XXL Nutrition

Vechten tijdens uitgaan

****ed up zeg. :mad: wat een kk lijers.
volgende keer taser mee in je broekzak

Dit vraagt om een lemming (of is dit al gemaakt?)

• Topic Starter Topic Starter
Er is niet op je geschoten begrijp ik hieruit? En zelf heb je ook niets getrokken? Laat zo'n topic dan voortaan effe achterwegen.
??? Hoezo achterwege laten, vraag enkel alleen om een mening zie eerste post

@ Siroj wat is een lemming.:D

Een kennis van ons was trouwens een groep personen tegen gekomen die ook voldeed aan de beschrijving die we aan politie hadden gegeven( een week gelede), alleen hun zijn er beroerder van af gekomen( eentje ligt nog in ziekenhuis) hiervoor was de aanleiding dat een van de groep tegen de auto van m'n kennis aant pissen was:rolleyes:

Ja zulke dingen zijn echt beroerd en voor je het weet ken je zelf nog de bak in ook.
Stel volgend weekend kom jij die gast tegen die jou die kopstoot gaf dan wordt je gewoon zo pissed dan trap je hem ook verrot. Houd ie er wat aan over kun jij nog lekker dokken en ben jij meteen de gebeten hond!

Het leek me verstandiger om rustig te blijven, Als die gast al puur op ruzie uitwaren en een van hun zou een mes bij hebben dan was ik nog verder van huis.
Je kan er wel een in de ballen trappen of ogen uitsteken maar dan komen de andere op je af en dan is het een stuk moeilijker

Volgens mij moet je gewoon tegenwoordig op tijd de stad uit en niet lang blijven.
Vriend van mij werkt bij een cafe en zegt ook dat na half 2- 2 uur de problemen meestal beginnen.

ik vind dat je goed heb gereageerd het is klote en je kop is even kapot maar er zijn gelukkig geen dode gevallen

ik woon zelf ook in nijmegen en ik hou van die stad maar ik zie wel dat het hard achteruit gaat :mad:

ook tijdens de zomerfeesten, elk jaar is het op vrijdag rellen echt jammer

Ik heb zelf ook eens zoiets mee gemaakt.
Was met carnaval, ik was met 3 maten en 3 vrouwen erbij. Mijn maten en ik vanaf 11.00 bruut aan het bier. Staan we inmiddels 0200 uur, kneiterlam op een taxi te wachten. Komt er een grijs busje aanrijden met daarin een multi-cultureel gezelschap.
Begonnen die gasten ons te fouilleren omdat ze een autoradio zochten ofzo. (dat was dan de smoes) Toen ze bij mij aankwamen, en ik pas in de gaten had wat er gebeurde, ik was natuurlijk echt een zatte lamlul, zei ik er wat van.
Kreeg meteen een knal op mijn neus van de grootste marokaan uit het gezelschap!
Uit een reactie haalde ik uit naar die marokaan voor me maar, met mijn elleboog raakte ik een t*ring yugo'tje achter mij en vervolgends beukte ik die gozer op zijn kaak.
Hierbij schrokken al mijn maten op uit hun roes en begonnen er ook goed op in te beuken. Dus die gozers hun busje ingevlucht en weggescheurd.
Kwamen ze laten nog terug, nadat ze waarschijnlijk moed hadden ingesnoven met een aantal messen.
Gelukkig stapten we net de taxi in.
Volgende dag aangifte gedaan bij de politie. Gekgenoeg, gezien de hoeveelheid alkohol, hadden we het kenteken nummer.
Die teringwouten hadden het busje getraceerd, maar zeiden: ja, het staan op naam van een bedrijf dus daar kunnen we weining mee.
Stelletje speurhonden!!! Ik geloof dat ik 3 jaar lang kwaad werd als ik er al aan dacht.

ze waren tussen 18 en 21 jaar. Had een idee dat ze uit het waterkwartier kwamen. Zaten wel paar van die sjonnies tussen, van die lui die ook op tmf jump verschijnen:D. Baal gewoon echt zwaar dat ik door dat soort lui neer ben gegaan.:rolleyes: Vooral als je weet dat dit soort gasten in hun eentje zwaar kansloos zijn en je waarschijnlijk niet eens durven aan te kijken

Btw: ik blijf een drukkend gevoel op me tanden en kaak houden, dit komt waarschijnlijk door die kopstoot van die gast. Maar weet iemand hoelang zoiets duurt, het is namelijk egt een k*t gevoel. en zover ik weet zitten al me tanden nog vast :P

Binnen een week gaat het weg. heb het met boksen gehad, en voelt wel klote als je iets eet. Maar gaat wel weer over. Ik ben zelf naar de tandart geweest, die kan kijken of er iets mis is via foto's.

