AndroidHealthClinic

Vissertje zijn blog

Het gaat echt hartstikke goed hier, van het ene standaardschema met extra's, naar het andere standaardschema waar je extra's mag/moet doen.

Goed bezig, al denk ik wel dat je aan het eind van de maand 4 euro tekort komt! :grinny:

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat echt hartstikke goed hier, van het ene standaardschema met extra's, naar het andere standaardschema waar je extra's mag/moet doen.

Goed bezig, al denk ik wel dat je aan het eind van de maand 4 euro tekort komt! :grinny:

Thanx man....

Oeps.... 2X 16 is uuuuuu wat was het ook al weer... denk,denk,denk.... IK WEET HET!!!! 32.... Tnanx voor we waarschuwing, scheelt me een hoop stress bij het bijwerken van mijn kasboek :thumbs:

De eerste training in de nieuwe gym is een feit, en het ging lekker, heel erg lekker. Geen klein zweterig zaaltje maar een mooie grote nieuwe sportzaal en dat traint toch een heel stuk lekkerder moet ik eerlijk zeggen. En fatsoenlijke muziek i.p.v. het gevoel hebben dat je in de bejaardensoos zit te trainen en daardoor de muziek zachtjes moet... Ik ben blij dat ik over gestapt ben :D

Omdat ik niet meteen op de eerste dag met mijn eigen gewichten wou gaan rond lopen heb ik vandaag de gewichten even naar boven afgerond op de standaard 1.25Kg gewichten. Vanaf maandag ga ik weer netjes met de 0.5Kg platen aan de slag.

Dit was hem vandaag:

Bench:
10x 20Kg
10x 40Kg
10x 50Kg
10x 52.5Kg (ging echt gruwelijk lekker :pressing:)
7X 55Kg
7X 57.5Kg
5X 60Kg
5X 60Kg
6X 60Kg (veel volume gedaan maar misschien iets te veel warming-up waardoor deze "maar" op 6 is blijven hangen)

Barbell curl
10X 30Kg
10X 30Kg

Deadlift
x X 60Kg (De eerste pogingen waren met schijven die niet rond waren en dus steeds een stuk verrolden bij het neerleggen, later een plek gevonden waar ronde schijven lagen )
5X 70Kg
5X 80Kg
5X 90Kg
5X 95Kg (toen ik klaar was dacht ik, kut het was amrap, nou ja volgende keer ff beter opletten :p , ging wel gruwelijk lekker, kon ze echt goed omhoog knallen)

Facepull
12X 25Kg
12X 25Kg
12X 25Kg

Tricep cable pull down
12X 35Kg
11X 42.5Kg
9X 42.5Kg

Back extencions (hier hebben ze er gelukkig een fatsoenlijk apparaat voor)
12X BW
12X BW
12X BW

Dat was hem :D

Trainen ging redelijk lekker maar was wel zwaar, voelde me niet helemaal top. Heb vanochtend al vaker op de plee gezeten dan wat ik normaal op een hele dag doe :toilet:

Ben trouwens nog weer geswitcht van greyskull met arm naar de Pharks variant omdat ik de barbell row toch wel heel erg fijn vond bij de SL5X5 en de barbell curl deed ik er zowieso al als extra bij). Ben vandaag even opnieuw begonnen met de app omdat ik nu netjes op de maandag ben begonnen zodat de trainingen goed verdeeld zijn over de week. Heb nu netjes op de maandag en vrijdag Squat en op de woensdag de Deadlift.

Dit was hem voor vanmiddag:

Bench press
10X 20Kg
10X 40Kg
5X 50Kg
5X 60Kg
5X 60Kg
5X 60Kg (meer zat er vandaag helaas ff niet in :()

ROW
5X 50Kg
5X 50Kg
15X 50Kg

Squat
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 50Kg
5X 60Kg
5X 70Kg
5X 80Kg
5X 85Kg
5X 85Kg
5X 85Kg (ook dit was vandaag echt ff de max :()

Barbell curl
10X 30Kg
10X 30Kg
9X 30Kg

Back extensions
12X BW
12X BW
12X BW

Facepull
12X 25Kg
12X 25Kg
12X 25Kg

Tricep rope pull down
12X 42.5Kg
12X 42.5Kg
9X 42.5Kg

Alles met elkaar 1 uur en 20 minuten bezig geweest

Zojuist na het douchen maar weer eens op de weegschaal gestaan... Op de kop af 61 kilo gaf het display aan, er komt dus nog niet erg veel gewicht bij. Wel merk ik in de spiegel dat ik droger word en bij een z.g.a. gelijkblijvend gewicht moet er dus siermassa bijgekomen zijn is dan mijn gevoel. En ik moet eerlijk zeggen dat de spiegel dat beeld ook bevestigt waar ik echt super blij van wordt. :flexing:

