Fitness Seller

vermoeid naa werk of schooldag

And then... God created COFFEE! :clown:

PS: let wel op met koffie wanneer je creatine gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
zoveel helpt koffie bij mij niet. nog andere goede suggesties ?

Ja, je niet gedragen als een p*ssy en gewoon gaan. je bent gvd 18 jaar man stel je niet aan. Ik neem dit topic iig niet serieus. En anders gewoon stoppen met trainen, gewoon thuis komen en slapen klaar.

Om 4 a 5 uur een goede maaltijd nemen op je school/werk, direct na school/werk naar de sportschool, niet eerst naar huis.

Eventueel pre workout nemen, maar dit kan je nachtrust wel verstoren.

Ik ga direct uit het werk naar de gym. Half uurtje van tevoren goed eten (60 g pasta en een blik tonijn) en het gaat als een trein.

• Topic Starter Topic Starter
kan mijn sportzak ni meepakke naart school he haha

Wel vreemd dat er veel supps een combi zijn van crea en cafeïne ???

Volgens onderzoek heeft cafeïne en ave rechtse werking op crea wanneer dit chronisch word toegevoegd. Maar wanneer 'soms' word toegevoegd levert dit juist een positieve bijdrage. Dus 1x in de week of per 2 weken wat cafeïne caps erbij is niet verkeerd!

http://www.ergogenics.org/supplement198.html

Laatst bewerkt:
Wel vreemd dat er veel supps een combi zijn van crea en cafeïne ???

Volgens onderzoek heeft cafeïne en ave rechtse werking op crea wanneer dit chronisch word toegevoegd. Maar wanneer 'soms' word toegevoegd levert dit juist een positieve bijdrage. Dus 1x in de week of per 2 weken wat cafeïne caps erbij is niet verkeerd!

http://www.ergogenics.org/supplement198.html

Dat zeg ik ook niet. Wanneer je op school bent, of op je werk dan is het drinken van (teveel) koffie gewoon af te raden. We hebben het hier over een "inkak moment" en hoe een beetje meer energie te krijgen. Voor mij werkt een kopje koffie voor het trainen prima, zonder daar supps voor te moeten kopen.

Dat zeg ik ook niet. Wanneer je op school bent, of op je werk dan is het drinken van (teveel) koffie gewoon af te raden. We hebben het hier over een "inkak moment" en hoe een beetje meer energie te krijgen. Voor mij werkt een kopje koffie voor het trainen prima, zonder daar supps voor te moeten kopen.

je mist t punt

Ik zal je even op weg helpen met begrijpend lezen.

Hier reageerde ik op, niet of cafeïne nou wel of niet werkt als je het door heel de dag heen consumeerd.. maar op de combi crea en cafeïne.

Ik eet altijd goed voor ik vertrek op mijn werk en ik ga altijd samen met nog een vriend, zodat we elkaar meeslepen naar de fitness als de ene geen zin heeft,

Ik eet altijd goed voor ik vertrek op mijn werk en ik ga altijd samen met nog een vriend, zodat we elkaar meeslepen naar de fitness als de ene geen zin heeft,

als je iedere keer te lam bent om te gaan dan wil je het niet graag genoeg. Dus of laat wat karakter zien of stop er gewoon mee want het wordt dan toch niets.

Kom thuis, pre erin gooien. Ik neem Noxi pro. Dan heb ik altijd wel motivatie om te trainen!

toch wel te erg als je voortaan iets moet innemen voor het trainen om zin te krijgen om te gaan trainen...

What's next? iets innemen voor je pre workout inneemt want anders heb je geen zin om de pre workout in te nemen?

17.00 thuis. eten. 2u slapen. preWO routine(supps,dvds) en 1u later traine. klaaaar

goed eten --> motivatie filmpjes kijken --> pre-workout --> trainen

mss slaap je te weinig mss heb je geen karakter en dus geen discipline? Als je iets wilt bereiken dan ga je er toch volledig voor wat voor seutig gedoe is dit ?

Terug
Naar boven