Ben ik weer....
Moet eerst ff wat van m'n hart...
Er gebeuren de laatste tijd bijzondere dingen in mijn leven die me soms erg veel pijn doen en me veel energie kosten, tegelijk is er ook goed nieuws. Langzaam kom ik er meer en meer achter wat de werkelijke reden is geweest dat ik overspannen ben geworden. De pijnlijke conclusie die ik er uit moet trekken is dat ik ten onrechte mijn ex de schuld heb gegeven van al mijn problemen, niet zij, maar ikzelf ben de oorzaak geweest. Helaas ben ik hierdoor wel het mooiste wat ik ooit heb gehad kwijt geraakt want langzaam begin ik ook steeds beter te zien hoe tof ze eigenlijk altijd is geweest... Ik was altijd op zoek naar perfectie en kon daardoor nooit tevreden zijn, met helemaal niets. Of het nou het huis was, de auto, de modelspoorbaan, of m'n werk... Nooit was ik tevreden en dat gold dus ook voor mijn vriendin, 95% was gewoon perfect aan haar alleen zag ik enkel maar die 5% waardoor ik al het moois helemaal niet meer kon zien. Die inzichten doen me momenteel zo enorm veel pijn en vreten zo ongeveer alle energie uit me op dit moment...
Gelukkig is er ook goed nieuws te melden. Vorige week dinsdag heb ik besloten alle schaamte en alle trots aan de kant te zetten en contact op te nemen met mijn ex. Tot mijn grote verbazing werd dit goed opgevat en kwam zij met het idee om af te gaan spreken en te gaan praten. We zijn woensdag de hele dag op pad geweest en zijn naar het IJsselmeer gereden om daar op een bankje aan het water te gaan praten, veel praten... Ze heeft de deur niet voor m'n neus dicht gegooid en is bereid het contact terug op te bouwen. Ze is wel ontzettend bang om wederom zo gekwetst te worden en wil eerst niet aan een relatie ofso denken maar ze geeft zelf aan dat het in de toekomst allemaal anders kan worden. Ze is bereid af en toe leuke dingen te gaan doen en dan maar zien wat er van komt. Ik wil haar wel op mijn blote knieën bedanken en nu ik dit typ rollen de tranen me bijna weer over de wangen. Heb alle contacten die ik via tinder en weet ik veel wat had afgekapt en alle dating app's van de telefoon verwijderd. Ik ga er vol voor en ga mijn ex terug proberen te winnen. f**k alle trots, f**k alle schaamte... Boeit me geen reet meer wat anderen vinden , ik weet wat ik wil en daar ga ik nu voor.
Zo, een heel verhaal maar moest het ff van me af schrijven, en aangezien er al zo veel over me in deze log staat kan dit er ook wel bij...
Dan nu de training van vandaag want ben vandaag wel weer naar de gym geweest.
OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
3X 35Kg
2X 40Kg
5X 45Kg
5X 45Kg
5X 45Kg (yes.... deze keer wel weer gelukt

)
Squat
10X 20Kg
5X 60Kg
3X 80Kg
2X 100Kg
3X 110Kg
3X 110Kg
3X 110Kg (geen energie al was het nog zo.... dus bij 3x3 gelaten)
Seated cable row
3X 12X 50Kg
Dumbbell chest fly
3X 12X 14Kg
Tricep pull down
3X 12X 25Kg
Leg press
12X leeg ding (53kg)
12X +80Kg
12X +100Kg
12X +120Kg
Facepull