Nja in zo'n situatie is het "go for broke" als je weet dat je toch slaag krijgt kan je best zoveel mogelijk brokken maken, mss niet het meest verstandige maar tis hetgeen ik zou doen. Ik heb nog nooit zo'n situatie voorgehad maar als je in een gevecht zit giert de adrenaline toch door je lichaam, kzou moeite hebben me te bedwingen moest iemand me slaan :o

Boksbeugel meedoen... :D

trieste kneusjes!! mensen in de minderheid aanvallen:mad: sterkte kerel

Ik heb zelf ook eens zoiets mee gemaakt.
Was met carnaval, ik was met 3 maten en 3 vrouwen erbij. Mijn maten en ik vanaf 11.00 bruut aan het bier. Staan we inmiddels 0200 uur, kneiterlam op een taxi te wachten. Komt er een grijs busje aanrijden met daarin een multi-cultureel gezelschap.
Begonnen die gasten ons te fouilleren omdat ze een autoradio zochten ofzo. (dat was dan de smoes) Toen ze bij mij aankwamen, en ik pas in de gaten had wat er gebeurde, ik was natuurlijk echt een zatte lamlul, zei ik er wat van.
Kreeg meteen een knal op mijn neus van de grootste marokaan uit het gezelschap!
Uit een reactie haalde ik uit naar die marokaan voor me maar, met mijn elleboog raakte ik een t*ring yugo'tje achter mij en vervolgends beukte ik die gozer op zijn kaak.
Hierbij schrokken al mijn maten op uit hun roes en begonnen er ook goed op in te beuken. Dus die gozers hun busje ingevlucht en weggescheurd.
Kwamen ze laten nog terug, nadat ze waarschijnlijk moed hadden ingesnoven met een aantal messen.
Gelukkig stapten we net de taxi in.
Volgende dag aangifte gedaan bij de politie. Gekgenoeg, gezien de hoeveelheid alkohol, hadden we het kenteken nummer.
Die teringwouten hadden het busje getraceerd, maar zeiden: ja, het staan op naam van een bedrijf dus daar kunnen we weining mee.
Stelletje speurhonden!!! Ik geloof dat ik 3 jaar lang kwaad werd als ik er al aan dacht.
wel fijn dat er niks ernstig is gebeurd

ooit es gecarjackt geweest int gentse door 2tal oostblokkers (was mee met vriendin haar auto) ook niet leuk :(

:thumbup:

Ach ja, het feit dat je je vrienden niet in de steek hebt gelaten door keihard weg te rennen bewijst dat je in ieder geval meer ballen hebt als die ter***lijers.

Prcies....hebben wij ook al eens gehad..ik zat in de eerste van de middelbare, net een weekje of 3..komen ons 3 jongens te gemoet fietsen, drukken ons in de berm, en eisen dat we onze fietsbellen(???) geven...wij zeggen gewoon nee! ( wij waren 12 en 13, zij 17 en 18:mad:) die lui trekken mes, en begonnen beetje te bedreigen... wij dik bang of course...maar ineens gingen ze met zijn 3en weg...

wij naar de wouten geweest,en ja hoor, al vaker klachten...bleek dat ze die dag nog 3 andere groepjes met 'wuppies ( eerste jaartjes)' hadden bedrogen!

ze zijn opgepakt, en moesten allemaal 40 uur taakstraf doen ofzo! en terecht:D

Snap alleen niet dat je eerst gaat proberen te praten als er al 1 op de grond ligt.
Als jullie toen gewoon ieder 1 op de kop hadden gemept was het nog maar 4 tegen 2.
Dan druipen ze meestal wel af en anders gewoon helemaal uit je naad gaan en er flink opklappen!

In dit soort situaties is de aanval de beste verdediging denk ik. Niet proberen te redeneren, gewoon meppen. Dat is iig mijn eerste gedachte.
En als ik een groepje mannen zou zien vechten, zou ik hoogstens de politie bellen. Hoe zou ik moeten weten wie 'the good guys' zijn? En straks trekt iemand een mes (of een pistool) en ben ik de lul. Als het om vrienden of bekenden gaat, dan vecht ik gelijk mee uiteraard (hangt er ook weer vanaf hoeveel ik voor de persoon over heb...), maar bij vreemden houd ik me afzijdig... Ook hangt het van de situatie af. Als ik zeker weet dat ik die lui met geen mogelijkheid aankan, spring ik er ook niet tussen. Ik heb immers geen deathwish.

En iedereen zal wel zeggen dat hij/zij terug zou vechten als hij/zij aangevallen wordt, maar dat valt vies tegen hoor. Je weet NOOIT hoe je in een panieksituatie reageert, totdat je er uiteindelijk ín zit. De een is verlamd van angst, de ander kent ineens geen angst meer. Het is gewoon een primitieve reactie waar je in beginsel geen invloed op hebt: fight or flight. Je kunt er wel in trainen (bijv. de commando's), maar dan nóg weet je het niet zeker totdat zo'n situatie aanwezig is.
Ik heb zelf wel eens zo'n dreigende situatie meegemaakt (grote groep idioten die staan te schreeuwen en te zwaaien met glasscherven). Het is uiteindelijk gelukkig niet tot een echte vechtpartij gekomen (in het centrum van Nijmegen rijdt er genoeg politie rond). Ik ben denk ik wel een fight type. Terwijl de stoerste gast uit 'mijn' groepje echt toonde dat hij een F-ing wuss was: hij wist niet hoe snel hij zijn fiets moest pakken en wegfietsen. Heb hem sindsdien ook niet meer gesproken trouwens...

Een beest van 16 hier, hij wordt nooit aangevallen, omdat hij deruit ziet als een bodybuilder.

Ik snap het niet echt hoor bodybuilders worden niet so snel lastiggevallen toch ik tenminste niet.
En het is 1 keer gebeurt met 2 marokkanen amar toen deed ik HUlk actie, eerst schreeuwen en toen shirt opensscheuren en toen als een gorilla op mn borst ramme en toen rende ze weg

:roflol:

??? ff sirieus gast... maak je een grapje? of heb je monstergenen en weeg je zo rond de 110?? lijkt me niet heh...

Terug
Naar boven