zijn kaak.
Hierbij schrokken al mijn maten op uit hun roes en begonnen er ook goed op in te beuken. Dus die gozers hun busje ingevlucht en weggescheurd.
Kwamen ze laten nog terug, nadat ze waarschijnlijk moed hadden ingesnoven met een aantal messen.
Gelukkig stapten we net de taxi in.
Volgende dag aangifte gedaan bij de politie. Gekgenoeg, gezien de hoeveelheid alkohol, hadden we het kenteken nummer.
Die teringwouten hadden het busje getraceerd, maar zeiden: ja, het staan op naam van een bedrijf dus daar kunnen we weining mee.
Stelletje speurhonden!!! Ik geloof dat ik 3 jaar lang kwaad werd als ik er al aan dacht.
![]()
Ach ja, het feit dat je je vrienden niet in de steek hebt gelaten door keihard weg te rennen bewijst dat je in ieder geval meer ballen hebt als die ter***lijers.
) geven...wij zeggen gewoon nee! ( wij waren 12 en 13, zij 17 en 18
) die lui trekken mes, en begonnen beetje te bedreigen... wij dik bang of course...maar ineens gingen ze met zijn 3en weg...
Ik snap het niet echt hoor bodybuilders worden niet so snel lastiggevallen toch ik tenminste niet.
En het is 1 keer gebeurt met 2 marokkanen amar toen deed ik HUlk actie, eerst schreeuwen en toen shirt opensscheuren en toen als een gorilla op mn borst ramme en toen rende ze weg