XXL Nutrition

vermoeid naa werk of schooldag

Caffeine en beter slapen.

Preworkout

Of

Powernapje van een uurtje en daarna sporten, does the trick for me.

Geloof me, je bent echt niet de enige die moe is na zn werkdag.
Denk dat iedereen dat is, en als je dat niet bent werk je niet hard genoeg.
Doorgaan en door die vermoeidheid heen trainen onderscheid ons goden van de normale mens.
lol

idd meteen na school / werk naar de gym, niet eerst over huis en in de zetel of achter de pc kruipen

Misschien gewoon teveel gejank, ik fiets 24KM per dag (12 heen 12 terug) iedere dag door de rain naar school, dan eten dan 2 uur werken 3 dagen in de week, dan weer eten, dan trainen, dan whey, uurtje later kwark en meteen pitten. Poeh poeh, is dat nou echt zo zwaar? Je traint toch voor je plezier? En om doelen te halen? ..

Gewoon gaan. Hoe graag wil je het....

Ohja en zoals al is gezegd, als je zelfs te lui bent om te trainen kan je beter een andere hobby gaan zoeken lol.

• Topic Starter Topic Starter
waar kan je motivatiefilmpjes bekijken ?? :)

Misschien gewoon teveel gejank, ik fiets 24KM per dag (12 heen 12 terug) iedere dag door de rain naar school, dan eten dan 2 uur werken 3 dagen in de week, dan weer eten, dan trainen, dan whey, uurtje later kwark en meteen pitten. Poeh poeh, is dat nou echt zo zwaar? Je traint toch voor je plezier? En om doelen te halen? ..
Idd..

22:30 naar bed.
23:00 eerste kind wakker
24:00 misschien kunnen we dan eindelijk slapen als ook de jongste van 7 maanden slaapt.
03:00 wordt altijd nog eentje wakker...
06:00 gaat mijn wekker
07:00 op mijn werk
16:30 FREEDOM
17:30 eten (soms koken)
16:45 kinderen in bad en in bed.
20:00 trainen
21:30 laatste maaltijd

Ja, fffuuu ik ben zeker vermoeid.

Wanneer moet ik mijn powernap doen?

Topic niet gelezen;

Ontopic; NIET in de bank gaan zitten, tis dodelijk voor vermoeidheid.

Ja , ik heb juist hetzelfde probleem. Zit zelf één uur op de bus en moet om 6 opstaan. Als je terug bent gwn een uurtje slapen in bed. Je voelt je herboren en zo niet drink wat echte espresso of Nalu. Dan direct gaan trainen. En dan zeker nog je lessen voorbereiden en nalezen , energie verzekerd.

Ik train voor mn college's, van half 7 tot 8. Dan hele dag hogeschoo wal tot 4 en 4 dagen werken in de week van 17.00 tot 01.00. Je moet er wat voor over hebben!

'You wanna be succesful as bad as you wanna breathe'

Wat een gejank over pre workout sups. Een pre workout hoort toch een toevoeging te zijn en geen noodzaak? Gewoon eerder op bed en meer goede voeding naar binnen werken.

Wat voor mij werkt is afspreken met trainingsmaten om te gaan, pre orkout erin knallen en gaan. Verder helpt het ook om je progressie te meten dmv foto's en een log bijhouden voor jezelf. Kortom zorg dat je voor jezelf veel handvaten creëert om toch te gaan! Good luck!

Zit zelf ook lange dagen op school wat het beste werkt voor mij, is thuis komen, gym spullen pakken, pre-workout drinken en dan kwartiertje later richting de sportschool, zo voorkom je de "inkak" momentje en kan je lekker gaan trainen!

Precies dat inkak moment vermeiden, gewoon wat drinken en eten thuis en op naar de gym knallen..

Ik vind t juist lekker om compleet afgepeigerd van school thuis te komen, flink te bunkeren en dan helemaal mental te gaan.

niet zeiken, gewoon gaan. Je word vanzelf wakker in de gym

Terug
Naar boven