MuscleMeat

Vechten tijdens uitgaan

Ik snap het niet echt hoor bodybuilders worden niet so snel lastiggevallen toch ik tenminste niet.
En het is 1 keer gebeurt met 2 marokkanen amar toen deed ik HUlk actie, eerst schreeuwen en toen shirt opensscheuren en toen als een gorilla op mn borst ramme en toen rende ze weg

En werd je ook groen zien ?

Ik heb gelukkig altijd een honkbalknuppel bij. Ik hoef hem alleen maar even stijf te maken. :D

Mijn Manier

Meestal als ik ineens lastig word gevalle (Wat me gister toevallig gebeurde) en ik alles heel relax probeer te bespreke met die persoon gaat alles goed. Blijft die idioot dan zo agressief. Dan kom ik ineens uit me schulp en dan schrikken ze meestal wel. (Simpel omdat ze dachten: Okej die jongen is niet agressief) Door dat contrast schrikken veel mensen. Je moet even laten zien wie de baas is. Dat je ze wel aan kan. Nou train ik veel en heb vechtsport ervaring dus nu word ik zowiezo niet zo heel vaak fysiek uitgedaagd, maar als dit het geval is helpt deze actie heel erg. Simpel. Als ik dit meestal heb gedaan komen ze naderhand nog naar me toe om me power te geven of om het uit te praten en dan komen lullen van ''jah man liep een beetje uit de hand he, maar veel plezier nog vanavond. Later'' of een biertje aan bieden. Whaha (maar okej, het is dan wel over)
Het is net wat Eddie Murphy zegt in Raw: Je moet gewoon doen of jij heel agressief bent. Dat schrikt veel mensen af. (tuurlijk moeten ze niet ver in de meerderheid zijn en tuurlijk sommige mensen zullen wel met je willen vechten), maar hoe vaak is het niet voorgekomen dat het alleen dreigementen waren. Bijvoobeeld: jah. Ik breek je nek. Ik samen met mijn boys. Me hele cliek staat buiten op je te wachten. En bijna (ik zeg bijna) nooit gebeurd er wat.
Tuurlijk moet je deze manier niet te vaak doen en ook weten bij wie, maar reken maar dat mensen banger zijn.
En verder blijft uitgaan gewoon een risico, maar dat vind ik verder geen reden om thuis te blijven.

:P Nou, Heb ik gelijk of niet

als je echt niet meer eruit kunt komen zeg je gewoon dat je zn neef kent ofzo :D

haha ja of zo:
hee man doe ff normaal ik ken je zusje,
ohh waarvan dan?
ja heb er eergister ontmaagd...

:rolleyes:

bijvoorbeeld :D

nee maar ik heb het wel meerdere malen meegemaakt dat iemand beiden partijen kon en zo heel snel een einde maakte aan het vechten.
zeker als je vaak naar een zelfde discotheek gaat is het handig met diverse groepen een oppervlakkig contact te leggen. connecties zijn altijd goed om te hebben ;)

Zo'n miniatuur honkbalknuppel levert ook nog karma op ook. :D

Mijn Manier

Meestal als ik ineens lastig word gevalle (Wat me gister toevallig gebeurde) en ik alles heel relax probeer te bespreke met die persoon gaat alles goed. Blijft die idioot dan zo agressief. Dan kom ik ineens uit me schulp en dan schrikken ze meestal wel. (Simpel omdat ze dachten: Okej die jongen is niet agressief) Door dat contrast schrikken veel mensen. Je moet even laten zien wie de baas is. Dat je ze wel aan kan. Nou train ik veel en heb vechtsport ervaring dus nu word ik zowiezo niet zo heel vaak fysiek uitgedaagd, maar als dit het geval is helpt deze actie heel erg. Simpel. Als ik dit meestal heb gedaan komen ze naderhand nog naar me toe om me power te geven of om het uit te praten en dan komen lullen van ''jah man liep een beetje uit de hand he, maar veel plezier nog vanavond. Later'' of een biertje aan bieden. Whaha (maar okej, het is dan wel over)
Het is net wat Eddie Murphy zegt in Raw: Je moet gewoon doen of jij heel agressief bent. Dat schrikt veel mensen af. (tuurlijk moeten ze niet ver in de meerderheid zijn en tuurlijk sommige mensen zullen wel met je willen vechten), maar hoe vaak is het niet voorgekomen dat het alleen dreigementen waren. Bijvoobeeld: jah. Ik breek je nek. Ik samen met mijn boys. Me hele cliek staat buiten op je te wachten. En bijna (ik zeg bijna) nooit gebeurd er wat.
Tuurlijk moet je deze manier niet te vaak doen en ook weten bij wie, maar reken maar dat mensen banger zijn.
En verder blijft uitgaan gewoon een risico, maar dat vind ik verder geen reden om thuis te blijven.

