Fitness Seller

Vissertje zijn blog

Denk niet dat het aan het trainen ligt kerel ;).
Lekker blijven trainen en jezelf motiveren in de gym.

Get rid of her before it’s to late.

Of zoals zyzz zou zeggen; disregard females

Xx

Verg gewoon niet teveel van jezelf. Je komt uit een dip.. gaat nu enorm goed en dan kan je ook gewoon wel eens een klein dipje terug hebben.
Gewoon even pas op te plaats. Niet doorpushen en dan lukt het je echt wel. Je herkent de signalen en ziet wat er gebeurt. Het is echt niet zo dat je meteen zoals 1,5 jaar terug zit. Je bent nu heel veel verder en ziet het in. Kop op Vissertje! Je bent enorm goed op weg en vergeet dat niet! :kiss:

Er zijn belangrijkere zaken dan zware gewichten de lucht/je nek in gooien
Onzin, er is niets belangrijker dan met zware gewichten smijten....
zorgen dat je het morgen, overmorgen, over een week, over een maand, over een jaar ook nog wil en kan! :nut:

Hoe lang train je nu al op dezelfde manier?
Wordt het buiten een beetje rustig aandoen ook niet eens tijd om misschien eens op een andere manier te gaan trainen en/of periodisering?
Ben je langzamerhand niet te sterk om te herstellen van deze manier van trainen?
En wat speelt er eventueel buiten het trainen om in je leven? Niet dat je daarop hier uitgebreid hoeft in te gaan.

Even je rust pakken en chillen en rustig weer in je ritme komen. Leg jezelf niet te veel druk op. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.228
Kop op Visser. Wel goed dat je even bent gaan trainen, maar dan wel pas op de plaats maakt en niet teveel van jezelf vraagt.

Dat niet te veel van jezelf willen vragen en soms genoegen nemen met wat is dat blijft nog wel eens lastig voor me helaas...

Prima training, toch? Zoals je aangeeft ben je gewoon veel te weinig tevreden over je prestaties.
Luister naar je lijf! Je herkent de signalen al, dat is een goeie eerste stap, maar nu moet je ze ook erkennen en actie ondernemen.
Als dat iets rustiger aandoen is qua trainingen, dan is dat maar zo.
Er zijn belangrijkere zaken dan zware gewichten de lucht/je nek in gooien ;).

Mijn vriendin zei het gister ook weer tegen me, "leer toch eens tevreden zijn" :o

Teken dat je te veel hooi op je vork neemt.
Een stap terug doen is wel verstandig en dan niet alleen met trainen;) je herkent de signalen en het gevoel dus niet negeren.

Helemaal waar

Denk niet dat het aan het trainen ligt kerel ;).
Lekker blijven trainen en jezelf motiveren in de gym.
Get rid of her before it’s to late.

Of zoals zyzz zou zeggen; disregard females

Xx

De schuld ligt niet bij m'n vriendin mannen, zij pusht me nergens in en verwacht niks van me, ik ben zelf degene die me allerlij verplichtingen oplegt en ze heeft al meerdere malen aan gegeven dat ik het rustiger aan moet doen. Ik denk dat ik daar toch echt maar eens naar moet gaan luisteren.

Soms is niets beter dan iets.

Das een lastige :p

Verg gewoon niet teveel van jezelf. Je komt uit een dip.. gaat nu enorm goed en dan kan je ook gewoon wel eens een klein dipje terug hebben.
Gewoon even pas op te plaats. Niet doorpushen en dan lukt het je echt wel. Je herkent de signalen en ziet wat er gebeurt. Het is echt niet zo dat je meteen zoals 1,5 jaar terug zit. Je bent nu heel veel verder en ziet het in. Kop op Vissertje! Je bent enorm goed op weg en vergeet dat niet! :kiss:

Thanx voor je reactie.

Onzin, er is niets belangrijker dan met zware gewichten smijten....
zorgen dat je het morgen, overmorgen, over een week, over een maand, over een jaar ook nog wil en kan! :nut:

Hoe lang train je nu al op dezelfde manier?
Wordt het buiten een beetje rustig aandoen ook niet eens tijd om misschien eens op een andere manier te gaan trainen en/of periodisering?
Ben je langzamerhand niet te sterk om te herstellen van deze manier van trainen?
En wat speelt er eventueel buiten het trainen om in je leven? Niet dat je daarop hier uitgebreid hoeft in te gaan.

