Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, als van 0830 tot 1530 werkt, dan is 5dgn nauwelijks genoeg.
En ik maar denken dat je trots zou zijn als je zoontje zou douchen met meisjes!Hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen, maar als mijn zoontje woensdagmiddag wilt korfballen dan zeg ik dat ie niet zon homo moet zijn en savonds mee naar de gym moet. Overige hobbies is toch weggegooide tijd, niemand herinnert je als je goed was in korfballen, maar wel als je jacked AF was en 300kg deadlift.
#prioriteiten
Hij zit op judo en kickboksen, kom over een jaar of tien hem maar persoonlijk vertellen dat hij in jouw ogen een homo is.Hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen, maar als mijn zoontje woensdagmiddag wilt korfballen dan zeg ik dat ie niet zon homo moet zijn en savonds mee naar de gym moet. Overige hobbies is toch weggegooide tijd, niemand herinnert je als je goed was in korfballen, maar wel als je jacked AF was en 300kg deadlift.
#prioriteiten
Ohja want je bent zon belieber dat je eigen kind de nieuwe badr hari word.Hij zit op judo en kickboksen, kom over een jaar of tien hem maar persoonlijk vertellen dat hij in jouw ogen een homo is.
Mijn dochters ook(nu geen judo meer, alleen de kleinste)Hij zit op judo en kickboksen, kom over een jaar of tien hem maar persoonlijk vertellen dat hij in jouw ogen een homo is.
De kans dat hij tegen die tijd jouw voor je bek klapt acht ik groter dan dat hij dan 300kg deadlift.Ohja want je bent zon belieber dat je eigen kind de nieuwe badr hari word.
Gewoon een paar jaar geen loonsverhoging door voeren.Eens kijken hoe lang ze dit volhouden als de economie op zn gat ligt. Nu is het allemaal dikke prima en lol. Tot de cijfers rood gaan kleuren😁
Zal vast wel een clausule in dit plan staan dat ze altijd weer opgeroepen kunnen worden.
Wordt net zo’n praatjesmaker als zijn pa zekerDe kans dat hij tegen die tijd jouw voor je bek klapt acht ik groter dan dat hij dan 300kg deadlift.
Jij deed toch ook aan krachtraining vroeger?De kans dat hij tegen die tijd jouw voor je bek klapt acht ik groter dan dat hij dan 300kg deadlift.
Is die al.
Zo lief.Als je kind nu 3 weken op judo zit hoef je niet te denken dat ie eind van het jaar er nog überhaupt naartoe gaat. Als jij in je waanbeeld wilt leven dat je kinderen speciaal zijn dan moet je dat zelf weten, maar ga voor de spiegel staan dat is waar je kinderen elke dag naar kijken en luisteren. Bende zelf een flapdrol en heb je de doorzettingsvermogen van een mandarijn moet je niet denken dat je eigen kroost die trend zal breken.

Als er iemand in een waanbeeld leeft en zichzelf wilt bewijzen door anderen naar beneden te halen ben jij dat wel.Jij deed toch ook aan krachtraining vroeger?
Hoe is dat afgelopen?
Als je kind nu 3 weken op judo zit hoef je niet te denken dat ie eind van het jaar er nog überhaupt naartoe gaat. Als jij in je waanbeeld wilt leven dat je kinderen speciaal zijn dan moet je dat zelf weten, maar ga voor de spiegel staan dat is waar je kinderen elke dag naar kijken en luisteren. Bende zelf een flapdrol en heb je de doorzettingsvermogen van een mandarijn moet je niet denken dat je eigen kroost die trend zal breken.
Dat dacht ik ook 15 jaar terug tot ik er 5 jaar later achter kwam dat ik een debiel was :-)Hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen, maar als mijn zoontje woensdagmiddag wilt korfballen dan zeg ik dat ie niet zon homo moet zijn en savonds mee naar de gym moet. Overige hobbies is toch weggegooide tijd, niemand herinnert je als je goed was in korfballen, maar wel als je jacked AF was en 300kg deadlift.
#prioriteiten
Dus mensen met kinderen horen minder te werken zodat ze meer tijd met hun kinderen kunnen spenderen?
Ik ben realistisch en bereid mijn kinderen voor op de echte wereld, niet op het sprookjesbos vd eftelling.Als er iemand in een waanbeeld leeft en zichzelf wilt door anderen naar beneden te halen ben jij dat wel.
Ik ben ook papa, maar mijn kinderen worden geen homo of gender klasse gnome/troll #indewar. Mensen tegenwoordig zijn gewoon zwak en heel de samenleving weerspiegelt dat gewoon. Kijk hier op dit forum voor “bodybuilding” naar de diep trieste resultaten die behaald worden, want ojee als je geen snicker in je dieet meer kan hebben is de pret ervan af.Dat dacht ik ook 15 jaar terug tot ik er 5 jaar later achter kwam dat ik een debiel was :-)
Wilde geen kinderen en als ik voor mijn 30e dood was maar 120kg had gewogen en afgetraind had ik een mooi leven gehad. Nu bijna 40 denk ik iets anders erover. 😘 Maar diep van binnen zou ik beiden willen 😜
Haha hoeveel mg tren zit jij? :-)Ik ben realistisch en bereid mijn kinderen voor op de echte wereld, niet op het sprookjesbos vd eftelling.
Ik ben ook papa, maar mijn kinderen worden geen homo of gender klasse gnome/troll #indewar. Mensen tegenwoordig zijn gewoon zwak en heel de samenleving weerspiegelt dat gewoon. Kijk hier op dit forum voor “bodybuilding” naar de diep trieste resultaten die behaald worden, want ojee als je geen snicker in je dieet meer kan hebben is de pret ervan af.
ik heb een uitgesproken mening die men niet graag hoort doordat iedereen te soft is en we alles maar zacht en netjes moeten brengen.Haha hoeveel mg tren zit jij? :-)
Ik weet dat jij kinderen hebt en dat andere worden mijn kids ook zeker niet. Zonder te sturen houden de meiden van Barbies en mien jongens van auto’s 😘
En nu komt zeker weer de praat als ik ja zeg “ooh dus je vind geld belangrijker dan tijd met je kinderen” blaaablaaaablaaZeg eens eerlijk, als jij 1 dag vrij zou zijn maar dit wel doorbetaald wordt, zou jij dit ook aannemen.
Norway is trialling a 4 day work week in 2024 alongside other European countries as part of 4 Day Week Global’s 4 day work week trials.