AndroidHealthClinic

Vipers herstart log - Stoppen met trt

Bezoekers in dit topic

Pretty much, hoewel ik mn exacte beginwaarden niet weet.
Hoogste wat ik ooit gemeten heb was 17 op een schaal van 10-55

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------



De prijs, die dosis 2-3 maanden lang kost je al gauw minimaal 300 euro.
Zou het dolgraag willen maar heb dat geld gewoonweg niet
Hoe zit het eigenlijk met je stuurhormonen (LF-FSH)? Wat zijn die waardes op je uitslag van je bloedtesten? Normaal? Hoog? Laag? Daaruit kan je toch al afleiden wat niet goed werkt. Hypofyse of teelballen.
 
Hoe zit het eigenlijk met je stuurhormonen (LF-FSH)? Wat zijn die waardes op je uitslag van je bloedtesten? Normaal? Hoog? Laag? Daaruit kan je toch al afleiden wat niet goed werkt. Hypofyse of teelballen.

Dat was laag-normaal
Libido is echt nog steeds ruk, erecties zijn nog steeds slap, heb al maanden geen ochtenderectie gehad.
Flink kut dit, mijn vriendin begint er nu ook onder te lijden.

Zit te tobben om misschien toch 25mg clomid een maand lang te doen om het proces te versnellen, ik weet het anders ook niet meer, het lijkt alsof het 'zin' hebben knopje is uitgeschakeld.
Heb mijn vriendin al 2 weken niet gezien, al 2 weken niet gefapt en heb ook 0,0 behoefte om seks te hebben of te rukken
 
Heb je die supps nou al besteld dan?
 
Heb je die supps nou al besteld dan?

Yo, bedankt voor de tip nog
Ja zijn vandaag binnengekomen. Ik ga dit een maand lang proberen, ik hoop echt dat het zoden aan de dijk zal zetten
 
Ga je je waarden nu nog een keer laten checken over een poosje, om te kijken of het weer wat gestegen is?
 
Heb je die supps nou al besteld dan?

Niet te geloven maar ik heb zowaar na 2 weken van die zooi suppen voor het eerst weer een ochtenderectie gekregen.

Faddermakker: Jazeker man, over een maandje of 2 ga ik weer testen.
Hopelijk zit ik dan ruim boven de minimale hoeveelheid
 
told u! shit is for real :D Inderdaad duurt het bij mij ook altijd wel 2 weken voordat t begint te werken.
 
told u! shit is for real :D Inderdaad duurt het bij mij ook altijd wel 2 weken voordat t begint te werken.

Gewichtsverlies lijkt ook te stabiliseren. Hopelijk over een maandje of 2-3 zal ik weer gaan gainen:)
Hoop dat het dan minimaal rond de 13/14 is
 
Guys, begin echt flinke gyno te ontwikkelen in een korte tijd en lijkt steeds erger te worden.
Ik heb nog wat aromasin staan....derin flikkeren?
 
Guys, begin echt flinke gyno te ontwikkelen in een korte tijd en lijkt steeds erger te worden. Ik heb nog wat aromasin staan....derin flikkeren?

Aiii das klote, komt waarschijnlijk omdat je te weinig oestro in je lichaam had waardoor je lichaam z'n receptoren upreguleerd (of hoe je het ook noemt, zelfde als het rebount effect als je arimidex neemt)

Nu je Test en je Oestro omhoog gaat krijg je direct gyno.

Geen idee wat je in jouw geval verstandig is.

Dr. Ronde vragen misschien?

Of gewoon aan de clomid gaan?
 
Guys, begin echt flinke gyno te ontwikkelen in een korte tijd en lijkt steeds erger te worden. Ik heb nog wat aromasin staan....derin flikkeren?

Definieer gyno, in vier dagen ga je van het ene uiterste naar de andere.

Op hoeveel vet % zit je nu?
 
Definieer gyno, in vier dagen ga je van het ene uiterste naar de andere.

Op hoeveel vet zit je nu?

