Vipex
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.329
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Legday 2
Net terug van de gym. Potverdomme, wat pittig. Deadliftsessie helaas nog niet tevreden over. Dit weekend ga ik hiermee ook aan slag met een technieksessie. Kijken of ik het wat kan verbeteren. Verder dus wat hogere intensiteit deze training. Vooral bij de legpress en leg extensions dacht ik dat ik dood ging ☠️ Dat is een goed teken, right?🤩
Legcurl
3x15x50kg
Deadlift
1x2x135kg (teleurstellende techniek)
1x6x112,5kg
1x8x92,5kg
Legpress
2x10x200kg
F: 1x15x200kg
Lunges
2x20(steps)x40kg
1x30(steps)x40kg
Leg extension
2x15x65kg
DS: 1x15x65kg
DS: 1x15x55kg
DS: 1x15x40kg
Seated calve raises
3x15x30kg
Daarnaast nog wat oefeningen voor de abs
gedaan.
Hier had ik zelf nog niet over nagedacht. Ik ga hier dit weekend eens mee bezig. Thanks voor je tipMss wat sneller naar beneden gaan bij de DL, ik denk dat je ontzettend veel kracht verliest door zo traag te gaan.
Thanks! Welkom! 🤝

Terug van drie dagen rust. Vandaag laatste training van de week erdoor heen geknald.
Tijdens de drie dagen rust heb ik mijn voedingsschema twee dagen wat losser gelaten, wat resulteerde in twee keer een latenight snack (domino's en maccie). Vanochtend woog ik 84,6kg. Wat dus -0,1kg betekend als je kijkt naar drie dagen terug.
Lowerbody 2
Legcurl
3x15x60kg
Deadlift ( @chrash ) Ik ben aan de slag gegaan met de tip die je mij gaf. Toch wat meer reps weten te tillen, nu de techniek nog verbeteren!
1x4x135kg (+2 reps)
1x7x115kg (+1 rep) (+2,5kg)
1x10x95kg (+2 reps) (+2,5kg)
Legpress
2x10x220kg
1x9x220kg
Bulgarian splitsquat (lunges vervangen voor deze, aangezien ik lunges nu twee keer per week pak en ik toch wat meer afwisseling wilde)
3x10x16kg
Leg extension
2x15x65kg
D: 1x15x65kg
D: 1x15x50kg
D: 1x15x30kg
Seated calve raises
3x12x30kg
Abs
Decline legraises, hanging legraises & Side bend

Moet zeggen dat het ook fijner aanvoelde om iets vlotter te zakken. Hopelijk gaan die gewichten inderdaad nog een flink stuk omhoog, vooral straks wanneer ik weer in de bulkfase ga! 👏 Nogmaals bedankt voor het delen van je tip 🤝ja dat gaat al een stuk vlotter zo
ik durf niet te zeggen of het voor hypertrofie persee beter is, maar ik vind dat het zo wel vlotter gaat hogere gewichten te verzetten.
vermits je best wel wat spiermassa hebt denk ik dat die gewichten nog een stuk omhoog gaan.

)
Hey! Ja man, behoorlijk rot gevoel. Wat jij aangeeft over even paar setjes minder in gewicht heb ik later in de training inderdaad gedaan. En raad eens, dat ging prima. Deze week staat er een deloadweek op de planning. Lichaam even een weekje rust gunnen dus. Kijken hoe het volgende week gaat!hey man, ik herken wat je schrijft. Soms wil het gewoon ff niet. Dan wordt het voor mij ook een mentale struggle, wil er toch wat van maken maar kan me er niet voor opzwepen. Het geeft dan zo'n onvoldaan gevoel hè. Wel goed dat je de rest van de training wel prima hebt kunnen uitvoeren. Misschien is het ook een signaal dat het gewicht eigenlijk nog wat te zwaar is. Een paar setjes - 40 kg en meer reps werkt voor mij dan prima. Soms wil het bij mij nog wel eens helpen om er dan eens een alternatieve oef te proberen bv sumo deadlift. Dan hoef je niet zwaar te gaan en investeer je je tijd toch nuttig.