AndroidHealthClinic

Verschil Amerikaanse en Nederlandse juicers

Bezoekers in dit topic

in al jullie argumenten zit zeker een kern van waarheid. maar van de 16 mil moet er toch wel eentje zijn die genoeg eiwitjes eet om een cutler te kunnen evenaren?
 
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje alles heeft genoemd:

1) Er zijn meer mensen in de US dus verhoudingsgewijs ook meer BB'ers.
2) De sport is meer geaccepteerd als 'sport' en 'good looks' is het enige waar het omdraait in California, waar de meeste BB'ers wonen.
3) Op de een of andere manier lijkt het inderdaad of de Amerikanen betere genen hebben. Basketball, hockey, football, baseball...Allemaal brede gasten. Zelfs op het strand is 70% van de gasten 'atletisch' (Of is dit nu alleen in CA).
4) Omdat de sport meer leeft, beginnen de meesten ook vroeger aan as, omdat, zoals ik al zei, het draait om de good looks.

Het is min of meer een samenloop van omstandigheden denk ik.
 
in al jullie argumenten zit zeker een kern van waarheid. maar van de 16 mil moet er toch wel eentje zijn die genoeg eiwitjes eet om een cutler te kunnen evenaren?

Ik heb ook wel eens dat ik gasten zie dat ik denk die moet aan wedstrijden doen. Echt gewoon mega massive, top fysiek.
Als je daar dan een babbel mee maakt krijg je altijd hetzelfde te horen. Wedstrijden boeit me niet.
Staat zo'n gast van 1.90 met 140 kg bij 12% je gewoon glashard aan te kijken. Dan denk ik ook, ja zo blijft het wedstrijdniveau laag.
 
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje alles heeft genoemd:


3) Op de een of andere manier lijkt het inderdaad of de Amerikanen betere genen hebben. Basketball, hockey, football, baseball...Allemaal brede gasten. Zelfs op het strand is 70% van de gasten 'atletisch' (Of is dit nu alleen in CA).

Zo te horen wel ja. Aan de oostkust is het allemaal wat minder op misschien wat plekken als Miami na

4cc
 
Wij lopen gewoon weer es een paar jaar achter op Amerika, daar hebben ze al een 15 jaar "last" van het Adoniscomplex. Je zal zien dat je hier ook steeds meer atletische figuren krijgt op de stranden.
 
In de biografie van Steven Michalik stond ook dat hij middelen toegediend kreeg die niemand kende designersteroids van die tijd.
Tuurlijk nemen ronnie en alle andere grote mannen verschillende AAs mixen en hoogstwaarschijnlijk ook nieuwe stoffen, die in het normale circuit gewoon niet te verkrijgen zijn.:brew:
 
Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje alles heeft genoemd:

1) Er zijn meer mensen in de US dus verhoudingsgewijs ook meer BB'ers.
2) De sport is meer geaccepteerd als 'sport' en 'good looks' is het enige waar het omdraait in California, waar de meeste BB'ers wonen.
3) Op de een of andere manier lijkt het inderdaad of de Amerikanen betere genen hebben. Basketball, hockey, football, baseball...Allemaal brede gasten. Zelfs op het strand is 70% van de gasten 'atletisch' (Of is dit nu alleen in CA).
4) Omdat de sport meer leeft, beginnen de meesten ook vroeger aan as, omdat, zoals ik al zei, het draait om de good looks.

Het is min of meer een samenloop van omstandigheden denk ik.

Niks betere genen ze worden gewoon vanaf hun jeugd gepushed om goed te zijn in een sport. Zowel op school als thuis. Ze hebben nog een echte winners mentaliteit wat wij hier toch wel missen.
 
FF mijn visie op de USA. Kom er momenteel vrij geregeld.

AAS in America is "taboo"'. Er wordt niet open over gepraat of gediscussieerd. Toch wordt er vaker en zwaarder gekuurd dan in Nederland. Het is zoals al eerder opgemerkt zeer strafbaar, ook het gebruik!
Men begint er jonger en weet vaak niet wat wat men neemt.
De highschoolcultuur speelt daar een grote rol in: jock's zijn cool, de rest is al snel nerd. Jocks zijn meestal de uitverkoren in het baseball, foorball of basketball team. Daar helpt het ontzettend om op je 16e al breed te zijn.

Alles in Amerika is per definitie groter en "beter" maar zeker niet smaakvoller.

Een vreemd volk maar toch hebben ze wel iets.
Vooral de vrouwtjes want die doen beter hun best om er goed uit te zien en doen veel minder moeilijk dan de europeese chicks. Als getrouwd man heb ik daar natuurlijk geen ruk aan.:D

Ik ben in September en October 2 x een week voor zaken in Chicago. Lekker met wat amerikanen Chicago by night verkennen. I luv it.

See ya!
 
Zeer mooie analyse elmo!

Verder sluit ik me ook aan bij testo, er zijn op het net een aantal insiders die anoniem info geven over de mysterieuze pro-wereld en uiteindelijk komt het er toch op neer zoveel mogelijk geld voor zoveel mogelijk saus te hebben en is niet per se degene met de beste genen de beste maar diegene met de grootste portefeuille, face it
 
FF mijn visie op de USA. Kom er momenteel vrij geregeld.

AAS in America is "taboo"'. Er wordt niet open over gepraat of gediscussieerd. Toch wordt er vaker en zwaarder gekuurd dan in Nederland. Het is zoals al eerder opgemerkt zeer strafbaar, ook het gebruik!
Men begint er jonger en weet vaak niet wat wat men neemt.
De highschoolcultuur speelt daar een grote rol in: jock's zijn cool, de rest is al snel nerd. Jocks zijn meestal de uitverkoren in het baseball, foorball of basketball team. Daar helpt het ontzettend om op je 16e al breed te zijn.

Alles in Amerika is per definitie groter en "beter" maar zeker niet smaakvoller.

Een vreemd volk maar toch hebben ze wel iets.
Vooral de vrouwtjes want die doen beter hun best om er goed uit te zien en doen veel minder moeilijk dan de europeese chicks. Als getrouwd man heb ik daar natuurlijk geen ruk aan.:D

Ik ben in September en October 2 x een week voor zaken in Chicago. Lekker met wat amerikanen Chicago by night verkennen. I luv it.

See ya!


Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die ook zelf heeft gekuurd in de VS en werkzaam is geweest bij een bedrijf waar er open over AS en omliggende zaken werd gepraat door en met mensen met jarenlange ervaring. En nogmaals heb ik geen verschil gezien tussen zwaarder kuren of vaker ... overal vallen mensen die zwaar kuren op en zoals ook al eerder gezegd is het een kwestie van nummers ...VS tegen NL. Wellicht wordt er vaker gebruikt dan dat ik weet/gemerkt heb (ken natuurlijk niet iedereen) maar een bloedtest aanvragen gebeurt daar sneller dus het is niet in alle gevallen dommemans werk.

Wat de chicks betreft ben ik het helemaal met je eens :)

4cc
 
En we hadden BERRY DE MEY

tering wat had die gozer een fysiek op de olympia,neerlands hoop toendertijd in bange dagen

Zijn we Juliette Bergmann vergeten? 3x miss olympia waarvan 1x overall.

Zij heeft als Nederlandse het allerhoogste in bodybuilding gehaald.
 
Leuk....maar daar hebben de mannen niks aan,gab.:D
 
Hehe, klopt.:p

Ik denk zelf dat het grootste verschil zit in de doseringen met HGH, Slin en IGF-1 ed.

Kheb het idee dat die amerikanen daar al standaard vrij hoog mee beginnen.

Berry Demey kon nog goed meekomen met de rest omdat hij nog vóór de slin periode was. Toen slin en hgh enzo opkwam, kapte hij, hij wou z'n lichaam niet verder verkankeren oid (volgens 3XL), maar toen werd het net leuk :D
 
Hehehe....daar heb jij helemaal gelijk in....toen werden de beesten van nu geboren,gab.

Laat iedereen maar lekka lullen dat het door het aantal mensen komt,ik weet wel beter.
 
Back
Naar boven