Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of argwanend.De enige mensen die tegen werkgevers zijn die ervoor kiezen om hun werknemers 1 dag betaald vrij te geven elke week, zijn mensen die jaloers zijn.
Ik heb dat ook kort gedaan, vond dat wel zwaar. Die twee uurtjes extra zorgen dat je weinig aan je avond hebtHeb ik nog gehad. Alleen waren het vier dagen van 10 uur.
Voor anderen geldt dat niet nee. Ik ben op zich voorstander van het afschaffen van de norm om 40 uur per week te werken en ik ben ook niet van plan om dat ooit nog in loondienst te gaan doen, maar de wijze waarop AFAS er invulling aan geeft heeft niet mijn voorkeur. Ik hoop dus dat er bij andere bedrijven ook andere vormen worden geïmplementeerd.Als medewerker van het bedrijf zelf, sure..zou kunnen.
Andere mensen die er niks mee te maken hebben, argwanend waarvoor?
Wat zou je voorkeur hebben?Voor anderen geldt dat niet nee. Ik ben op zich voorstander van het afschaffen van de norm om 40 uur per week te werken en ik ben ook niet van plan om dat ooit nog in loondienst te gaan doen, maar de wijze waarop AFAS er invulling aan geeft heeft niet mijn voorkeur. Ik hoop dus dat er bij andere bedrijven ook andere vormen worden geïmplementeerd.
Ik heb dan liever loonsverhoging en de optie om zelf te bepalen of ik fulltime blijf werken of toch voor parttime kies, dan heb je inspraak over het aantal uur en de momenten dat je vrij bent.AFAS maakt goed geld.
Het werk is zo geautomatiseerd waardoor alles nu in een 4 daagse werk week kan.dus ipv loonsverhoging..betaalde vrije dag
Zie hierboven 20% loonsverhoging en dan parttime werken.
Mwah, als ik dingen voor elkaar wil krijgen, vind ik het soms best vervelend dat veel collega's parttime werken. Daardoor duren dingen langer.
Ik vraag mij af in hoeverre dat vergelijkbaar uitpakt. Want jongeren, huurhuis en toeslagen.Zie hierboven 20% loonsverhoging en dan parttime werken.
Nou loonsverhoging geeft weer meer kosten voor de werkgever.Ik heb dan liever loonsverhoging en de optie om zelf te bepalen of ik fulltime blijf werken of toch voor parttime kies, dan heb je inspraak over het aantal uur en de momenten dat je vrij bent.
Niet iedereen zal dat doen en misschien voorziet AFAS wel een tekort aan opdrachten en willen ze gewoon het aantal FTE’s fors reduceren zonder mensen te ontslaan.Ik vraag mij af in hoeverre dat vergelijkbaar uitpakt. Want jongeren, huurhuis en toeslagen.
Daarom zou ik als werknemer dus argwanend zijn.Nou loonsverhoging geeft weer meer kosten voor de werkgever.
Nee, integendeel. Het is oa een strategie om nieuwe mensen aan te trekkenNiet iedereen zal dat doen en misschien voorziet AFAS wel een tekort aan opdrachten en willen ze gewoon het aantal FTE’s fors reduceren zonder mensen te ontslaan.
Nogmaals ik weet niet hoe goed hun loon is ten opzichte van de concurrentie. Ook weet ik niet wat de loonsverhogingen zijn geweest de afgelopen jaren. Mijn schaal is in 3 jaar tijd iets meer dan 16% gestegen als zij maar een paar procent hebben gekregen kan je kun best makkelijk iedereen 20% erbij geven.
Ja dat zeggen ze waarschijnlijk, ik geloof uitspraken van CEO’s e.d. nooit.Nee, integendeel. Het is oa een strategie om nieuwe mensen aan te trekken
Jij werkt echt bij een kutbedrijf, of niet?Ja dat zeggen ze waarachtig, ik geloof uitspraken van CEO’s e.d. nooit.
Of misschien moeten ze zoiets wel doen omdat ze hun werknemers flink beneden de markt betalen.

maar de wijze waarop AFAS er invulling aan geeft heeft niet mijn voorkeur.
Op de financiële tegemoetkoming en werkdruk na kan ik maar weinig positiefs opnoemen buiten een aantal gezellige collega’s. Dat geldt trouwens niet alleen voor mij en dat is ook niet alleen lokaal. Mondiale survey’s laten keer op keer ontzettend lage cijfers zien op vragen als: “Zou je je werkgever aanbevelen aan kennissen die een andere werkgever zoeken?”

Omdat ik veel liever zelf bepaal wanneer ik die extra vrije uren inzet.
Omdat ik veel liever zelf bepaal wanneer ik die extra vrije uren inzet.