AndroidHealthClinic

Nieuws 'Verbied eten in het openbaar tijdens ramadan'

Niemand zal het jou verbieden om in marokko te eten.

Van mij mogen ze het invoeren. Dááág Dubai. ^^

Zowiezo is het meerendeel van de bevolking in Dubai gastarbeiders uit India enzo. Die gasten zitten zich de hele dag de pl**ris te werken en die moeten nu ineens niet gaan eten overdag omdat een paar verwende rijke stinkerds zich niet kunnen inhouden?

k*t GELOOF...

meer heb ik niet te zeggen!

Ramadan ? Dat is jammer dan! :D

Essentiele levensbehoefte zoals eten en drinken mag imo nooit nergens verboden worden.
Tevens is dit weer anderen iets willen opleggen.

Ben benieuwd wat de straffen worden wanneer iemand toch eet:D

Jezus, wat is dit nou weer voor raar bericht.

Als ik zou worden aangesproken op consumeren van voedsel in het openbaar tijdens hun ramadam, dan moet ik me erg inhouden niet in de lach te schieten.

Als ik zou worden aangesproken op consumeren van voedsel in het openbaar tijdens hun ramadam, dan moet ik me erg inhouden niet in de lach te schieten.

Tot je even Ge-allah uh hakbart wordt en de verbinding tussen romp en hoofd een beetje los zit.:D

:roflol:

Dit meen je niet. Sjeezes man, ik zou echt met mn mond vol tanden staan als er zo'n kerel me komt vertellen dat het respectloos is als ik eet. Ik denk dat ik hem eerst 5 seconden verbaasd zou aangapen en dan in een bulderende lach zou schieten.

Marleineke, de vrolijke papegaai :P

Hoe t*ring hypocriet zijn die hoofddoeken zeg: Er is ramadan dus het is veboden in het openbaar te eten, maar zodra de ramadan voorbij is vreten ze zich weer vol in het openbaar waar mensen bij zijn die ECHT arm zijn en ECHT honger hebben. Wat een losers

Krijg steeds meer trek in gebraden kip...

Terug
Naar boven