AndroidHealthClinic

vechtsport en AAS deel 2

kyokushin

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben Gino, 21 jaar en ben een langere tijd bezig geweest met de vraag: welke AAS zouden geschikt zijn voor mijn trainingsdoeleinden.

ik heb deze vraag ook aan jullie voorgedragen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...echtsport-anabole-androgene-steroiden-290696/

Daarnaast heb ik veel research gedaan en ook heb ik deze site nog gebruikt om mijn besluit vast te stellen:
http://www.cagepotato.com/mma-steroid-busts-definitive-timeline/

Ik heb uiteindelijk gekozen voor 8 weken test-e + stromba caps

elke maandag injecteer ik 250mg test-e
en ik begin vanaf dag 1 met stromba capsules

dag 1: 10mg dag 2: 20mg dag 3: 10mg dag 4: 20 mg enz.. tot het potje op is.

voor de nakuur heb ik nolvadex en mariadistel

daarnaast gebruik ik: visolie, multivitamine, vitamine c, glucosamine en vitamine b complex, syntha 6, no explode en cytomax (electrolites)

Ik ben nu 2weken bezig en de 2e injectie is nu 3 dagen geleden.

In 1e instantie was ik niet van plan om een kuurtopic bij te houden maar ik heb toch een aantal vragen. dus bij deze.

ik laat de injecties iedere week zetten bij iemand die dit al vaker heeft gedaan. maar toch heb ik al 2 keer heel de week spierpijn in mijn billen gehad ???
dit was zelfs zo erg dat ik het vechtsporten heb overgeslagen en maar ben gaan Fitnessen. want rollen over de mat en lowkicks ontvangen was wel het laatste waar ik zin in had.
zou dit langzaam aan minder worden? want zelfs het 15 minuten na-masseren en savonds in een heet bad gaan wil niet baten.

Ik merk nog geen krachttoename of geil zijn.
ben al wel van 77 naar 80,1 kg gegaan. dat is een goed vooruitzicht!
merk wel dat er vocht bijzit.

ik hoop op serieuze reacties. alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Waarom is de winstrol zo laag gedoseerd? Voegt het iets toe op die dosis?

• Topic Starter Topic Starter
Ik had vernomen dat je als vechtsporter nooit met hoge dosisen Moet werken. Maar hoe had jij dit gedaan dan?

Nou alles wat je neemt, daar zit een gedachte achter toch? Als je dus winstrol neemt op 20mg per dag, dat weet je toch ook wat dat je brengt? Ik heb die dosering nog nooit voorbij zien komen en heb daarom een beetje het idee dat deze dosering niks brengt. Was dus echt een vraag aan jou in dit geval.
Injectie pijn begint na de 2e keer drastisch te verminderen. De snelheid waarmee de vloeistof word geïnjecteerd maakt echt een groot verschil dus daar kan je ook op letten.

20mg ga je idd niet of nauwelijks merken , ik zou gewoon 40mg nemen

Injectpijn heb ik zelf alleen de eerste 2 keer gehad. Snelheid waarmee je injecteert is medebepalend, maar wat voor mij echt goed werk is eerst een douche te nemen voor ik injecteer.

Ik zou zelf de winny eruit halen, als vechtsporter wil je geen pijnlijke gewrichten.

Laatst bewerkt:
toch zijn er veel vechtsporters die winstrol erbij gebruiken.
ik neem er 1000mg glucosamine bij om de gewrichten iets te ontzien.
+ winstrol maakt je mooi hard, en het oog wil ook wat natuurlijk.

is 30 mg winstrol per dag een verbetering?

Hehe ;) nice try :P Maar op dit forum gaan ze pas ja-knikken als je de magische grens van 40mg per dag bereikt.

oke ik ben overtuigd! extra potje bijbesteld. nu 40mg per dag.

Net 300 spartan workout gedaan, gevolgd door 45 minuten sparren (kickboksen) daarna had ik nog energie over en heb ik nog anderhalf uur geworsteld.. hij gaat lekker!

alleen kan iemand mij vertellen waarom ik overdag zo hondsmoe ben?

50 is nog beter

Lethargy is een bekende side van AAS. Ik breng mijn werkdagen op dit moment ook door op DBB en 9gag...heb de fut niet om wat anders te doen buiten de trainingen om :P En hou die winny lekker op 40. Wou dat kickboksen/muay thai nog wat voor mij was...maar sinds ik de ziekte van Pfeiffer heb gehad is mijn lever erg gevoelig en is het mijn zwakke punt...niet echt prettig met zo'n sport :P Bovendien laten die jonge honden me tegenwoordig alle hoeken van de dojo zien haha. Damn, die goede oude tijd toen UFC net nieuw was en je kickboksen en jiu jitsu moest trainen omdat MMA nog niet bestond ;)

