Vipex
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.329
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha nee! Gelukkig ben ik sws al een ochtendmens, maar dit gaat allemaal veranderden inderdaad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee! Gelukkig ben ik sws al een ochtendmens, maar dit gaat allemaal veranderden inderdaad
Komt goed mennn, krijgt er wat leuks voor terug en het is de slapeloze nachten op het begin allemaal waard 👏Haha nee! Gelukkig ben ik sws al een ochtendmens, maar dit gaat allemaal veranderden inderdaad
Zet hem op voor de laatste weekjes 💪Plannen zijn gewijzigd;
Momenteel overgeschakeld op 3 verschillende dagen betreft voeding;
Niet trainingsdagen; 1600kcal
Lowerbody trainingsdagen: 2100kcal
Upperbody trainingsdagen: 2200kcal
Nog 3 weken doorbijten, daarna beginnen net laden en over 4 weken shooten 📸
Gefeliciteerd man! Gelukkig alles gezond. Geniet van komende dagen 👏Gisteravond 18:15 zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Ivy Noémi. Beide dames maken het super goed & tevens de eerste nacht zijn we goed doorgekomen![]()
ProficiatNog 2 weekjes te gaan 🎉🙏🏼
Gelukkig deze week al 3 trainingen gedaan, want vanaf donderdagochtend in het ziekenhuis beland en dus zoals benoemd vader geworden van Ivy Noémi. Eerste twee nachten kleine 2 uurtjes p.n. gemaakt, desondanks functioneer ik prima! We worden vanmiddag ontslagen uit het ziekenhuis 🏥 dus dan lekker thuis verder genieten en een ritme zien te vinden!
![]()

Gefeliciteerd man!Gisteravond 18:15 zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Ivy Noémi. Beide dames maken het super goed & tevens de eerste nacht zijn we goed doorgekomen![]()