- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn god, zo'n magere beginneling afraden om junk te eten. Quarterpounders en chocomel is wat deze man nodig heeft!
echt een goed advies voor iemand van 18Mijn god, zo'n magere beginneling afraden om junk te eten. Quarterpounders en chocomel is wat deze man nodig heeft!

echt een goed advies voor iemand van 18
Heeft hij eerst zelf een schema gemaakt.... vraagd om advies krijg je dit.
Je snapt het niet man...
En al was hij 108 had hij hetzelfde advies gekregen met zijn lichaamsgewicht en lengte (alleen iets van gewrichtsmeuk erbij natuurlijk)
Je eet ook niet constant chocomel en burgers. Je eet dit buiten je schema om, echt, junk word zo onderschat. Alleen de naam al laat zien hoe onderschat het is. Maargoed, ik hoop iig dat de TS zich niet gek laat maken.
Wij zitten echt precies op 1 lijn. Ik at in mn bulk soms ook fast food. Het is een makkelijke manier om je cals voor die dag binnen te krijgen.
Ik denk dat degene die zeggen dat fast food slecht voor je is nog nooit echt "gebulkt" hebben. Probeer maar eens bijna 5000 cals aan schooneten binnen te krijgen. Ik moest op die dagen savonds bijna kotsen, dan ben je blij dat je soms met wat burgers er al bent, geloof mij.
yep 5000 kcal word lastig. Maar dr zijn ook producten die wel calorierijk zijn he en onder ''clean'' voedsel vallen. Denk aan pindakaas of noten. En je kunt een weightgainer overwegen als je echt veel moet eten. Maargoed een bulk overdreven clean doen vind ik ook niks. Dagelijks iets junken kan ook best in mijn ogen.
Simpel (maar waarschijnlijk dom vraagje) kan ik i.p.v. een weightgainer in de avond ook niet afentoe mijzelf vol schransen?
Vanavond nam ik bijvoorbeeld rond 10 uur een banaan, stuk chocola, wat koekjes, 2 boterhammen met pindakaas en halve liter melk. Bij elkaar rond de 1250 Kcal. Is toch redelijk wat om zo aan het eind van de dag naar binnen te werken. Of is een weightgainer een stukje beter door de aanwezigheid van andere voedingsstoffen? Ik let ook nog niet echt op mij EVK-verhouding waardoor het misschien beter is om weightgainer te nemen?
Ik vind dat ik namelijk best afentoe in wat ongezonds mag eten aangezien ik toch aan wil komen. (mag wel 12 kg bij vind ik zelf..)
Beide is een hulpmiddel om aan je cals te komen. Het maakt daarom weinig uit zolang je maar aan je minimale hoeveelheid eiwit voor de dag zit. Als je te snel aan komt met veel vet zou ik het wat minderen. Een weightgainer is echt onnodig.
Simpel (maar waarschijnlijk dom vraagje) kan ik i.p.v. een weightgainer in de avond ook niet afentoe mijzelf vol schransen?
Vanavond nam ik bijvoorbeeld rond 10 uur een banaan, stuk chocola, wat koekjes, 2 boterhammen met pindakaas en halve liter melk. Bij elkaar rond de 1250 Kcal. Is toch redelijk wat om zo aan het eind van de dag naar binnen te werken. Of is een weightgainer een stukje beter door de aanwezigheid van andere voedingsstoffen? Ik let ook nog niet echt op mij EVK-verhouding waardoor het misschien beter is om weightgainer te nemen?
Ik vind dat ik namelijk best afentoe in wat ongezonds mag eten aangezien ik toch aan wil komen. (mag wel 12 kg bij vind ik zelf..)
De hele discussie met clean vs junk is eigenlijk overbodig. Het heeft wel een effect door een betere kwaliteit voedsel binnen te krijgen (wat rijst trouwens niet is) maar het effect is niet groot. En als je niet genoeg kcals binnenkrijgt kom je hoe dan ook niet aan. Verder hebben mensen een bepaald idee van junk en gezond eten, wat vaak niet eens klopt. Er is een verschil tussen patat en patat, hamburgers en hamburgers. Zolang je maar geen dingen met transvet erin eet maakt het niks uit. Als je je druk maakt of het clean of niet is: 2 pakken melk, een pot pindakaas, in een blender. Als je daar niet van aankomt ben ik bang dat je vervloekt bent door een zigeuner.
.De hele discussie met clean vs junk is eigenlijk overbodig. Het heeft wel een effect door een betere kwaliteit voedsel binnen te krijgen (wat rijst trouwens niet is) maar het effect is niet groot. En als je niet genoeg kcals binnenkrijgt kom je hoe dan ook niet aan. Verder hebben mensen een bepaald idee van junk en gezond eten, wat vaak niet eens klopt. Er is een verschil tussen patat en patat, hamburgers en hamburgers. Zolang je maar geen dingen met transvet erin eet maakt het niks uit. Als je je druk maakt of het clean of niet is: 2 pakken melk, een pot pindakaas, in een blender. Als je daar niet van aankomt ben ik bang dat je vervloekt bent door een zigeuner.

Ja, ik heb nu frituurvet gekocht bij de AH
Paar euries voor heel wat duizenden calorieën!
Drink nu elke dag een glas leeg, even doorzetten maar dan
heb je ook gelijk 1500 calorieën! (eerst 20 seconden opwarmen
in de microwave!). Dit moet wel werken!![]()

Vanille ijs en vanille milkshakes vind ik sowieso erg lekker! Dat lukt dan ook zeker. 2 liter melk en een pot pindakaas smaakt mij alleen wat minder![]()

Ja, ik heb nu frituurvet gekocht bij de AH
Paar euries voor heel wat duizenden calorieën!
Drink nu elke dag een glas leeg, even doorzetten maar dan
heb je ook gelijk 1500 calorieën! (eerst 20 seconden opwarmen
in de microwave!). Dit moet wel werken!![]()