Misschien heb je best wel een goed punt te pakken, ik train inmiddels bijna 2 jaar op deze manier en ben best ver gekomen en merk wel dat het best zwaar is geowrden en ik vaak met spierpijn van de vorige training weer naar de gym ga en vervolgens persé weer mijn doelen wil halen ook al vraat het lichaam om het ff een keer rustig aan te doen.

Misschien dat het wel eens tijd wordt om het schema eens onder de loep te gaan nemen en te kijken naar een andere manier van overloaden te gaan proberen. Zit zelf al te denken aan een 3daagse PPL

Even je rust pakken en chillen en rustig weer in je ritme komen. Leg jezelf niet te veel druk op. :thumbs:

Thanx man,

Of een keer gaan ontspannen bij een wellness center of een massage. Even lekker relaxen:).

We zijn gister avond na het eten spontaan in de auto gestapt en hebben tot bijna 23:00 uur in de sauna gezeten in Zuidwolde, dat was wel ff heel erg lekker en de armen en schouders zijn weer geheel vrij van pijntjes, alleen de onderrug is nu weer wat gevoelig sinds ik van bed ben maar dat trekt wel weer weg in de loop van de dag denk ik.

• #1.230
Wil je geen FB meer doen dan? Ook binnen FB zijn er heel veel mogelijkheden, HLM is een vrij eenvoudige manier om het wat minder intenstief te maken.

Iets als heavy light (ik vermoed dat HLM staat voor Heavy, Light, Medium ofsow? :o) speelt ook door mijn hoofd, ik ga me de komende dagen eens in verdiepen in alle opties.

• #1.231
Ik vond dit wel een goede uitleg.

andy baker heeft veel geschreven over HML, en hoe je je trainingen kunt inrichten
staat nu ook een leuk artikel over als je goals meer hypertrofie gericht zijn, en of je dan wel/niet heel strikt vast moet houden aan de grote lifts.
maak het allemaal niet te moeilijk vissertje, dat is voor zowel je trainingen als voor je prive situatie
niet gaan stapelen in je hoofd.

• #1.235
De methode van Andy om de hlm oefeningen te spreiden over de week bevalt me wel. Dus niet op maandag alle zware oefeningen, Woensdag alles licht en daarna op vrijdag alle medium.

Op elke dag maxen op 1 oefeningen en de rest medium en light lijkt me wel een fijne manier van trainen.

Veel info om over na te denken.

Het wijkt in basis weinig af van wat je nu doet en ik denk dat je dat wel prettig vind, maar de belasting is wel een stukje minder.

De methode van Andy om de hlm oefeningen te spreiden over de week bevalt me wel. Dus niet op maandag alle zware oefeningen, Woensdag alles licht en daarna op vrijdag alle medium.

Op elke dag maxen op 1 oefeningen en de rest medium en light lijkt me wel een fijne manier van trainen.

Veel info om over na te denken.
Hoeveel dagen wil je trainen?

Bij een DUP schema doe je vaak kracht, hypertrofie en power (wat heel erg lijkt op h, m, l) vaak ook over verschillende dagen en dan nog een extra dag (die je ook na je andere oefeningen zou kunnen doen).

Andy Baker, altijd +1!

• #1.238
Het wijkt in basis weinig af van wat je nu doet en ik denk dat je dat wel prettig vind, maar de belasting is wel een stukje minder.

Dat idee heb ik ook, is voor een kwestie van een andere inrichting vwb intensiteit. En ik denk dat ik het schema dan ff opnieuw ga inrichten op 3 dagen. Feitelijk is het schema wat ik nu doe een 4 daagse die ik 3 dagen per week doe.

Hoeveel dagen wil je trainen?

Bij een DUP schema doe je vaak kracht, hypertrofie en power (wat heel erg lijkt op h, m, l) vaak ook over verschillende dagen en dan nog een extra dag (die je ook na je andere oefeningen zou kunnen doen).

Andy Baker, altijd +1!

3 dagen per week is echt de max voor mij.

Dat idee heb ik ook, is voor een kwestie van een andere inrichting vwb intensiteit. En ik denk dat ik het schema dan ff opnieuw ga inrichten op 3 dagen. Feitelijk is het schema wat ik nu doe een 4 daagse die ik 3 dagen per week doe.

3 dagen per week is echt de max voor mij.
En dat is altijd om de dag, of kan anders ook voorkomen?

• #1.240
Terug
Naar boven