Fitness Seller

Verlies Spiermassa met cutten

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
Ik ben nu al 1,5 maand aan het cutten en het ging de goede kant op, verloor geen spiermassa totdat ik deze week nog lager ging zitten in Kcal en ik meteen spiermassa verloor dus heb meteen de KCal weer omhoog gegooid maar is die spiermassa dan verloren totdat je weer gaan bulken of is er nog een mogelijkheid dat nu terug te krijgen door bv. een weekje tussen in te gaan bulken met maar 100 kcal boven je onderhoud ofzo?

grtz romano
 
is het niet zo dat je pas echt spiermassa gaat verliezen als je ontzettend weinig te eten krijgt ? tenminste zag eerst op " i shouldnt be alive" dat pas na een week van niks eten dat het lichaam aan je spieren gaan vreten
 
500 kcal onder je onderhoud en nog cardio erbij werkt ook
 
Ik ben van mening dat als je cardio doet en je hartslag zo houd dat je geen eiwitten nodig hebt en dus niet je spiermassa aanbreekt maar ook dat hangt af van je vetpercentage niet je spiermassa kwijt kan raken.
En waarom uberheupt onder je kcal gaan zitten als je het nodig hebt omdat je fanatiek traint.....
 
Ik ben nu al 1,5 maand aan het cutten en het ging de goede kant op, verloor geen spiermassa totdat ik deze week nog lager ging zitten in Kcal en ik meteen spiermassa verloor dus heb meteen de KCal weer omhoog gegooid maar is die spiermassa dan verloren totdat je weer gaan bulken of is er nog een mogelijkheid dat nu terug te krijgen door bv. een weekje tussen in te gaan bulken met maar 100 kcal boven je onderhoud ofzo?

grtz romano

Neej, als je de Kcal wat omlaag gooit lijkt het me sterk dat je opeens zichtbaar spier kwijt bent geraakt, op de weegschaal kun je het niet goed wegen. Dus volgens mij maak jij het erger dan het is.

Spieren kweken doe je niet door te cutten en te bulken, maar met trainen, dus je zult je spieren niet terug krijgen door te bulken maar te trainen.
 
500 kcal onder je onderhoud en nog cardio erbij werkt ook

werkt voor verhoogde vetverbranding.
Hiermee ga je echt nog geen spierweefsel aanspreken.
Ik zit momenteel op 300 kcal beneden onderhoud, 3 x 40 min cardio/week en 4 x krachttraining met telkens lichte opvoer van gewicht. Ben 3 kg bijgekomen en ondertussen 2,2% gedaald in BF.
 
Ik ben van mening dat als je cardio doet en je hartslag zo houd dat je geen eiwitten nodig hebt en dus niet je spiermassa aanbreekt maar ook dat hangt af van je vetpercentage niet je spiermassa kwijt kan raken.
En waarom uberheupt onder je kcal gaan zitten als je het nodig hebt omdat je fanatiek traint.....

cardio doe ik op 70% van de maximale hartslag (140).
en ik eet onder mijn onderhoud om dat ik droger wil worden.
ik eet genoeg eiwitten en tog verlies ik massa...
 
Neej, als je de Kcal wat omlaag gooit lijkt het me sterk dat je opeens zichtbaar spier kwijt bent geraakt, op de weegschaal kun je het niet goed wegen. Dus volgens mij maak jij het erger dan het is.

Spieren kweken doe je niet door te cutten en te bulken, maar met trainen, dus je zult je spieren niet terug krijgen door te bulken maar te trainen.

dan ga ik gewoon nog harder trainen !!
 
Als je jezelf niet gaat uithongeren en je eiwitten een beetje hoog houd ga je echt niet zo snel spiermassa verliezen
 
Je kan er kleiner uitzien....... tijdens dieeten. Na 3 dagen rijstewafels voel ik me niet al te best en voel ik me ook kleiner. Na een dag goed opladen met koolydraten voel ik me weer top en zie er beter uit.
 
Je kan er kleiner uitzien....... tijdens dieeten. Na 3 dagen rijstewafels voel ik me niet al te best en voel ik me ook kleiner. Na een dag goed opladen met koolydraten voel ik me weer top en zie er beter uit.

Idd.
 
ik denk dat dat spieren verliezen bullshit is, ik zit zelf ook in de cut, je denk dat je vanalles kwijtraakt maar volgens mij praten we over maximaal 500gram spier wat je zal verliezen....

maja ik kan het niet bewijzen...iemand wel?
 
Back
Naar boven