Fitness Seller

Vissertje zijn blog

Bezoekers in dit topic

Lekkere brul :D alleen ik hoorde wat geks zal het niet delen haha. Goed bezig. Dit waren mooie squats hoor!
 
Je bent nog een filmpje vergeten :roflol:

Goed getraind hoor! En vertrouwen in jezelf krijgen ! Squat is prima op diepte .
 
Mooie collab :)
Squatten ziet er goed uit, begrijp die dip in form van vorige week dan niet helemaal......
 
Met zo'n coach doe je net ff wat meer je best om indruk te maken! :cool:

Squats zijn mooi diep, gewoon weer lekker bouwen.
 
Mooie collab :)
Squatten ziet er goed uit, begrijp die dip in form van vorige week dan niet helemaal......

Thanx voor je compliment

Ik ben vanaf een bepaald moment teveel de focus gaan leggen op gewicht en ben mn techniek langzaam gaan aanpassen aan het gewicht en was het gevoel van diepte een beetje kwijt geraakt. Na een aantal trainingen meer de focus terug te hebben gebracht op diepte weet ik weer hoe het moet voelen en moet ff weer het vertrouwen terug krijgen dat ik ook vanuit die diepte omhoog kan komen met ruim 100Kg in mijn nek. Zaak is nu om niet te snel te willen en de aandacht op de techniek te behouden, ik zal dus ook veel blijven filmen en ook wanneer de gewichten weer omhoog gaan mijn form te blijven controleren.
 
Met zo'n coach doe je net ff wat meer je best om indruk te maken! :cool:

Squats zijn mooi diep, gewoon weer lekker bouwen.

Wilde me natuurlijk niet laten kennen hé:p, wilde die 107,5Kg eerst niet doen en het bij 90Kg houden, maar de 3X100 ging erg goed dus de coach vond dat ik best met haar mee kon doen en de 3X 5X 107.5 kon gaan doen... En dat had ze goed ingeschat en heeft mij een heerlijk gevoel gegeven :D
 
Squat ziet er super uit! Echt een mooie diepte.
Super dat je die training met Natty87 zo snel hebt ingepland, zal je progressie zeker ten goede komen!
 
Ben vanochtend weer even aan het meten geweest met de volgende resultaten:

Gewicht vanochtend 60,5Kg

2019-4-18 Gewicht grafiek.jpg

2019-4-18 Caloriën grafiek.jpg

Bicep 33 > 32 = -1
Benen 53 > 52.5 = -0.5
Borst 97 > 96.5 = -0.5
Middel 79 > 77.5 = -1.5 (middel gaat erg lekker en is ook goed te zien, de V vorm onderkant buik wordt steets mooier)
Nek 36.5 > 36.5 = 0
 
Vissertje, even los van je vooruitgang gezien, respect voor de attitude die je hebt en de manier waarop je luistert naar de mensen die je coachen. Deze attitude heeft ervoor gezorgd dat je best wel wat mensen met verstand van trainen hebt verzameld in je log!
Ga zo door!
Ik zat er nog niet eens in. Hier nog de meest verstandige
 
Niet vanwege de opmerkingen 'mensen die verstand hebben van trainen in je log', maar in :)
 
Ik zat er nog niet eens in. Hier nog de meest verstandige

Het niveau kan niet hoog genoeg zijn, dus van harte welkom in m'n log :thumbs:

Niet vanwege de opmerkingen 'mensen die verstand hebben van trainen in je log', maar in :)

Om het gemiddelde qua niveau ook niet weer niet te laten exploderen is iedereen welkom, met z'n allen weten we een heleboel, en hé, gezelligheid is minstens zo belangrijk :p
 
Het niveau kan niet hoog genoeg zijn, dus van harte welkom in m'n log :thumbs:



Om het gemiddelde qua niveau ook niet weer niet te laten exploderen is iedereen welkom, met z'n allen weten we een heleboel, en hé, gezelligheid is minstens zo belangrijk :p
Er kan er maar één het meeste weten en dat ben ik natuurlijk.
Ik stel je voor om van dit log een ware oase van literaire hoogstandjes te maken.
.
 
En de laatste training voor pasen 2019 is alweer een feit, waar blijft de tijd :)

Ik heb besloten weer een beetje structuur in m'n progressieve overload te brengen, heb de laatste tijd maar wat gedaan qua gewichten maar die tijd is nu wel ff mooi geweest. Vandaag 3x5 op de deadlift met 130 Kg en ga dit met 2.5Kg per training verhogen tot ik geen nette 3X5 meer haal. Ik ga op de OHP voor de 3X5 met 50Kg, dan verhogen waardoor ik vermoedelijk de 3X5 niet meer zal halen dus dan 10% deload en terug opbouwen. De touwtjes moeten even weer aangetrokken worden.

Dit was de training: (gewicht vanochtend wederom 60.5Kg)

OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
5X 40Kg
3X 45Kg
5X 50Kg
5X 50Kg (+1rep tov de vorige keer)
4X 50Kg (+1rep tov de vorige keer, totaal dus + 2 reps met 50Kg :D)

Deadlift
5X 70Kg
5X 100Kg
5X 120Kg
5X 130Kg
5X 130Kg
5X 130Kg

Dips
3X 12X (voor het eerst alle sets 12 reps)

Facepull
1X 12X 21.5Kg
2X 12X 22.5Kg (ander kabel station)

Tricep kick back (wilde ik eens proberen, niet gelijk fan van)
3X 12X 6Kg

Standing oblique crunch
3X 12X 18Kg

Chin-up
8X
8X
5X

En dat was hem alweer, nu paasweekend vieren :p
 
Heb je ook plannen qua voeding, ik weet dat je angstig bent om aan te komen, maar veel kan er ook niet meer vanaf lijkt mij.
 
Heb je ook plannen qua voeding, ik weet dat je angstig bent om aan te komen, maar veel kan er ook niet meer vanaf lijkt mij.

Plan qua voeding is om gedurende de zomer rond de 2K calorieën te gaan zitten, dat is mn onderhoud want er moet idd niet meer vanaf... Het gruwelijke kloten zwambandje onder op de rug zit er nog steeds maar verder afvallen lijkt me ook geen strak plan, onder de 60 wil ik absoluut niet komen. Ik weeg me al een poosje elke ochtend na het op staan en hou zowel m'n gewicht als calorieën in excel bij om het strak in de gaten te kunnen houden. Ben wel echt mega blij met m'n figuur want heb er in m'n hele leven nog nooit zo bij gestaan als nu dus deze zomer ga ik het een beetje zo houden. Na de zomer moet er echt gebulkt worden om verder te kunnen bouwen aan spierkracht en hypertrofie, er zit dus wel een soort plan in m'n hoofd.
 
Vandaag was de training damn zwaar... Een weekend vroege diensten, brak slapen in een camper op de camping en niet al te best eten zijn geen goede ingrediënten voor een geweldig training... Maar des al niet te plus blij dat ik weer gegaan ben.

Squatten ging redelijk, vorige keer 3x5 met 107.5 gedaan dus nu 110 gepakt. Was echt vermoeid en failde op de laatste rep in de laatste set. Ga de volgende keer weer dit gewicht pakken want ook de diepte was iets minder dan de 107.5Kg heb ik het idee. Als dit gewicht goed gaat ga ik pas weer met 2.5Kg verhogen.

Ook eens een filmpje gemaakt van de BOR.

Dit was de training:

Bench press
15X 20Kg
10X 40Kg
5X 60Kg
3X 70Kg
5X 77.5Kg
5X 77.5Kg
2X 77.5Kg (helemaal leeg in eens na twee reps :eek:)

BOR
10X 30Kg
5X 50Kg
5X 60Kg
5X 70Kg
5X 70Kg

Squat
10X 20Kg
5X 50Kg
3X 70Kg
2X 90Kg
1X 100Kg

Cable chest fly
12X 7.5Kg
12X 10Kg
10X 10Kg

Hammer curl
3X 12X 14Kg

Moe en gapend naar huis...
 
Goed bezig vis!
Diepte wel goed . Heb 1e en laatste bekeken.
Laatste wel iets minder diep.
Verloor je spanning bij de laatste? Reps gingen nl vrij vlot nog.

Gewicht zo laten en dat je nog reps in de tank houdt!
 
Back
Naar boven