Fitness Seller

Peppie's log naar meer

nice bra. binnenkort nog x samen pakken?

• Topic Starter Topic Starter
Knowthatfeeling.bmp
Misschien wat lekker op je stretch vast houden, tijdens het trainen van de kuiten?

Knowthatfeeling.bmp
Misschien wat lekker op je stretch vast houden, tijdens het trainen van de kuiten?

Ja kan ik wel eens proberen.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor mijn kuiten wel en niet goed werkt.

Ben trouwens al wel iets droger dan op de laatste foto, gaat wel langzamer dan gehoopt maar we pakken door.

Het was stiekem de bedoeling om tot 10% te gaan, maar ik denk toch dat ik lekker tot 12% ga en daarna weer ga bouwen.

De reden hiervan is dat ik gewoon te bang ben te veel te verliezen gezien ik er een tijd een beetje uit heb gelegen.

Ja kan ik wel eens proberen.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor mijn kuiten wel en niet goed werkt.

Ben trouwens al wel iets droger dan op de laatste foto, gaat wel langzamer dan gehoopt maar we pakken door.

Het was stiekem de bedoeling om tot 10% te gaan, maar ik denk toch dat ik lekker tot 12% ga en daarna weer ga bouwen.

De reden hiervan is dat ik gewoon te bang ben te veel te verliezen gezien ik er een tijd een beetje uit heb gelegen.

Prima chinups ;)
Wat mss leuk is om te proberen met je kuiten:

Reps=aantal seconde rust, dwz: 1 rep = 1s rust tussen je sets; 10 reps 10s enz.
week 1, pak bijv 50kg oid:
10x, 20x, 30x, 40x.
Week 2 wederom 50kg, beginnen met 20 reps: 20x, 30x, 40x, 50x.
Week 3 30x, 40x, 50x, 60x.
Week 4: gewicht verhogen en weer beginnen bij 10 reps.
Had dit 2 maandjes gedaan en kuiten waren zo'n 1.5cm in omtrek gegroeid, verder geen extra oefeningen.

Ook dat moet ik eens gaan proberen, thanks bro

Net nog even koud 2 fotootjes geschoten.
Camera maakt op 1 of andere manier geen scherpe foto's meer, maar dit heb ik er van kunnen maken.

28gxhl1.jpg

34sqtyh.jpg

In vergelijking met vorige foto lijkt het al iets droger, toch voel ik me nog steeds fat haha.

Foto is trouwens gemaakt op de kamer van mijn zusje. :o

Ook dat moet ik eens gaan proberen, thanks bro

np. Ben benieuwd of het bij jou ook werkt

Net nog even koud 2 fotootjes geschoten.
Camera maakt op 1 of andere manier geen scherpe foto's meer, maar dit heb ik er van kunnen maken.

In vergelijking met vorige foto lijkt het al iets droger, toch voel ik me nog steeds fat haha.

Zie redelijk veel verschil, goede cut dus. Je houdt denk het meeste vet vast op je armen of niet?

Foto is trouwens gemaakt op de kamer van mijn zusje. :o

uhuh
;)

Ja klopt man, armen en rug..
Wel jammer, droge rug vind ik echt bruut Maarja is niet anders.

Ga nog paar % droger en dan weer lekker bouwen.

is je zusje lekker?

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Ja is goed man, keer bij jou gym pakken?

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

A moment of silence for the missing calves. :(
prima. even keer avondje pakken als er geen begeleiding is dan

Weet niet, kom maar keer kijken.

Ja is goed pik, laat maar weten.

---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

Heerlijke borst/tricep training gehad.
Mega goeie pomp, stond op springen.
Heb niet zwaar getraind qua gewicht, maar toch heerlijke training.

Incline bp --> incline db fly's:
4x10x50kg --> 14kg

Peck deck fly's: (2 tellen vasthouden)
4x10x56kg

Incline db press:
4x10x28kg

Chest press machine --> dips
4x10x70kg --> bw

Rope tricep extensions: (staan geen gewichten op)
3x10x10

Skull crushers:
3x10x40kg

Single arm cable extension:
3x10x11,25kg

Merk wel goed dat ik veel minder kracht heb nu ik aan het cutten ben.
Maargoed, we houden vol. :D

Yeah cutten kan nogal zuigen qua kracht, al kan ik daar nog niet over mee praten, wss cut ik nog niet lang genoeg :o

Nette train gozer :thumbs:

Yeah cutten kan nogal zuigen qua kracht, al kan ik daar nog niet over mee praten, wss cut ik nog niet lang genoeg :o

Nette train gozer :thumbs:

Haha probeer maar eens een low carb day, hoe weinig energie je dan hebt. :roflol:

Vandaag ook low carb day en benen trainen, wordt wat. :o
Ga gewoon niet te zwaar in gewicht.

Ja wat is low carb he.. Voor de 1 is dat 100gr voor de ander 50gr en voor de ander weer 200gr.. Ik cycle nu een beetje tussen de 150-200gr carbs per dag. Dat werkt eigenlijk heel goed :cool: Zolang het niet nodig is lager te gaan doe ik dat ook zeker niet.

Ja is ook zo..

Ik ga komende tijd eens proberen een beetje te carbcyclen.
Volgens een kennis schijnt dat ook wel lekker te gaan.

Vind je het cutten nog wat Pun?

Haha probeer maar eens een low carb day, hoe weinig energie je dan hebt. :roflol:

Vandaag ook low carb day en benen trainen, wordt wat. :o
Ga gewoon niet te zwaar in gewicht.

pfoe lijkt me geen pretje. Succes!

volg je wel een schema? of eet je gwn amper carbs?

Ik heb wel cravings zo nu en dan, maar eigenlijk gaat het me veel makkelijker af dan ik gedacht had. En wat cardio wel niet kan doen als toevoeging. Want zo heel veel cardio ik nou ook weer niet, al ga ik als ik het doe wel soort van door tot ik erbij neerval :rolleyes:

En zolang de spiegel results blijft geven die een smile op mijn gezicht toveren blijf ik ook gemotiveerd! + het zien van abs is een bijzondere gewaarwording.. Set goals to achieve them :)

pfoe lijkt me geen pretje. Succes!

volg je wel een schema? of eet je gwn amper carbs?

Ik heb wel een schema als basis, maar hou me er niet strict aan.
Het is voor mij meer een lijn wat ik ongeveer moet hebben per dag.
Dus als ik een keer wat anders eet vind ik dat ook prima, zolang ik het dan maar weer compenseer met iets anders.

Hoe gaat het bij jou dan?

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ik heb wel cravings zo nu en dan, maar eigenlijk gaat het me veel makkelijker af dan ik gedacht had. En wat cardio wel niet kan doen als toevoeging. Want zo heel veel cardio ik nou ook weer niet, al ga ik als ik het doe wel soort van door tot ik erbij neerval :rolleyes:

En zolang de spiegel results blijft geven die een smile op mijn gezicht toveren blijf ik ook gemotiveerd! + het zien van abs is een bijzondere gewaarwording.. Set goals to achieve them :)

Oke oke, nice!

Ja cardio is k*t maar geeft mij in ieder geval wel een lekker gevoel als ik aan het cutten ben.
Zie je al abs ja? Beter!

---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

Lunch vandaag:
34t7rbr.jpg

Mmm

Ik heb wel een schema als basis, maar hou me er niet strict aan.
Het is voor mij meer een lijn wat ik ongeveer moet hebben per dag.
Dus als ik een keer wat anders eet vind ik dat ook prima, zolang ik het dan maar weer compenseer met iets anders.

Hoe gaat het bij jou dan?

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ---------

langzaam beter en beter. Begin wat aders op borst en schouders te zien. T zelfde als jou hou ik een hoop vet op me armen en rug vast. Maar me bicep ader begint erdoorheen te komen:D.

---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

Lunch vandaag:
34t7rbr.jpg

Mmm

Ziet er lekker uit!!

Deze week nog legs getraind in een gym in Driebergen, zag er tof uit en wel lekkere treen gehad.

Vandaag schouders en armen getraind.
Geen indrukwekkende gewichten, toch lekkere pomp.

Machine shoulder press:
4x10x50kg

Lateral raise:
4x10x10kg

Side raises:
4x10x8kg

Aparte oefening voor rear delts waar ik de naam niet van weet:
4x10x24kg

Tricep rope pushdown: (staat geen gewicht op)
3x10x12

Single arm cable extension:
3x10x11,25kg

Barbell cable curl:
3x10x18,75 (was nog wel licht tbh..)

Reverse barbel cable curl: (staat geen gewicht op)
3x10x7

Hammer curls:
3x10x16kg (kon ook nog wel zwaarder)

Wel goeie pomp zoals gezegd, schouder lijkt al weer wat voller.

2hq3thv.jpg

Waar ik me alleen dood aan blijf ergeren is dat mijn armen van voren nog heel erg smal lijken en van de zijkant wel
Oke zijn...

Je bent weer lekker aan het trainen zo te zien :thumb:.

Terug
Naar boven