Fitness Seller

Vissertje zijn blog

Bezoekers in dit topic

Irritant dat..... dan was je er vanaf geweest.
 
Vandaag door (zeer positieve :p ) omstandigheden eigenlijk geen tijd gehad om te sporten maar wilde perse squatten dus ben alleen daarvoor naar de gym geweest. Uiteraard het meeste weer gefilmd en de filmpjes deel ik graag met jullie.

10X 20Kg
10X 40Kg
5X 90Kg (Niet meer gefilmd)

En nu weer verder met voorbereiden voor de zeer positieve omstandigheden van vanavond :D
 
En wat zijn die zeer positieve omstandigheden:D?

Squat ziet er al beter uit! Diepte haal je ook prima. Helemaal met lichter gewicht. Wanneer zwaarder wel weer iets minder diep. Maar dat kan ook door gewicht en vermoeidheid komen. Flexibiliteit heb je dus wel.
 
En wat zijn die zeer positieve omstandigheden:D?

Uuuuu.... Een dame die ik afgelopen donderdag heb ontmoet komt vanavond op bezoek :p

Squat ziet er al beter uit! Diepte haal je ook prima. Helemaal met lichter gewicht. Wanneer zwaarder wel weer iets minder diep. Maar dat kan ook door gewicht en vermoeidheid komen. Flexibiliteit heb je dus wel.

Thanx, ben zelf ook niet geheel ontevreden. Ik ga lekker door met deze gewichten. Vermoeidheid speelt absoluut en een rol, heb geen rust tussen de sets behalve dan het bijplaatsen of veranderen van de schijven. Loop de laatste dagen ook regelmatig buiten de gym squat oefeningen te doen om flexibiliteit te trainen, geen idee of het helpt maar voelt wel goed :D
 
Vissertje, even los van je vooruitgang gezien, respect voor de attitude die je hebt en de manier waarop je luistert naar de mensen die je coachen. Deze attitude heeft ervoor gezorgd dat je best wel wat mensen met verstand van trainen hebt verzameld in je log!
Ga zo door!
 
Vissertje, even los van je vooruitgang gezien, respect voor de attitude die je hebt en de manier waarop je luistert naar de mensen die je coachen. Deze attitude heeft ervoor gezorgd dat je best wel wat mensen met verstand van trainen hebt verzameld in je log!
Ga zo door!

Dankjewel voor je toffe reactie, en het is zeer zeker de bedoeling om zo door te gaan. Ik ben de mensen in m'n log ook erg dankbaar voor de hulp die ze me bieden, ben mede door hun hulp gekomen tot waar ik nu sta en dat vind ik super tof.



Thanx mannen, ze is net weer vertrokken en kan de date als zeer geslaagd beschouwen :D
 
Ben ik weer.... Na een weekend iets te veel cardio, te weinig slaap en niet al te gezond eten viel de training redelijk zwaar en was blij toen ik klaar was, was werkelijk helemaal naar de kloten :D

Dit keer niet zo veel filmpjes gemaakt maar wel bewust de laatste set squat gefilmd omdat die set een goed beeld geeft van hoe de rest van sets is gegaan

Dit was de hele training

Seated behind the neck press (ook maar eens wat meer volume gepakt)
10X 20Kg
10X 30Kg
10X 35Kg
10X 37,5Kg
10X 40Kg
7X 40Kg
7X 40Kg

Squat
10X 20Kg
10X 40Kg
10X 60Kg
10X 70Kg
10X 80Kg
10X 90Kg
6X 90Kg (+1 rep)

Pull up
3X 7X BW

Facepull
3X 12X 22,5Kg

Tricep rope pull down
3X 12X 21,5Kg

Standing oblique crunch
3X 12X 18Kg

Naar de kloten maar wel voldaan :p
 
De laatste 3 reps waren volgens mij het mooist, bij de tweede kwam de bar iets naar voren bij het omhoog gaan. Goeie train weer en een dikke neus naar alle mensen die zeuren over hoe gevaarlijk behind the neck presses wel niet zijn!

Na een weekend iets te veel cardio, te weinig slaap en niet al te gezond eten
:eyebrow:
 
Diepte niks mis mee, dus met de enkel flexie zit het ook wel goed, want ze kwamen niet los van de grond of zo. Dit waren toch nog geen nieuwe schoenen?
 
De laatste 3 reps waren volgens mij het mooist, bij de tweede kwam de bar iets naar voren bij het omhoog gaan. Goeie train weer en een dikke neus naar alle mensen die zeuren over hoe gevaarlijk behind the neck presses wel niet zijn!

Thanx, en die presses zijn idd prima te doen zolang je maar goed naar je lichaam luistert. De beweging voelt soms wat onnatuurlijk en er komt een onnatuurlijke spanning op de schouder te staan heb ik wel eens het idee. Maar ik doe deze oefening nu best al een poos en heb her nooit last van gehad behalve dat ik de oefening in het begin wat vreemd vond aanvoelen.

Diepte niks mis mee, dus met de enkel flexie zit het ook wel goed, want ze kwamen niet los van de grond of zo. Dit waren toch nog geen nieuwe schoenen?

Thanx, nog geen nieuwe schoenen, eerst ff keer met Natty87 trainen en de zaak bespreken. Dan ga ik schoenen kopen :-)
 
Vandaag samen met Natty87 getraind, was erg tof en leerzaam, squatten ging echt lekker en kon meer dan ik zelf dacht :p

Dit was de training, beetje vanalles en nog wat.

Squat
10X 20Kg
10X 40Kg
10X 60Kg
5X 80Kg
5X 90Kg
3X 100Kg
5X 107,5Kg
5X 107,5Kg
(geluid uit aub op het einde :D)

Goodmornings
10X 20Kg
5X 40Kg
6X 57,5Kg
6X 57,5Kg
6X 57,5Kg

Close grip bench
10X 20Kg
10X 40Kg
8X 57,5Kg
8X 60Kg
8X 62,5Kg

Plate loaded paused lp
3x10x40kg aan schijven

dumbbell chest fly
12X 10Kg
12X 12Kg
8X 12Kg

Dat was hem al weer
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven