Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Now Foods ook een mail gestuurd; verwacht dat het daar hetzelfde is, want ze hebben ook een aparte high-lignans flax seed oil. Ik heb de normale.
Ben je 100% zeker dat de phyto-estrogenen alleen de lignanen betreft?
Voor de rest bestaat de olie uit vetzuren. Proteinen en vezels zijn er volledig uit.Now foods heeft alleen in pilvorm dacht ik? Beetje duur.
Ja zekerVoor de rest bestaat de olie uit vetzuren. Proteinen en vezels zijn er volledig uit.
http://www.flaxcouncil.ca/english/pdf/FlxPrmr_4ed_Chpt1.pdf
waar moet je nou in frituren dan? Ik frituur in arachideolie
![]()
Daarom maak ik me ook zorgen om het gebruik van dit.waar moet je nou in frituren dan? Ik frituur in arachideolie
![]()

Probleem opgelost dan. Dan kan ik veilig lijnzaadolie blijven gebruiken?
Is hopen duurder dan een fles olie ja![]()
Maar ik ben een moeilijke eter en ik eet bijna niets waar ik de olie in kan verwerken.
Ik begin er deze week ook mee om mijn anti-inflammatoire prostaglandines te verhogen 

waar moet je nou in frituren dan? Ik frituur in arachideolie
![]()
Now foods heeft alleen in pilvorm dacht ik? Beetje duur.
Ja zekerVoor de rest bestaat de olie uit vetzuren. Proteinen en vezels zijn er volledig uit.
http://www.flaxcouncil.ca/english/pdf/FlxPrmr_4ed_Chpt1.pdf
Alle lijnzaadolien zijn gefilterd ook, behalve als er bij staat niet-geraffineerd.
Dat doen alle friturenDaarom maak ik me ook zorgen om het gebruik van dit.
Jamaar... mijn kipnuggets dan?Wat dacht je van helemaal niet frituren
Zou dat sowieso proberen te vermijden*, ivm de hoge temperaturen en het gebruik van plantaardige olie.
*zo nu en dan een keer kan prima lijkt me, ga je niet dood aan ofzo hehe, maar gezond zou ik het niet noemen.

Wtf ik herkende je even niet vanwege je nieuwe avatar. Deze is wel beter bryceIk denk dat je kan concluderen dat je perfect kan braden in arachide-olie.
Of het ook geschikt is voor frituren weet ik niet. Ik gebruik daar nog altijd het liefste een vloeibare frituurolie voor, speciaal voor frituren.
Arachide-olie bevat wel een hoge verhouding omega 6 (32:1 als ik me niet vergis, zo uit mijn hoofd).
---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 18:59 ----------
Dank je voor de link!
Jamaar... mijn kipnuggets dan?
Wtf ik herkende je even niet vanwege je nieuwe avatar. Deze is wel beter bryce

Je eet toch niet elke dag kipnuggets? Elke dag gefrituurde producten moet je ook niet doen, daar heeft Michiel gelijk in.
Eén keer per week haal ik McDonals, lekker ongezond, maar daar moet het ook bij blijven.

De afgelopen 2 weken heb ik bijna elke dag gefrituurd. Bitterballen en kipnuggets, yoloJe eet toch niet elke dag kipnuggets? Elke dag gefrituurde producten moet je ook niet doen, daar heeft Michiel gelijk in.
Eén keer per week haal ik McDonals, lekker ongezond, maar daar moet het ook bij blijven.
Blij dat je de nieuwe avatar beter vindt, vind ik zelf ook![]()
Maar duurVlees van dieren die gras hebben kunnen vreten, en dat zachtjes bakken.
Ook lekker toch?
Heb mail van de tuinen ontvangen en hun lijnzaadolie is gefilterd. Dus geen oestrogene lignanen in van de vezels![]()

To bad, want als je goed gaat zoeken hebben de lignanen in lijnzaad olie juist een positieve werking![]()
To bad, want als je goed gaat zoeken hebben de lignanen in lijnzaad olie juist een positieve werking![]()

Niet alleen misschien, maar naast vlees af en toe eens een goede vleesvervanger gebruiken.
Afwisseling van spijs doet eten, zeggen ze dan;-)
En AH heeft wat dat betreft echt goede producten, bij een aantal producten merk je niet eens dat het geen vlees is, zelfs de beet is perfect.
Juist echt vlees idd. Spekjes, hamburgers, kipblokjes, etc... Zal je al weten