Zal wel zo rond de 18 zijn, het was al een week of 2-3 een beetje puffy voor die 4 dagen, maar afgelopen week zijn ze echt flink vergroot vandaar dat ik aan de alarmbellen rinkel.
Ik voel nu keiharde knobbels onder mn tepels, ze zijn schijfvorming, puntig en steken uit, heb al commentaar/grapjes gehad dat mijn tepels door mn shirt zichtbaar uitsteken en vreemd/laag hangen van mensen in mijn omgeving.
Lijkt heel erg hierop, valt eerder onder de noemer puffy nipples als ik zo kijk
 
Laatst bewerkt:
Zal wel zo rond de 18 zijn, het was al een week of 2-3 een beetje puffy voor die 4 dagen, maar afgelopen week zijn ze echt flink vergroot vandaar dat ik aan de alarmbellen rinkel. Ik voel nu keiharde knobbels onder mn tepels, ze zijn schijfvorming, puntig en steken uit, heb al commentaar/grapjes gehad dat mijn tepels door mn shirt zichtbaar uitsteken en vreemd/laag hangen van mensen in mijn omgeving. Lijkt heel erg hierop, valt eerder onder de noemer puffy nipples als ik zo kijk

Ja die zijn idd puffy. Dat ze laag hangen valt opzich wel mee. Niet zo druk maken om wat anderen ervan vinden, anders ga je jezelf alleen maar gek maken.

Ik zou als ik jou was gaan cutten, 18 is voor jou op dit moment te hoog. Met alle respect, er zit niet veel massa meer op, dus ik zou nu gewoon gaan cutten om te kijken of je zo je estradiol omlaag kan krijgen. Veel groene groente erbij eten en groene thee schijnt ook te helpen. Hoe zit je in magnesium, Omega 3 en vitamine E, krijg je dat genoeg binnen? Zinc had je via Sniezel al aangeschaft toch?
 
tering dat is behoorlijke gyno man!
Ik denk niet dat je daar nog wat mee kan behalve een operatie
 
Ja die zijn idd puffy. Dat ze laag hangen valt opzich wel mee. Niet zo druk maken om wat anderen ervan vinden, anders ga je jezelf alleen maar gek maken.

Ik zou als ik jou was gaan cutten, 18 is voor jou op dit moment te hoog. Met alle respect, er zit niet veel massa meer op, dus ik zou nu gewoon gaan cutten om te kijken of je zo je estradiol omlaag kan krijgen. Veel groene groente erbij eten en groene thee schijnt ook te helpen. Hoe zit je in magnesium, Omega 3 en vitamine E, krijg je dat genoeg binnen? Zinc had je via Sniezel al aangeschaft toch?

tering dat is behoorlijke gyno man!
Ik denk niet dat je daar nog wat mee kan behalve een operatie

Dit ben ik niet even voor de duidelijkheid, en zo vergevorderd is het niet maar het begint hier sterk op te lijken. Mn tepels beginnen steeds schuiner te staan en steeds puntiger te worden, ze hangen als het ware naar voren omlaag, veel meer dan op de foto hierboven, alsof ze omlaag getrokken worden door middel van een schijfvormige vetknobbel.
Alle bovenstaande vitaminen krijg ik idd al binnen
 
Oke, maar tis niet enkel puffy nipples want dat is maar een beetje opgezwollen.
Bij die kerel op de foto zitter er sowieso dikke schijven onder
 
Ja met zulke foto's zit je jezelf natuurlijk alleen maar gek te maken. Zou toch gewoon cutten, is het niet gewoon vet?
 
Ja met zulke foto's zit je jezelf natuurlijk alleen maar gek te maken. Zou toch gewoon cutten, is het niet gewoon vet?

Vet is volgens mij niet hard, ik voel gewoon een dikke harde knobbel zitten die ik kan vastpakken met mn vingers. Mn tepel steekt ook uit als een schijfvormige punt
 
Toch maar een fotootje, is dit het gevolg van een te hoog bf? Het komt ook zo plotsklap opzetten, het was dus al eerder vettig maar die schijven zijn er afgelopen 1a2 weken bijgekomen
Mijn bf is sinds einde van de trt gestegen van 11/12 naar 18/20

Gelieve aub niet quoten, ivm prive
 
Laatst bewerkt:
Mag ik je raad geven? Regel 3000, zoek je een chirurg en ga met hem aan tafel zitten.. Nooit besparen op je eigen lichaam
 
Back
Naar boven