Hondsmoe overdag hebben wel meer mensen last van als ze kuren! Bij mij gaat er meestal een knop om na een week of 3 en heb er dan geen last meer van.Lag er trouwens wel aan wat ik nam de ene kuur is zwaarder dan de ander:rolleyes:

3e injectie is nu 2 dagen geleden..
heb mijn vet % laten meten en deze zit nu op 7.7 en kwam van 8.3.
qua kilo's gaat het ineens minder snel.
ging de eerste 2 weken van 77 naar 80.1 en zit nu op 80.3
opzich geen ramp omdat het sparren zo ontzettend goed gaat! na de zwaarste trainingen ben ik nog lang niet moe. qua krachttraining merk ik nog niet dat ik veel sterker word, misschien komt dit nog.

ook geen last meer van injectiepijn.
wel ben ik vaak aan de dunne.. dit komt door de tabs denk ik.

ben tot nu toe erg tevreden, nog 40 dagen te gaan!

Ik volg, succes!:)

Hoe is het met jou en de pomp tijdens het trainen? Ik had tijdens kickboksen na 2 minuut springtouwen of 2 rondjes hardlopen mijn kuiten helemaal vol en verkrampt.
Echt waardeloos bij mij test en cardio/vechtsport :P

Eerlijk domme keuze winstrol (stromba), ok je krachttoenames en je komt er scherper en harder uit maar je krijgt last van je gewrichten zeker geen aanrader (doe zelf ook mma,thaibox,box) beter voor anavar gegaan misschien wat milder en minder effect dan winny maar beter voor de gewrichten. Sust+Bold en Anavar kickstart zou betere keuze zijn of optimaal is halotestin, super agressie&kracht maar moeilijk aan te geraken. Je zegt ook dat je moe bent? Daarom word die bold ook aangeraden met vechtsporten : bold verhoogt juist je uithoudingsvermogen.

ik blijf volgen succes verder! :)

@ megalodon

Ik ging laatst 5 km hardlopen (normaal doe ik dit met 2 vingers in mn neus)
maar mijn kuiten liepen inderdaad al na 1km vol. ikzelf dacht dat ik misschien te snel van start was gegaan of omdat het zo vreselijk koud was buiten, maar jij had hier dus ook last van blijkbaar.

@ alex

zoals in mijn vorige posts te lezen is heb ik bewust voor winstrol gekozen.
http://www.cagepotato.com/mma-steroi...tive-timeline/http://www.cagepotato.com/mma-steroid-busts-definitive-timeline/
deze jongens hebben volgens mij ook nergens last van gehad.

ikzelf heb ook nog geen problemen met gewrichten.
maar boldenone klinkt wel interresant.. misschien over een paar jaar.

Laatst bewerkt:
@ megalodon

maar mijn kuiten liepen inderdaad al na 1km vol. ikzelf dacht dat ik misschien te snel van start was gegaan of omdat het zo vreselijk koud was buiten, maar jij had hier dus ook last van blijkbaar.

Ik loop normaal ook makkelijk 5 km en doe dit normaal ook 1 a 2 x in de week, maar nu met 500 test zijn mijn kuiten binnen 200m te opgepompt om ook maar normaal te kunnen wandelen na 200m hardlopen.
En met springtouwen is dit nog veel erger.

@ megalodon

@ alex

zoals in mijn vorige posts te lezen is heb ik bewust voor winstrol gekozen.
http://www.cagepotato.com/mma-steroi...tive-timeline/http://www.cagepotato.com/mma-steroid-busts-definitive-timeline/
deze jongens hebben volgens mij ook nergens last van gehad.

ikzelf heb ook nog geen problemen met gewrichten.
maar boldenone klinkt wel interresant.. misschien over een paar jaar.

leuk artikel, maar ik zie dat de meeste positief teste op bold,mast(drost) & deca(nandrolone) bold voor uithouding & deca goed voor gewrichten :) maar paar op winny wat echt rare keuze is voor mma zeker. maar als jij geen last krijgt des te beter man knal ze ;)!

toch blijf ik het dan vreemd vinden dat je regelmatig hoort dat professionele vechters positief testen op winny.. zou ik ook niet logisch vinden idd.

Oke.. 4e injectie is een feit.
Misschien ben ik te koppig geweest met het verdedigen van de winstrol omdat alles lekker ging. maar ik begin nu serieus na de training pijn te krijgen bij mijn aanhechtingen. ook lijkt het of ik sneller kleine blessures oploop. dit gevoel kreeg ik ineens van de ene op de andere dag. ook kan ik leverstoten niet meer pakken en krijg ik na de takedowns steken in mijn nieren. (of in ieder geval op die plek) het vollopen van de kuiten is nu over gegaan in vollopen van de schouders, waar ik serieuze hinder van ondervind. gewicht blijft ook hangen op 81.. wel ben ik super droog.. aderen in mijn buik zijn zichtbaar en begin al bijna een 8pack te krijgen. nu die side effects nog.

Wat te doen!?

Terug
Naar boven