XXL Nutrition

Veel eten, maar niet (veel) aankomen...

Danny01

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m92
Massa
85kg
Hallo,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Danny, een jongen van 18 uit Amstelveen (naast Amsterdam). Ik train nu al 1,5 jaar maar absoluut niet
intensief. Ben de laatste tijd wat meer bezig geweest, maar daarvoor ook vaak 2 of 3 weken ertussen uit en dan schiet het niet op.

Maargoed, ik ben nu volgens mij op een punt dat ik heel moeilijk kan aankomen. Ik eet best veel (ook wel veel ongezond) en toch word ik niet
echt zwaarder. Ik train nu ongeveer 4 keer per week en daarbuiten beweeg ik niet zoveel. Ik eet elke dag wel verschillend maar kom steeds wel boven de 3000 calorieën uit denk ik...

Wie kent dit probleem? Toch veel eten en niet echt aankomen. Hebben jullie misschien handige tips? (bepaalde tijdstippen wel of niet eten etc...)

Vandaag gegeten:
1 krentebol
2 bananen
1 bak muesli
1 bak yoghurt (350 gram)
2 droge bruine boterhammen
1 bord pasta met kaas
1 pakje noodles
2 croissantjes
2 droge bolletjes (wit brood...)
1 pak ontbijtdrink (halve liter)
2 borden met rijst, doperwten en vis
1/2 liter juice d'orange
1 zak chips (Buggles)
1 reep chocola, 100 gram
3 liter water (ongeveer)

Ik ben trouwens 1,92 en weeg momenteel 78 kilogram.

Alvast bedankt!

Loos eerst maar eens die rotzooi zoals chocola, nutteloze kcal's. Maak een vast voedingsschema met elke 3 uur een maaltijd met een goed verdeelde aantal kh/ E / vet (50%-30%-20%).

En lees de stickies want dan had je allang gemerkt wat de reden was dat je niet aankomt.

Meer goed voedsel, minder troep als chips, witbrood en croissants. Meer chocomel, melk, brinta, havermout, volkoren brood, kwark, kip, tonijn enz.

Het word hierboven al gezegd... geef je lijf eens echte voeding!

loos eerst maar eens die rotzooi zoals chocola, nutteloze kcal's. Maak een vast voedingsschema met elke 3 uur een maaltijd met een goed verdeelde aantal kh/ e / vet (50%-30%-20%).