Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu komt zeker weer de praat als ik ja zeg “ooh dus je vind geld belangrijker dan tijd met je kinderen” blaaablaaaablaa

ooh ja jij gaat het wel ff uitleggen.Nee. Als je ja zegt, dan moet je voortaan beter nadenken voordat je kinderen debielen gaat noemen![]()
Ik was lange tijd tegen totdat ik me bedacht dat dit niet pas op een bepaalde leeftijd hoeft te beginnen, maar dat het al bij je geboorte in kan gaan. Als het bedrag dan leeftijdsafhankelijk is zou dat het heleGezien de toekomstige automatisatie van allerlei shit ben ik voor een universeel basisinkomen. Mag ik dat zeggen? Want ik heb het net gedaan.
Dus mensen met kinderen horen minder te werken zodat ze meer tijd met hun kinderen kunnen spenderen? Zijn je kinderen debiel ofzo, die hoeven niet elke dag je handje vast te houden.
Bende nou zo stom dat een werkgever 1/5 van iemands salaris “gratis” weg gaat geven. Al die subsidies en uitkeringen hebben jou gek gemaakt denkend dat heel de wereld sinterklaas is en alles maar gratis moet zijn.Jij doet alsof het raar is dat iemand het raar vindt dat ouders het idee van een 4 daagse werkweek (zoals AFAS doet, ie. evenveel uur betaald krijgen, minder uur werken) geen goed plan vinden.
Waarom is het raar? En in duidelijkere taal dan 'je kind is toch niet debiel?'.
Bende nou zo stom dat een werkgever 1/5 van iemands salaris “gratis” weg gaat geven.

Dan koppel je het aan het geboorteland.Het zou alles vervangen. Jammer genoeg kan ik de Vlaamse reportage hierover niet terugvinden. Maar goed, zolang de poorten van Europa openstaan moet je hier niet aan beginnen.
Niet alles kan je sturen..je kan alleen maar hopen dat ze wat oppikken van jouw opvoeding.ik heb een uitgesproken mening die men niet graag hoort doordat iedereen te soft is en we alles maar zacht en netjes moeten brengen.
Ik zeg het als je te dik bent, gewoon de realiteit en niet dat hele onzin verhaal eromheen.
En nu komt zeker weer de praat als ik ja zeg “ooh dus je vind geld belangrijker dan tijd met je kinderen” blaaablaaaablaa
Ik dacht hetzelfde hoor maar AFAS is dit dus kennelijk echt van plan. Mooi voor de werknemers die mogen blijven natuurlijk.Bende nou zo stom dat een werkgever 1/5 van iemands salaris “gratis” weg gaat geven. Al die subsidies en uitkeringen hebben jou gek gemaakt denkend dat heel de wereld sinterklaas is en alles maar gratis moet zijn.
Heb alleen afgunst op mensen die hun eigen volwassen leven niet kunnen onderhouden en allerlei onzin bedenken waarom.Je zult maar afgunst hebben naar mensen die elke week 1 dag betaald vrij krijgen zeg![]()
![]()
Het is al gaandeIk dacht hetzelfde hoor maar AFAS is dit dus kennelijk echt van plan. Mooi voor de werknemers die mogen blijven natuurlijk.
Heb alleen afgunst op mensen die hun eigen volwassen leven niet kunnen onderhouden en allerlei onzin bedenken waarom.
Realiteit is dat jou 8uur pw werken je alleen maar vrije tijd heeft gegeven om met je mens te vechten en je nu als alleenstaande moeder ergens in een zolderkamer woont. In discussie gaan met jou heeft geen zin, maar ik neem niks aan van mensen die niks hebben bereikt.
Als jij tevreden bent met je levensstijl dan moet je dat zelf weten, ik zou gevoelsmatig gefaald hebben als ik in jou schoenen zou staan.
Nee, wat ik zeg is dat collega's kiezen om maandag tot en met donderdag meer uren te maken zodat ze vrijdag eerder klaar zijn.Dus jij wilt mij gaan vertellen dat er mensen zijn die zich van maandag tot en met donderdag prima 10 uur vol kunnen focussen maar maandag tot en met vrijdag 8 uur per dag niet?

Is niet ergMisschien als je de hele dag rouwadvertenties moet typen, anders kan ik het niet voor me zien, sorry.
.Ik zeg nergens dat ouders minder moeten werken. Ik probeerde te impliceren dat ouders vrije tijd meer waarderen.Dus mensen met kinderen horen minder te werken zodat ze meer tijd met hun kinderen kunnen spenderen?
Dit heeft niks met zwak zijn te maken maar prioriteiten stellen in het leven.De wereld is gewoon zwak geworden en de normen tegenwoordig zijn gewoon (te) laag.
Werk jij bij AFAS? Ik ben namelijk best benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Nee, had een gesprek met de hoofd boekhouder en hij vertelde me dat het al door is.Werk jij bij AFAS? Ik ben namelijk best benieuwd hoe dit uit gaat pakken.