3000 kcal zijn 3000 kcal. Of het gezond is is wat anders. Qua aankomen maakt het geen zak uit.
Ik zeg ook niet dat hij alleen moet junken.. buiten een goeie basis eten om mag je gerust wat "troep" eten.
Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3000 kcal zijn 3000 kcal. Of het gezond is is wat anders. Qua aankomen maakt het geen zak uit.
Ik zeg ook niet dat hij alleen moet junken.. buiten een goeie basis eten om mag je gerust wat "troep" eten.

Ik denk persoonlijk elke dag wel meer dan 3000 calorieën binnen te krijgen aan voeding. Ik zal vanavond even posten wat ik vandaag allemaal gegeten heb. Dan mogen jullie adviezen geven en een beetje kraken natuurlijk![]()

Ja, gewoon meer schijt hebben aan de rest
en eten wat je zelf wilt.
[SIZE=
Dan mag jij mij uitleggen hoe 1 kcal koekje anders is dan 1 kcal rijst.
Good luck[/QUOTE]
van dat koekje zou je sneller vet worden
Snap t ook nog steeds niet. Iedereen lult maar wat. En ik maar clean bulken en ik word nog moddervetkan net zo goed lekker junken, stuk goedkoper.
van dat koekje zou je sneller vet worden
Snap t ook nog steeds niet. Iedereen lult maar wat. En ik maar clean bulken en ik word nog moddervetkan net zo goed lekker junken, stuk goedkoper.
Het is niet zo moeilijk hoor.van dat koekje zou je sneller vet worden
Pfffff let op 400 kcal per 100 gram suiker. 3000 kcal delen door 400 = 750 gram suiker.
158 kcal per 100gram kipfile. 3000 delen door 158 = 1898 gram kip.
wat denk je als je 750 suiker eet? word je niet dik nee..... word je ziek. meer niet.
kcal is enegie meer niet. zeg niks over wat je lichaam er mee kan.
Wat je eet bepaald hoe je er uit ziet niet hoeveel kcal iets heeft.
Spieren hebben eiwit nog om te groeien.
Koolhydraten zorgen er voor dat de eiwitten sneller in je spieren komen. En zorgen voor energie.
Vetten heb je nodig voor je hormonen die zorgen er voor de je lichaam snap wat je met al dat suiker en eiwit aan moet.
Je moet het zien als het bakken van een taart .... alle ingredienten moeten kloppen om een goede taart te bakken.
Kcal is alleen een maateenheid van energie, en heeft heel veel vormen. Net zo goed als dat benzine gemakkelijker brand als diesel.
Oke dus alle schema's kunne de deur uit. Ik snap niet zo goed waar je heem wil met dit??
Ik probeer uit teleggen wat het verschil is tussen een koekje en rijst.
BV van eiwit blijft er maar 80% van de kcal over in je maag. en van vet 95% is 15% verschil
Het werkt niet zo als je 4000 kcal van het ene neemt dat je dat zwaarder word als dat je 3000 van het andere neemt. Ligt er aan wat het is en of lichaam er wat mee kan.
Wel.
Als je verbranding op 3000 ligt, kom je wel aan als je 4000 kcal inneemt (ongeacht het product) dan dat je "clean" 3000 inneemt. Je neemt dan toch 1000 kcal meer in dan dat je verbrand?
Ik wil er nergens mee heen. Ik vind het gewoon storend als mensen zo simpel denken dat ze van koekjes dik worden en van rijst gespierd.
Dat moet je dat vooral blijven denken. En van rijst word je niet gespierd hooguit dik.
Ik probeer je E-status niet omlaag te halen hoor, is een discussie. En dat van die rijst.. dat is sarcastisch toch? of...Beetje jammer gastIk probeer je E-status niet omlaag te halen hoor, is een discussie. En dat van die rijst.. dat is sarcastisch toch? of...

Ik zou zeggen ga 30 dagen rijst eten en heel veel trainen. Kijk wat er gebeur![]()

.
dus ik denk dat er geen discussie nodig is om te bewijzen waar jullie het over eens zijn.