Vipex
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.329
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice manHell yeah! De foto’s zijn binnen en wat ben ik TROTS! Na 20 weken knetterhard houden aan het plan, tussendoor vader worden en met de een en andere stressoren zit het er op!
![]()
![]()
![]()
WEEK 1 REBOUND | WEEK 2 REBOUND | |
Gem. gewicht | 82.3 | 82.7 |
Frontpose | ||
Backpose |
Zeker! De temperaturen waren wel extreem, maar we hebben onze tijd doorgebracht in het appartement tijdens de heetste uurtjes van de dag. Ochtenden en avonden zijn wij er lekker op uit gegaan.
Fucking knap gedaan man. En al helemaal met alles in je leven nu, want op zichzelf is dit al een tip prestatie.Hell yeah! De foto’s zijn binnen en wat ben ik TROTS! Na 20 weken knetterhard houden aan het plan, tussendoor vader worden en met de een en andere stressoren zit het er op!
![]()
![]()
![]()
Vaderschap icm werk/prive leven kost veel tijd, maar als bber ben je structuur gewend en is het even een omschakeling. Vaak vooraf plannen zoals je waars nu met voeding doet ook de trainingsuren etc neemt al stukje stress weg van dat je het idee hebt “ik moet trainen”.Goede avond,
Mentale aspect:
Excuses dat ik zolang niet een update heb gestuurd. Merk dat het vaderschap, werk en het sporten momenteel veel vragen van mij mentaal, desondanks mag ik enorm in mijn handen knijpen met mijn vriendin die mij hierin steunt en alles betreft het bodybuilding accepteert.
Heb woensdag wel een afspraak bij de HA, want heb afgelopen weken enorm last van extreem haaruitval (stress denk ik?)
Gymperformance en fysiek:
Beide gaan er goed, merk dat ik elke week sterker word en mijn fysiek goed blijft tijdens de bulk. Vanochtend ingecheckt op 87,3kg gemiddeld.
![]()
![]()
Goals voor aankomende weken:
1. Weer een duidelijke structuur creëren waar ik in wat lastigere tijden op terug kan vallen
2. Rustig gainen richting de 90kg
3. Gymperformance blijven 🆙 en
Inderdaad een hele omschakeling, maar begint wel steeds meer “normaal” te worden.Vaderschap icm werk/prive leven kost veel tijd, maar als bber ben je structuur gewend en is het even een omschakeling. Vaak vooraf plannen zoals je waars nu met voeding doet ook de trainingsuren etc neemt al stukje stress weg van dat je het idee hebt “ik moet trainen”.
Wat is je huidige split