AndroidHealthClinic

Vipers herstart log - Stoppen met trt

Ik volg nog steeds man, maar heb ook een vraag. Misschien dat je die al wel beantwoord hebt.
Maar waarom heb je geen low dose (2,5iu) hgh erbij genomen?
Houdt je lichaam wat droger, voelt alles stukke lekkerder en beter aan.

Of hoef je helemaal niets meer met die shit te maken te hebben?

In.. !! Succes man!

Ik volg nog steeds man, maar heb ook een vraag. Misschien dat je die al wel beantwoord hebt.

geld dit ook voor hygretropin?

hallo viper,
interessante post.
de spullen die je gebruikt worden die aangeraden door die dokter of weet hij er van en doe jij het zelf?
ik heb zelf ook een herstart nodig doordat ik ooit dom ben geweest en test ethanaat caps heb genomen
zonder er een nakuur op te nemen.
zit nu met ernstige errectie problemen en depressie..
ben MAAR 20jaar en wil dit alles achter de rug.
groetn en succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Goed nieuws!(denk ik)

De endo heeft gebeld en gezegd dat mn waarde nu 10.3 is ten opzichte van 6.6 zon 2 maanden geleden. De boel herstelt heel langzaam maar zeker. Hij wilt het nu zo laten en geen afspraken meer inplannen en de behandeling stoppen.

Hij wilt de boel laten herstellen op de manier dat het nu gaat. Op de vraag of een korte nakuur clomid het herstel zou bevorderen wist hij niet echt antwoord te geven, hij zei dat een nakuur met clomid de hypofyse wel weer platlegt en dat je misschien weer lager eindigt zodra je nakuur klaar is omdat je dan crashed? Hij wist dit niet zeker en dat het hypothetisch mogelijk zou zijn.

Aangezien heel veel kuurders hier als ze niet herstellen een nakuur doen met clomid vroeg ik mij af of iemand hier wel weet of clomid onderdrukt? Het wordt toch gebruikt om je herstel te versnellen? Zou een nakuur van 3 weken met clomid het herstelproces versnellen, of zakt het na de nakuur weer gewoon terug naar 0 of iig lager dan de 10.3 nu gemeten? Mind you, ik heb tot nu toe nog geen enkele serm of ai gebruikt sinds ik off ben.

Mvg viper

Goed nieuws!(denk ik)

De endo heeft gebeld en gezegd dat mn waarde nu 10.3 is ten opzichte van 6.6 zon 2 maanden geleden. De boel herstelt heel langzaam maar zeker. Hij wilt het nu zo laten en geen afspraken meer inplannen en de behandeling stoppen.

Hij wilt de boel laten herstellen op de manier dat het nu gaat. Op de vraag of een korte nakuur clomid het herstel zou bevorderen wist hij niet echt antwoord te geven, hij zei dat een nakuur met clomid de hypofyse wel weer platlegt en dat je misschien weer lager eindigt zodra je nakuur klaar is omdat je dan crashed? Hij wist dit niet zeker en dat het hypothetisch mogelijk zou zijn.

Aangezien heel veel kuurders hier als ze niet herstellen een nakuur doen met clomid vroeg ik mij af of iemand hier wel weet of clomid onderdrukt? Het wordt toch gebruikt om je herstel te versnellen? Zou een nakuur van 3 weken met clomid het herstelproces versnellen, of zakt het na de nakuur weer gewoon terug naar 0 of iig lager dan de 10.3 nu gemeten? Mind you, ik heb tot nu toe nog geen enkele serm of ai gebruikt sinds ik off ben.

Mvg viper

Dus waar het uiteindelijk op neerkomt, is dat je, na een jaar TRT, binnen vier maanden binnen de referentiewaarden ligt en weer dicht bij je startwaarden zit van voordat je TRT begon.

En als ik het goed begrijp wil je weer zelf medicatie toepassen, nadat je dokter de behandeling wil stoppen. Ga je dan niet bij jezelf nadenken, na je zelf medicatie TRT avontuur, dat het misschien slim is omdat niet te doen?

Dus waar het uiteindelijk op neerkomt, is dat je, na een jaar TRT, binnen vier maanden binnen de referentiewaarden ligt en weer dicht bij je startwaarden zit van voordat je TRT begon.

Pretty much, hoewel ik mn exacte beginwaarden niet weet.
Hoogste wat ik ooit gemeten heb was 17 op een schaal van 10-55

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

De prijs, die dosis 2-3 maanden lang kost je al gauw minimaal 300 euro.
Zou het dolgraag willen maar heb dat geld gewoonweg niet

Goed nieuws!(denk ik)

Mvg viper

Ik denk dat je nu op de goeie koers zit hoor.

Wat de dokter zegt over clomid niet nu te gaan gebruiken kan ik me ook wel in vinden.
Als je nou echt plat ligt, kan je alles weer even wakker schudden en opstarten met 2 maanden clomid.
Als je daarna een terugslag krijgt zou dit maar voor even zijn, en pakt ie het zo weer verder op zelf.

Goed nieuws voor je man!

Case closed dus? :D

Ik denk dat je nu op de goeie koers zit hoor.

Wat de dokter zegt over clomid niet nu te gaan gebruiken kan ik me ook wel in vinden.
Als je nou echt plat ligt, kan je alles weer even wakker schudden en opstarten met 2 maanden clomid.
Als je daarna een terugslag krijgt zou dit maar voor even zijn, en pakt ie het zo weer verder op zelf.

Goed nieuws voor je man!

Case closed dus? :D

Pretty much ja, hoop dat mn libido deze of aankomende maand iig sterk verbeterd.
Anders ga ik toch weer aankloppen, op trt was libido nooit een issue als oestrogeen in check was

Ik geef je 1 tip van Sniezel! (zijn geld waard :roflol: )

Gebruik in de ochtend EN voor t slapen gaan:
-1 dosering D-Aspartic-Acid
-50mg Zink
-5000iu Vitamine D3

Reply na 10 dagen hoe je je voelt! Not kidding!

Dit kon je imo ook zelf uitvogelen, weet niet hoeveel dr. de Ronde je heeft gekost maar 1500-2500 IU hcg EOD voor 2 weken lang en dan een maand nolva/clomid zou je herstel ook heel goed laten opknappen.

Ik geef je 1 tip van Sniezel! (zijn geld waard :roflol: )

Gebruik in de ochtend EN voor t slapen gaan:
-1 dosering D-Aspartic-Acid
-50mg Zink
-5000iu Vitamine D3

Reply na 10 dagen hoe je je voelt! Not kidding!

Ik zal die dingen eens bestellen dan:D
Jij bent er dus geen voorstander van om 2 weken clomid/nolva te doen op 25/20?

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Dit kon je imo ook zelf uitvogelen, weet niet hoeveel dr. de Ronde je heeft gekost maar 1500-2500 IU hcg EOD voor 2 weken lang en dan een maand nolva/clomid zou je herstel ook heel goed laten opknappen.

Klopt, maar dat kost natuurlijk een stuk meer en voor hetzelfde geldt was ik niet hersteld en had ik dat niet geweten omdat ik mn lh/fsh/shbg etcetera niet weet

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Klopt, maar dat kost natuurlijk een stuk meer en voor hetzelfde geldt was ik niet hersteld en had ik dat niet geweten omdat ik mn lh/fsh/shbg etcetera niet weet

Denk toch dat je bij dr.de ronde al gauw je eigen risico vol hebt zitten hoor. PCT zou niet zoveel kosten en bloedprikken kan bij je huisarts (tenminste bij mijn huisarts kan het wel) Wel nice anderhalf jaar on gear en je bent wel binnen de ref waardes zonder gebruik te maken van hcg

Ik zou lekker dit bestellen, 2 keer per dag nemen, en over een maand nog een keer je bloed laten meten.

Er zijn een hoop mensen in Amerika geweest die hun bloedwaarden hebben laten testen na enkel D-Asp Acid, en sommige verdubbelde gewoon. Kan je zelf ook google'n. "bloodtest d-aspartic acid"
Vitamine d3 en zink zijn ook 1 van de weinige supplementen die bewezen het testosteron level doet stijgen.

Combinatie van die 3 werkt in ieder geval top voor mij.

Voorlopig zou ik geen clomid voor 2 weken nemen man. Nolva al helemaal niet.
Kijk eerst hoe het met die supps bevalt...

Ik zou lekker dit bestellen, 2 keer per dag nemen, en over een maand nog een keer je bloed laten meten.

Er zijn een hoop mensen in Amerika geweest die hun bloedwaarden hebben laten testen na enkel D-Asp Acid, en sommige verdubbelde gewoon. Kan je zelf ook google'n. "bloodtest d-aspartic acid"
Vitamine d3 en zink zijn ook 1 van de weinige supplementen die bewezen het testosteron level doet stijgen.

Combinatie van die 3 werkt in ieder geval top voor mij.

Voorlopig zou ik geen clomid voor 2 weken nemen man. Nolva al helemaal niet.
Kijk eerst hoe het met die supps bevalt...
Waarom nolva al helemaal niet?

Waarom nolva al helemaal niet?

Omdat het bij mij, EN bij "net ff te veel" mensen om me heen niet goed genoeg lijkt te werken.
Of het komt door de slechte kwaliteit UG nolva.

Maar op clomid lijk ik toch beter te herstellen. Ik kan niet voor de hele wereld praten.
Herstel met nolva is een nachtmerrie voor mij. Nooit meer.

Ook is clomid daad werkelijk op de markt gezet voor onvruchtbare vrouwen om hun hormoon productie te stimuleren.

Nolva daar in tegen moet maaanden lang, soms tot op jaren geslikt worden tegen borstkanker....

Ik ben geen Einstein of Big Cat of een andere geleerde, maar voor mij is het 1 plus 1 is 2....

Omdat het bij mij, EN bij "net ff te veel" mensen om me heen niet goed genoeg lijkt te werken.
Of het komt door de slechte kwaliteit UG nolva.

Maar op clomid lijk ik toch beter te herstellen. Ik kan niet voor de hele wereld praten.
Herstel met nolva is een nachtmerrie voor mij. Nooit meer.

Ook is clomid daad werkelijk op de markt gezet voor onvruchtbare vrouwen om hun hormoon productie te stimuleren.

Nolva daar in tegen moet maaanden lang, soms tot op jaren geslikt worden tegen borstkanker....

Ik ben geen Einstein of Big Cat of een andere geleerde, maar voor mij is het 1 plus 1 is 2....

Zou het niet slimmer zijn voor Viper om helemaal niets te nemen en z'n lichaam het werk te laten doen? Klaarblijkelijk is hij niet iemand die goed reageert op Exogene middelen.

Terug
Naar boven