:P Nou, Heb ik gelijk of niet
jep, ben het met je eens, krijg ook welleens van die mannetjes die met een beetje grote bek op je afkomen, ik ben zelf echt totaal niet agressief aangelegd (ik word van mezelf echt bijna nooit boos ofzo en liet daardoor vroeger welleens over mij heenlopen) als er nu iemand bijdehand komt doen scheld ik em gewoon de huid vol en dreig ik een beetje, werkt toch het beste.

bijvoorbeeld :D

nee maar ik heb het wel meerdere malen meegemaakt dat iemand beiden partijen kon en zo heel snel een einde maakte aan het vechten.
zeker als je vaak naar een zelfde discotheek gaat is het handig met diverse groepen een oppervlakkig contact te leggen. connecties zijn altijd goed om te hebben ;)

Klopt, maar dit kan ook voor problemen zorgen. Dit schooljaar hadden vrienden van me ruzie. Dat is zo lastig. Echt grote problemen zoals, van school worden gestuurd. Ook was er politie een paar keer bij. En daar zit je dan tussen weetje. Echt klote
Maar jah toen was iedereen een keer dronken op het gala.
En toen hadden ze het weer goed gemaakt. (godzijdank)

Pffwhaha Alcohol doet wonderen. Soms dus ook positief:P

probeer gebruik te maken van je omgeving als je in de minderheid bent.

gooi met je fiets of pak een steen van de grond bijvoorbeeld

Snap alleen niet dat je eerst gaat proberen te praten als er al 1 op de grond ligt.
Als jullie toen gewoon ieder 1 op de kop hadden gemept was het nog maar 4 tegen 2.
Dan druipen ze meestal wel af en anders gewoon helemaal uit je naad gaan en er flink opklappen!

precies hij snapt het :mad: offense is the best defense:P

Gewoon standaard busje pepperspray meenemen voortaan en ergens verstoppen dicht bij de plek waar je uitgaat.
Heeft een vriend van me een keer goed geholpen waarbij het ook 2tegen 4 was
Hoppa pepper als een gek voor je uitspuiten en ze liggen allemaal fijn en daarna maken dat je wegkomt

Ik doe altijd of ik het niet hoor als ze uitdagen en dan begin ik plots in die kerel zijn gezicht te roepen zo hard ik kan ofzo, mss nog een vlakke bitchslap erbij. Als het echt link wordt ben ik niet te beroerd om in de ballen te trappen, ellebogen, knieën en kopstoten uit te delen en doen alsof ik gewoon niet wil stoppen. Jezelf gedragen als een psychopaat kan extreem effectief zijn in dergelijke situaties.

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ikzelf ook al 2 maal in elkaar gerost ben door dit soort geintjes, maar hey; geen enkele zelfverdediging is feilloos. Het hoort er tegenwoordig wat bij blijkbaar al is het nu vrij lang geleden dat ik het nog eens voorgehad heb.

Ik doe altijd of ik het niet hoor als ze uitdagen en dan begin ik plots in die kerel zijn gezicht te roepen zo hard ik kan ofzo, mss nog een vlakke bitchslap erbij. Als het echt link wordt ben ik niet te beroerd om in de ballen te trappen, ellebogen, knieën en kopstoten uit te delen en doen alsof ik gewoon niet wil stoppen. Jezelf gedragen als een psychopaat kan extreem effectief zijn in dergelijke situaties.

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ikzelf ook al 2 maal in elkaar gerost ben door dit soort geintjes, maar hey; geen enkele zelfverdediging is feilloos. Het hoort er tegenwoordig wat bij blijkbaar al is het nu vrij lang geleden dat ik het nog eens voorgehad heb.

Hoort erbij? Als je ze blijft negeren ipv gaan schreeuwen in zijn gezicht gebeurt het niet hoor:). Ruzie kan je makkelijk uit de weg gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven