Vic150
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste ls,
Omdat ik de gewichten en reps niet altijd volledig kan onthouden is het de bedoeling dat ik hier m'n trainingen ga posten. Op het moment ben ik bezig met een 5x5 schema en zal hier nog een aantal weken mee aan de slag gaan. Wat ik na dit schema ga doen is waarschijnlijk 3x12/15 of 4x10.. Maar dat moet ik nog maar even zien.
Het liefst streef ik naar een fysiek als Cutler maar om vele redenen is dit niet haalbaar voor mij. Mijn doel is om een lichaam te kweken waar ik tevreden mee ben en zal daarvoor kuren als dat nodig is. Maar zover is het nog lang niet aangezien er nog een hoop 'naturel' te bouwen is.
Stats:
+- 1.86m
+- 84,5kg
% weet ik niet zeker gok zo rond de 13%, zal het binnenkort is laten meten in de gym.
DL: 1x150, 5x 135
SQ: 1x120 5x 110
MP: 5x 50kg
BP: Heel lang niet gedaan.. schuine bank 2x90kg en flat dumbbell press 3x40kg
De reden dat ik niet bankdruk is omdat ik hier slechte ervaringen mee heb door een verwaarloosde blessure aan de schouder.. Nu heb ik er geen last meer van en wil dat zo houden. Als ik weer ga bankdrukken ben ik bang dat de blessure weer terug komt. Schuin bankdrukken gaat tot nu toe goed net als de dumbbell presses.
Wat ik +- eet op een dag: (tijden zet ik er niet bij aangezien dit steeds wisselt)
- 100gr havermout + scoop whey.
- 2 Broodjes (kipfilet, vleeswaren of pindakaas) + banaan.
- Noodles + blikje tonijn + heel ei + tomaten + mandarijntje.
- Noodles + heel ei + ei eiwit + tomaten + mandarijntje.
- 2 Broodjes (kipfilet, vleeswaren of pindakaas).
- Rijst/pasta/aardappels + groente + vlees/vis/kip.
- Heel ei + ei eiwit + wat groente, meestal stuk komkommer.
- 250gr kwark
Voor het trainen: EEA's
Na het trainen: EEA's met Vitargo
15/20min na de EEA's en Vitargo een Whey shake.
'Trainingschema'
Maandag & Vrijdag
A:
Squat
Deadlift
Legpress
Leg extensions
Leg curls
Buikspieren
Dinsdag
B:
Incline bench
Flat dumbbell press
Incline fly's
Chest press
Military press
Up rigt row
Side raises
Barbell shrugs
Donderdag
C:
Optrekken
Seated cable row
Lat pulldown
Dumbbell row
Dippen
Tricep pushdown
Cable biceps
Hammer curl
Dit is zo'n beetje het schema, kan soms wat afwijken met de isolatie oefeningen maar de compounds zijn meestal hetzelfde. Ik probeer 4x in de week te trainen.
Als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik dat graag
Omdat ik de gewichten en reps niet altijd volledig kan onthouden is het de bedoeling dat ik hier m'n trainingen ga posten. Op het moment ben ik bezig met een 5x5 schema en zal hier nog een aantal weken mee aan de slag gaan. Wat ik na dit schema ga doen is waarschijnlijk 3x12/15 of 4x10.. Maar dat moet ik nog maar even zien.
Het liefst streef ik naar een fysiek als Cutler maar om vele redenen is dit niet haalbaar voor mij. Mijn doel is om een lichaam te kweken waar ik tevreden mee ben en zal daarvoor kuren als dat nodig is. Maar zover is het nog lang niet aangezien er nog een hoop 'naturel' te bouwen is.
Stats:
+- 1.86m
+- 84,5kg
% weet ik niet zeker gok zo rond de 13%, zal het binnenkort is laten meten in de gym.
DL: 1x150, 5x 135
SQ: 1x120 5x 110
MP: 5x 50kg
BP: Heel lang niet gedaan.. schuine bank 2x90kg en flat dumbbell press 3x40kg
De reden dat ik niet bankdruk is omdat ik hier slechte ervaringen mee heb door een verwaarloosde blessure aan de schouder.. Nu heb ik er geen last meer van en wil dat zo houden. Als ik weer ga bankdrukken ben ik bang dat de blessure weer terug komt. Schuin bankdrukken gaat tot nu toe goed net als de dumbbell presses.
Wat ik +- eet op een dag: (tijden zet ik er niet bij aangezien dit steeds wisselt)
- 100gr havermout + scoop whey.
- 2 Broodjes (kipfilet, vleeswaren of pindakaas) + banaan.
- Noodles + blikje tonijn + heel ei + tomaten + mandarijntje.
- Noodles + heel ei + ei eiwit + tomaten + mandarijntje.
- 2 Broodjes (kipfilet, vleeswaren of pindakaas).
- Rijst/pasta/aardappels + groente + vlees/vis/kip.
- Heel ei + ei eiwit + wat groente, meestal stuk komkommer.
- 250gr kwark
Voor het trainen: EEA's
Na het trainen: EEA's met Vitargo
15/20min na de EEA's en Vitargo een Whey shake.
'Trainingschema'
Maandag & Vrijdag
A:
Squat
Deadlift
Legpress
Leg extensions
Leg curls
Buikspieren
Dinsdag
B:
Incline bench
Flat dumbbell press
Incline fly's
Chest press
Military press
Up rigt row
Side raises
Barbell shrugs
Donderdag
C:
Optrekken
Seated cable row
Lat pulldown
Dumbbell row
Dippen
Tricep pushdown
Cable biceps
Hammer curl
Dit is zo'n beetje het schema, kan soms wat afwijken met de isolatie oefeningen maar de compounds zijn meestal hetzelfde. Ik probeer 4x in de week te trainen.
Als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik dat graag

Weet nou niet meer of het nu 60 of 55kg was.
...
Ging best lekker, alleen jammer dat ik iets verdraaide (ofzoiets) tijdens de seated calf raises.. Of zal het door de zware leg extensions in combi met de leg curls zijn gekomen