XXL Nutrition

vechtsport en AAS deel 2

Oke.. 4e injectie is een feit.
Misschien ben ik te koppig geweest met het verdedigen van de winstrol omdat alles lekker ging. maar ik begin nu serieus na de training pijn te krijgen bij mijn aanhechtingen. ook lijkt het of ik sneller kleine blessures oploop. dit gevoel kreeg ik ineens van de ene op de andere dag. ook kan ik leverstoten niet meer pakken en krijg ik na de takedowns steken in mijn nieren. (of in ieder geval op die plek) het vollopen van de kuiten is nu over gegaan in vollopen van de schouders, waar ik serieuze hinder van ondervind. gewicht blijft ook hangen op 81.. wel ben ik super droog.. aderen in mijn buik zijn zichtbaar en begin al bijna een 8pack te krijgen. nu die side effects nog.

Wat te doen!?

succes man,ff een vraagje vanuit België: Wat is vollopen vd kuiten/schouders

is dit verzuren/verkrampen ???

toch zijn er veel vechtsporters die winstrol erbij gebruiken.
ik neem er 1000mg glucosamine bij om de gewrichten iets te ontzien.
+ winstrol maakt je mooi hard, en het oog wil ook wat natuurlijk.

is 30 mg winstrol per dag een verbetering?

Dit is wel goed advies voor je gewrichten. Zelf had ik behoorlijk baat bij Magnesium+calcium supplementen. Visolie schijnt ook te helpen. Had zelf behoorlijk krampen (vooral in mn buikspieren tijdens crunches - PIJNLIJK!!) toen ik t nam. Iemand raadde me toen Taurine aan, wat ik ook genomen heb maar wat voor mij verder geen ruk deed.

Persoonlijk neem ik zowat elk supplement als ik kuur. B, C, D, Magnesium, Calcium, Visolie - you name it :P

• Topic Starter Topic Starter
@ j4ck ik denk dat je het wel verzuren kunt noemen.. er staat zoveel spanning op mijn schouder , dat ik mijn handschoenen niet meer voor mijn gezicht kan houden.

@ Trium ik heb toevallig nog een potje Calcium+magnesium+zink staan.

Bij mij gaat het prima moet wel zeggen dat tijdens me kuur dan ik normaal gesproken een mindere conditie heb, behalve nu ik bold gebruik train er lekker op en me conditie is perfect.

Bij mij gaat het prima moet wel zeggen dat tijdens me kuur dan ik normaal gesproken een mindere conditie heb, behalve nu ik bold gebruik train er lekker op en me conditie is perfect.

Ik heb je log gevolgd zoals alle andere hier,ik ga ook kuren op 900mg bold en

1000mg test wat kan ik verwachten van de bold!? grtz

Ik heb je log gevolgd zoals alle andere hier,ik ga ook kuren op 900mg bold en

1000mg test wat kan ik verwachten van de bold!? grtz

Een betere conditie,droge massa, hoge eetlust.

ga mischien na de bridge verder met bold op 1500 mg vind het opzich wel lekker spul.

Teminste ik ben aan het cutten.

Je kan er ook prima mee bulken dan pak je kilo's, het is dan wel geen DK maar vind kwaliteit massa toch een stuk btr dan 10 kg + vet/vocht

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven