- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- 1x in de 6 maanden
- Op eigen houtje, ik liet dan testlevels, oestrogeen en leverwaarden checken
- Geen abnormaliteiten
- Preventief inderdaad, omdat ik last had van opvliegers, overmatig transpireren, moodswings, slecht slapen en gyno vorming
- Geen van allen gedaan, maar volgens dr de Ronde lagen al die waarden bij het laaste bloedonderzoek binnen range
Wow echt absurd dat je telkens weken moet wachten op een afspraak.
Ik zou gewoon HCG blasten en dan clomid/ nolva nemen en dan toch over paar weken bloed prikken ipv zoveel spier in te leveren en op een afspraak te wachten.. al je gains voor niks.
In je pct heb je ook veel oestrogeen en cortisol, beste kan je ook wat aromasin nemen voor de oestrogenen

Weet je zeker dat je er zo 'slecht' uit ziet als je zelf denkt? Als in dat je er uit ziet als iemand die nooit heeft getraind? Kan best dat dat beeld wel een beetje vervormd is nadat je zo lang 'on' was.
Kan je geen foto zonder hoofd posten ofzo?
Interessant topic trouwens.
Na het lezen van dit topic ben ik benieuwd of mensen die maar simpel roepen dat je na lange tijd TRT "wel off kan gaan" nog steeds een gangbare optie vinden.
Deze weg bewandel je niet voor de fun en lijkt mij behoorlijk lastig vol te houden, ik zie dit dan ook meer als laatste mogelijkheid om onder je TRT keuze uit te komen.
Dit vraag ik me ook wel eens af idd. Test werkt op de psychose dus misschien zit het tussen de oren
Ik sta natuurlijk niet model voor iedereen, maar er zijn zat mensen die bijwerkingen hebben. Dat gezegd hebbende heeft het gros denk ik geen bijwerkingenNa het lezen van dit topic ben ik benieuwd of mensen die maar simpel roepen dat je na lange tijd TRT "wel off kan gaan" nog steeds een gangbare optie vinden.
Deze weg bewandel je niet voor de fun en lijkt mij behoorlijk lastig vol te houden, ik zie dit dan ook meer als laatste mogelijkheid om onder je TRT keuze uit te komen.
Tsja OP kon ook niet tegen een een ''normale'' dosis Test dus denk wel dat het meevalt voor der anderen personen. 125 mg per week spoot die als ik me niet vergis, dat is gewoon een trt dosis en alsnog had die last van side-effects
ViperGQ heb je altijd dezelfde gear/leverancier gebruikt? En dat piekeren en stressen waar je het over hebt, heb je daar nu nog last van?
Dat piekeren en stressen is er zo nu en dan nog, maar zo ontzettend veel minder geworden, laat ik als ruwe schatting zeggen van dagelijks naar 1-2x maandelijks gegaan
Uit je verhaal te lezen komen die bijwerkingen niet van de testosteron maar eerder uit andere dingen in je leven. Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om die bijwerkingen te krijgen van 125mg testosteron die je wekelijks indient. Dit is gewoon je eigen aanmaak dus dat lijkt me een beetje een vreemd verhaal.
Foto's vallen reuze meeik denk dat je een cortisol tekort hebt
Dat was iig bij mij het probleem. Even je tijd uitzitten en je niet druk makenkomt goed
Opvliegers en haaruitval krijg je mede juist door een tekort aan testosteron. Ik denk nog steeds dat jouw bijwerkingen te maken hebben met andere dingen maar dat is mijn mening.
Succes verder

Ja, die was zeer betrouwbaar.
Dat piekeren en stressen is er zo nu en dan nog, maar zo ontzettend veel minder geworden, laat ik als ruwe schatting zeggen van dagelijks naar 1-2x maandelijks gegaan