MiniiBuilder
Cool Novice
- Waardering
- 131
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer heftige trainingen inderdaad zo met dit volume! Wel zeer nice!![]()
.
Je krijgt alleen maar meer zin om 's avonds na je werk nog even een leidinkje in de muur te frezen, toch?Volume is idd best wel pittig, maar moet zeggen dat het me tot dusver best wel bevalt.

Je krijgt alleen maar meer zin om 's avonds na je werk nog even een leidinkje in de muur te frezen, toch?![]()

Squats na zulke zware DL is echt wel anders dan verse squats hoor....
Mijn idee is altijd: als je je futloos voelt en weerstand hebt om te trainen zegt je lichaam iets.... en moet je even luisteren.
Hmzz klinkt niet zo goed vis.
Weer te druk bezig geweest?
Geen optie dat ze het door iemand anders laat doen? Dit is duidelijk niet gezond voor jou atm en levert alleen maar onnodige stress op. Het is niet jouw probleem.
Ik herken de drukte in je hoofd en het niet slapen. Dit boek heeft mij veel geholpen
![]()
Slaap als een roos, Guy Meadows | 9789021810508 | Boeken | bol
Slaap als een roos (Paperback). Baanbrekende methode van de slaapexpert en oprichter van de prestigieuze Sleepschool Heb je last van slapeloosheid? Lig...www.bol.com
Hou je taai hoor!

Je hoeft alleen maar te zeggen: sorry dat gaat niet lukken voor je verjaardag, en dan heb je weer wat ruimte gecreerd

Je hoeft alleen maar te zeggen: sorry dat gaat niet lukken voor je verjaardag, en dan heb je weer wat ruimte gecreerd![]()

Even je rust pakken af en toe. Het siert je dat je een perfectionist bent, maar laat je niet gek maken. Als die badkamer wat langer duurt is echt geen issue. Probeer voor je gaat slapen iets ontspannends te doen en je gedachten af te leiden van het klussen.![]()
Hey Vissertje. Ik wil graag m'n keuken verbouwen, maar heb twee linkerhanden. Kun jij ff helpen?. O ja, by the way, moet wel voor m'n verjaardag af zijn.![]()

Haha . En nu wat ontspannends doen voor bedtijd.Nee Bert, sorry dat gaat niet lukken..... Zo, ben ik ff assertief![]()