AndroidHealthClinic

Vissertje zijn blog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Hoeveel kcals eet jij zo op een dag?
Momenteel zit ik tussen de 2300 en 2500 op een dag met af en toe een uitschieter naar boven. Weeg niet elke dag maar zo af en toe om het een beetje in de gaten te houden. Merk dat ik daar beter op ga dan dat ik elke dag alles weeg... Zodra ik op gewicht ben of de spiegel minder vriendelijk wordt ga ik ff weer strak alles bij houden.

Ok, dan eet je nog aardig wat.

Dat heb ik gelezen, maar ik zou verwachten dat je <2000kcal zou eten op jouw gewicht.

• #1.046
Dat heb ik gelezen, maar ik zou verwachten dat je <2000kcal zou eten op jouw gewicht.

Dan val ik wel heel hard af... Rond de 2000 val ik zelfs nog af. Moet gemiddeld over de week echt wel rond de 2500 zitten wil ik een beetje stabiel blijven of heel iets aankomen

Kom je daarvan aan als ontvanger?

Misschien is het dieet van Building the Monolith wat voor je? :rolleyes:

So this template is not easy but it is very doable – but only if you are dedicated to making it happen. “Dedicated” doesn’t just mean that you want to do it; it means you are dedicated to doing what it takes to get it done and that means EATING right. I had 4 people run this and all of them ate like champions – all ate at least 1.5 pound of ground beef a day and ate one dozen whole eggs a day. That’s the only thing I required via diet. They could eat whatever else they wanted throughout the day provided they managed to eat those two things, every single day, for 6 weeks. What ends up happening is that it sucks for the first week or so. By the end of the 6 weeks, it becomes second nature to eat for strength/size and it became easy to tolerate. Here’s a sample day of eating:

Meal 1

• 8 whole eggs
  • 4 pieces bacon
  • 4 pieces toast
  • 2 bananas
Meal 2
  • 1 pound ground beef mixed with marinara sauce and some kind of pasta
Meal 3
  • 2 Double Cheeseburgers
  • French Fries
Meal 4
  • 6 whole eggs
  • .5 pound of taco seasoned ground beef
  • Cheese/lettuce/tomatoes/taco sauce
  • Combine all of this and make egg/meat burrito

• #1.051
Ik ga nu eerst slapen... eens kijken of dromen over eten ook helpt :haha:

Ben je ergens niet angstig om te veel aan te komen? Want structureel 250 kcal boven onderhoud eten moet voor jou prima te doen zijn.

• #1.057
Ben je ergens niet angstig om te veel aan te komen? Want structureel 250 kcal boven onderhoud eten moet voor jou prima te doen zijn.

Niet meer zo bang als dat ik ben geweest. Ben inmiddels van 57 weer naar 59.2 gegaan in een kleine 2 week tijd. Dus dat lijkt me best netjes wel. Ik ga rustig zo door en denk dat ik over 1 á 2 week weer netjes boven de 60 ben en dan langzaam door naar in ieder geval de 63Kg.

Ik vergeet telkens dat je 1m63 bent, dan is een gewicht van rond de 60kg niet eens heel erg licht.

• #1.060
En de derde training van deze week is ook alweer een feit.

Dit was hem:

Bench press
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 50Kg
3X 60Kg
3X 65Kg
3X 70Kg
3X 72.5Kg
3X 72.5Kg
3X 72.5Kg
3X 72.5Kg