Fitness Seller

Veel eten, maar niet (veel) aankomen...

Ja, ik heb nu frituurvet gekocht bij de AH
Paar euries voor heel wat duizenden calorieën!

Drink nu elke dag een glas leeg, even doorzetten maar dan
heb je ook gelijk 1500 calorieën! (eerst 20 seconden opwarmen
in de microwave!). Dit moet wel werken! ;)

Goed bezig :hamer:

Hey,

Bedankt voor de reacties! Ik zal mijn best doen eraan te werken!

Ik hoef ook geen massive bodybuilder te worden, maar gewoon wat zwaarder en gespierder. Als ik 85 kilo weeg ben ik tevreden (voorlopig dan).
Mijn probleem is alleen dat ik nog thuis woon en mijn ouders gewoon willen dat ik in de avond eet wat de pot schaft.

Hoe doen jullie het eigenlijk als jullie (lang) bij vrienden/kennissen zijn die
heel anders eten? Als ik bijvoorbeeld met wat vrienden naar de stad ga en iedereen gaat bij de mac donalds of burgerking eten dan vind ik het ook moeilijk om niets te nemen of in mijn eentje iets gezonds te halen...

Daar moet je dus schijt aan hebben, laatst zat iedereen bij burger king zichzelf vol te proppen in de stad en trok ik een bak nootjes tevoorschijn.
Als er dan wordt gevraagd wtf je aan het doen bent zeg je gewoon dat je beter aan het eten bent, kan jou het schelen.:D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, frituurvet was natuurlijk een grapje ;)
Ja, gewoon meer schijt hebben aan de rest
en eten wat je zelf wilt. Maar chocomel is wel
een goede en lekkere optie om aan wat
extra gewicht te komen. Bovendien zijn casheynoten
ook erg lekker in een bak kwark met wat honing en banaan!

Nou je hebt zeker schijt aan de rest als je een glaasje frituurvet naar binnen giet haha! :D

Daar moet je dus schijt aan hebben, laatst zat iedereen bij burger king zichzelf vol te proppen in de stad en trok ik een bak nootjes tevoorschijn.
Als er dan wordt gevraagd wtf je aan het doen bent zeg je gewoon dat je beter aan het eten bent, kan jou het schelen.:D

gemiste kans man:roflol: doe niet zo spastisch over. Tenzij je een ripped beast bent die zijn geld ermee moet verdienen.. zelfs de pro's junken.

De topicstarter 1.92 meter en weegt 78 kilo! Dan kan je naast genoeg groenten en fruit en óók kh ei en vetten van "goeie" producten gerust wat "slechts" pakken. Het is vrij moeilijk om 4000 tot 5000 kcal "schoon" naar binnen te hakken als beginneling, of het moet je baan zijn ofzo.

Ik vind het zo'n onzin om tegen een beginneling te zeggen dat hij vooral de mac moet overslaan? Hy wil toch groter en sterker worden? Enig idee wat bijv. Dave Tate naar binnen werkt op een dag?

@ topicstarter: ga eens je kcal tellen. zorg dat je tussen de 4000 en 5000 gaat eten (dat heb je ook wel nodig met je lengte), Eet je groente en fruit en sla er vooral geen mac of burger king voor over.

Een pot pindakaas met wat melk in de blender en opdrinken helpt ook wel.

Jullie vergeten het belangrijkste denk ik (na totale kcals dan). Als je naar z'n voeding kijkt zie ik geen enkel eiwitrijk voedsel ertussen staan. Dus... meer eiwitten eten maat; rood vlees, vis, kwark, eieren, kip e.d.

gemiste kans man:roflol: doe niet zo spastisch over. Tenzij je een ripped beast bent die zijn geld ermee moet verdienen.. zelfs de pro's junken.

De topicstarter 1.92 meter en weegt 78 kilo! Dan kan je naast genoeg groenten en fruit en óók kh ei en vetten van "goeie" producten gerust wat "slechts" pakken. Het is vrij moeilijk om 4000 tot 5000 kcal "schoon" naar binnen te hakken als beginneling, of het moet je baan zijn ofzo.

Ik vind het zo'n onzin om tegen een beginneling te zeggen dat hij vooral de mac moet overslaan? Hy wil toch groter en sterker worden? Enig idee wat bijv. Dave Tate naar binnen werkt op een dag?

@ topicstarter: ga eens je kcal tellen. zorg dat je tussen de 4000 en 5000 gaat eten (dat heb je ook wel nodig met je lengte), Eet je groente en fruit en sla er vooral geen mac of burger king voor over.

Vergelijken met Dave Tate is wel heel scheef, als je wat bijspuit(edit: weet niet of hij daar aan doet..) mag je inderdaad wel richting de 5000kcal, bovendien weegt hij veel meer. Voor een beginnender BB'er lijkt mij dat behoorlijk overdreven. Probeer eerst maar eens een kg massa per maand te pakken, haal je dit niet, eet dan meer. Bij de keuze tussen clean en junk kun je beter clean pakken uiteraard. Maar je punt wat betreft moeilijk doen over een paar hamburgers per week deel ik, je hebt toch ook een sociaal leven!?

Laatst bewerkt:
Nou dan ben ik benieuwd wat zijn bulk is! :D

Ik zeg niet dat 'hy':rolleyes: nooit mag junken, maar de gemiddelde jongeren gaan toch wel meerdere keren per week uit en de stad in, als je dan iedere keer gaat zitten junken is het wat minder goed.;)

Het is natuurlijk de keuze van TS of hij zoveel mogelijk vvm wilt gainen of zoveel mogelijk vet door het niet overslaan van een mac of burger king zo afentoe.;)

Er zijn toch genoeg schema's te vinden op het net voor hardgainers? Ga niet zelf het wiel uitlopen vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle tips!
Ik zal eens goed op zoek gaan naar wat mooie eetschema's die geschikt zijn voor mij.
Ja, ik let ook wat meer op mijn eten. Veel kwark en yoghurt. Ook meer noten en veel kip met volkoren brood. Ook probeer ik 3 keer per week vis te eten en elke dag ook rood vlees en/of kip. Bovendien eet ik elke dag sowieso 2 bananen en 2 kiwí's (vind fruit altijd wel lekker).
De Mac Donalds zal ik dan ook niet (te) vaak links laten liggen ;)

Vergelijken met Dave Tate is wel heel scheef, als je wat bijspuit(edit: weet niet of hij daar aan doet..) mag je inderdaad wel richting de 5000kcal, bovendien weegt hij veel meer. Voor een beginnender BB'er lijkt mij dat behoorlijk overdreven. Probeer eerst maar eens een kg massa per maand te pakken, haal je dit niet, eet dan meer. Bij de keuze tussen clean en junk kun je beter clean pakken uiteraard. Maar je punt wat betreft moeilijk doen over een paar hamburgers per week deel ik, je hebt toch ook een sociaal leven!?

afgezien van het feit dat dave tate gebruikt(e), 6 x zo groot is, meer ervaring blablabla. Eet (iig at) hij 10.000 kcal op een dag aan junk. (lees: buger king, pop tarts, chips enz) Tis meer gewoon ter illustratie omdat sommige mensen zo'n gast die net op het forum komt wijs maken dat je door een big mac te eten dik word, geen spieren aanzet enz enz. Die extra kcal gaan hem juist helpen omdat hij nog niet zoveel kan eten. En je hebt nog een sociaal leven idd.

Als ik alles kon eten wist ik het ook wel.... maar aan de andere kant weet je ook wel dat junk food niet goed is voor je of je nou aan komt of niet er van.

Ik zeg niet dat 'hy':rolleyes: nooit mag junken, maar de gemiddelde jongeren gaan toch wel meerdere keren per week uit en de stad in, als je dan iedere keer gaat zitten junken is het wat minder goed.;)

Het is natuurlijk de keuze van TS of hij zoveel mogelijk vvm wilt gainen of zoveel mogelijk vet door het niet overslaan van een mac of burger king zo afentoe.;)

true, 4 x in de week zuipen en dönner erna is niet de ideale situatie.

Maar die laatste zin is dus precies waar ik het over heb. Alsof je "zoveel mogelijk vet" gaint door de mac of burger king "af en toe" Niet over te slaan. Bf van topicstarter zal denk rond 8/10% zijn. Dan mag er wel wat bij, ook voor krachtredenen.

Bovendien word je pas dik als je meer eet dan dat je verbrand. Dit vergeten heel veel mensen lijkt wel. En of je dan een bak rijst meer eet of een big mac meer eet, voor het lichaam maakt het qua aankomen geen donder uit.

Laatst bewerkt:
Hardgainers niet denk ik.... maar 3000kcal aan koekjes en troep is niet het zelfde als 3000 aan rijst kip groente en vis.

Hardgainers niet denk ik.... maar 3000kcal aan koekjes en troep is niet het zelfde als 3000 aan rijst kip groente en vis.

3000 kcal zijn 3000 kcal. Of het gezond is is wat anders. Qua aankomen maakt het geen zak uit.

Ik zeg ook niet dat hij alleen moet junken.. buiten een goeie basis eten om mag je gerust wat "troep" eten.

Terug
Naar boven