Ik heb ook besloten om me t/m de zomer niet te druk maken over het aankomen en dat ik gewoon lekker door ga zoals het nu doe. Heb m'n calorie-inname inmiddels ietsje bijgesteld naar boven omdat ik op een gegeven moment weer wat begon af te vallen toen de trainingen zwaarder werden (zit nu op een daggemiddelde over de week tussen de 2100 en 2200 Kcal). Maar t/m de zomer vind ik de spiegel ff een belangrijkere graadmeter dan het getal op de weegschaal, zolang ik maar niet afval want dat wil ik absoluut niet.

Na de zomer zie ik wel wat ik ga doen, ik denk dat ik dan een clean-bulk ga beginnen de rest van het jaar en dan vanaf januari weer rustig aan afbouwen met de calorieën, maar mijn gevoel zegt dat het allemaal wel goed gaat komen :flexgrin:

Zojuist na het douchen maar weer eens op de weegschaal gestaan... Op de kop af 61 kilo gaf het display aan, er komt dus nog niet erg veel gewicht bij. Wel merk ik in de spiegel dat ik droger word en bij een z.g.a. gelijkblijvend gewicht moet er dus siermassa bijgekomen zijn is dan mijn gevoel. En ik moet eerlijk zeggen dat de spiegel dat beeld ook bevestigt waar ik echt super blij van wordt. :flexing:

Ik heb ook besloten om me t/m de zomer niet te druk maken over het aankomen en dat ik gewoon lekker door ga zoals het nu doe. Heb m'n calorie-inname inmiddels ietsje bijgesteld naar boven omdat ik op een gegeven moment weer wat begon af te vallen toen de trainingen zwaarder werden (zit nu op een daggemiddelde over de week tussen de 2100 en 2200 Kcal). Maar t/m de zomer vind ik de spiegel ff een belangrijkere graadmeter dan het getal op de weegschaal, zolang ik maar niet afval want dat wil ik absoluut niet.

Na de zomer zie ik wel wat ik ga doen, ik denk dat ik dan een clean-bulk ga beginnen de rest van het jaar en dan vanaf januari weer rustig aan afbouwen met de calorieën, maar mijn gevoel zegt dat het allemaal wel goed gaat komen :flexgrin:

Je zou ook met een meetlint af en toe je armen, borstomvang en benen kunnen meten?

Om m'n blog maar gelijk weer compleet te maken en de daad bij het woord te voegen bij deze de uitkomsten:

Bovenarmen 32cm omtrek
Bovenbenen 50cm omtrek
Borst gemeten op tepelhoogte 95cm Omtrek
Middel 78cm omtrek

Beetje hannesen in je eentje maar wel te doen. Links en rechts is trouwens qua armen en benen op enkele mm's na behoorlijk gelijk. Ik had in de spiegel juist het idee dat er best verschil in links en rechts zou zitten op de armen... Meten is in deze dus echt weten :D

Laatst bewerkt:
Gewoon een fatsoenlijke training, meer zat er even niet in deze keer, maar shit happens. Volgende keer kijken of je AMRAP wel lukt! :cool:

Met een lichaamsgewicht van 61kg zijn dat echt nette gewichten die je in korte tijd weet te hanteren.

Dat betekent in mijn ogen ook dat je net al te lang door moet blijven gaan met Greyskull of een ander vorm van lineaire progressie, over een maand of 2 a 3 zaj je denk ik over moeten/kunnen schakelen naar een intermediate programma.

meet dan je middel ook gelijk even, is een goede indicator voor spiertoename, als je middelomtrek ongeveer gelijk blijft en je bent toch zwaarder geworden, dan zet je spiermassa aan
andersom in een cut, als je middelomtrek minder is geworden, verlies je vetjes

meet dan je middel ook gelijk even, is een goede indicator voor spiertoename, als je middelomtrek ongeveer gelijk blijft en je bent toch zwaarder geworden, dan zet je spiermassa aan
andersom in een cut, als je middelomtrek minder is geworden, verlies je vetjes

Ja, die was ik even vergeten, wrs omdat ik mijn eigen tailleomvang liever niet te weten kom.

Middel is ook opgemeten en bij de post met de andere maten geplaatst

Terug
Naar boven