Mijn Manier
Meestal als ik ineens lastig word gevalle (Wat me gister toevallig gebeurde) en ik alles heel relax probeer te bespreke met die persoon gaat alles goed. Blijft die idioot dan zo agressief. Dan kom ik ineens uit me schulp en dan schrikken ze meestal wel. (Simpel omdat ze dachten: Okej die jongen is niet agressief) Door dat contrast schrikken veel mensen. Je moet even laten zien wie de baas is. Dat je ze wel aan kan. Nou train ik veel en heb vechtsport ervaring dus nu word ik zowiezo niet zo heel vaak fysiek uitgedaagd, maar als dit het geval is helpt deze actie heel erg. Simpel. Als ik dit meestal heb gedaan komen ze naderhand nog naar me toe om me power te geven of om het uit te praten en dan komen lullen van ''jah man liep een beetje uit de hand he, maar veel plezier nog vanavond. Later'' of een biertje aan bieden. Whaha (maar okej, het is dan wel over)
Het is net wat Eddie Murphy zegt in Raw: Je moet gewoon doen of jij heel agressief bent. Dat schrikt veel mensen af. (tuurlijk moeten ze niet ver in de meerderheid zijn en tuurlijk sommige mensen zullen wel met je willen vechten), maar hoe vaak is het niet voorgekomen dat het alleen dreigementen waren. Bijvoobeeld: jah. Ik breek je nek. Ik samen met mijn boys. Me hele cliek staat buiten op je te wachten. En bijna (ik zeg bijna) nooit gebeurd er wat.
Tuurlijk moet je deze manier niet te vaak doen en ook weten bij wie, maar reken maar dat mensen banger zijn.
En verder blijft uitgaan gewoon een risico, maar dat vind ik verder geen reden om thuis te blijven.

Nou, Heb ik gelijk of niet