Fitness Seller

Vissertje zijn blog

Bezoekers in dit topic

elke dag wegen. gemiddelde nemen. week erna geen gemiddelde omhoog is meer gaan eten! en niet alles op het oog doen.
 
Heb zojuist een weegschaal besteld welke ik kan koppelen aan mijn smarthome systeem.... Elke weging wordt automatisch opgeslagen in het systeem en kan er dan automatisch berekeningen op los laten.... Dus straks elke ochtend na het opstaan even snel op de weegschaal en de rest gaat vanzelf...

Zo heerlijk al die gadgets :p

En NEE, het is geen weegschaal die VP en dat soort onzin meet, alleen gewicht ;)
 
Heb zojuist een weegschaal besteld welke ik kan koppelen aan mijn smarthome systeem.... Elke weging wordt automatisch opgeslagen in het systeem en kan er dan automatisch berekeningen op los laten.... Dus straks elke ochtend na het opstaan even snel op de weegschaal en de rest gaat vanzelf...

Zo heerlijk al die gadgets :p

En NEE, het is geen weegschaal die VP en dat soort onzin meet, alleen gewicht ;)

Welke heb je besteld?
 
Super!! Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar, waar wil je naartoe?

Ik roep als zolang ik sport dat ik naar de 70Kg wil.... Krijg dat alleen mentaal erg slecht voor elkaar... Moet me nu al weer inhouden niet steeds voor de spiegel te gaan staan want nu de teller boven de 63 staan vind ik mezelf al weer vet worden... Maar ik ga door :devilnana:


Welke heb je besteld?

Heb de Withings Body van Nokia besteld. Heb als smarthome controller een Homey en deze weegschaal kan ik daarmee koppelen zodat het systeem ziet als ik weer heb gewogen.
 
Ik roep als zolang ik sport dat ik naar de 70Kg wil.... Krijg dat alleen mentaal erg slecht voor elkaar... Moet me nu al weer inhouden niet steeds voor de spiegel te gaan staan want nu de teller boven de 63 staan vind ik mezelf al weer vet worden... Maar ik ga door :devilnana:
Zo herkenbaar..precies net zo hier. 70/75 wil ik naartoe. Zit op de 62. Het is allemaal mindfuck, ons brein fopt ons. Ik ben skinny as hell en dat zie ik ook, alleen het gevoel soms..... je zal het vast herkennen.
Succes💪 Een strijd maar heb vertrouwen in je
 
Ben ik weer, gewicht vanmorgen na het opstaan 63,1kg... Boven de 63 dus ben tevreden.

Bij natty in de gym de pols wat ongelukkig verdraaid in die Smith Rack.... Nu iets wat last van en voelde wat kut tijdens het benchen... Rest van de training ging wel prima... Benchen zelf trouwens ook beter dan verwacht.

Dit was de train

Ub

Bench press
10x 20kg
5x 40kg
3x 60kg
2x 65kg
1x 70kg
5x 72,5kg (pittig, gevoelige linker pols)
5x 72,5kg
5x 72,5kg (pittig, maar beter dan verwacht)

Landmine Row
12x lege stang
12x plus 10kg
12x plus 20kg
12x plus 30kg
12x plus 30kg
12x plus 30kg
12x plus 20kg
12x plus 10kg

Barbell curl ez
12x lege stang
12x plus 10kg
12x plus 15kg
12x plus 17,5kg
12x plus 17,5kg
12x plus 17,5kg

Tricep extensions ez
12x lege stang
12x plus 10kg
12x plus 10kg
12x plus 10kg

Facepull
12x 20kg
12x 20kg
12x 20kg

Db flys (gewicht per kant)
12x 6kg
12x 10kg
12x 10kg
12x 10kg

Seated Db shoulder press (gewicht per kant)
12x 10kg
12x 14kg
12x 14kg
12x 14kg
 
Visser doe eens rustig aan, ik probeer je in te halen, maar dat gaat zo niet...
 
Vanmiddag ondanks de warmte toch maar wezen trainen en het ging beter dan verwacht. Squatten weer de volledige 3x5 met 100kg. Nu hopelijk verder opbouwen en boven de 100kg blijven.

Filmpje van de tweede set Squat

5x100kg squat

Lb

Squat
10x 20kg
5x 40kg
5x 60kg
4x 70kg
3x 80kg
2x 90kg
5x 100kg (wauw, weer 5 reps)
5x 100kg (zwaar maar lekker)
5x 100kg (bam.... 3x5......eindelijk weer 3 cijfers)

Goodmornings
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg
10x 40kg

Calf raises in Smith devicit
10x 20kg
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg
10x 70kg
10x 75kg
10x 80kg

Seated leg curls
10x 50kg
10x 50kg
10x 50kg

Decline crunches
10x plus 5kg
10x plus 5kg
10x plus 5kg
 
Rustig aan met zakken op de squat Visser :thumbs: .
Nette gewichten weer!
 
Lekker hoor die 100 kg grens bereiken. Maar als ik (als leek) een kleine opmerking mag maken, let zoals Jespertie al aangeeft let op je weg naar beneden. Ik zie op je film dat je als je naar beneden zakt je teveel naar voren leunt en daardoor als je weer omhoog komt teveel moet corrigeren, dit kost je energie en die energie kun je niet meer in het liften van je gewicht stoppen. Je ziet ook dat als je wat verder in je set bent het "probleem" zich verergerd en je onderin een echt zwaai maakt als je weer omhoog komt. Ik heb een a4tje op mn (pc) scherm gehouden om te kijken of je in een rechte lijn naar beneden gaat en weer omhoog. Zo check ik bij mezelf mn barpath ook. In de gym gebruik ik wel eens een pasje op mn telefoonscherm. Je kunt ook een app downloaden en daarop je barpath bekijken mocht je dat fijner vinden. Ik zou je willen adviseren om een deload van 10% te doen en daarna met correcte vorm weer omhoog te werken naar 100kg+ Je zult dan merken dat als er minder energie wegstroomt door het corrigeren je lift soepeler gaat. Warmup setjes doe je met veel reps :thumb: dan kun je ook extra op je vorm letten omdat het gewicht dan nog niet zo zwaar is.
 
Goed dat jullie dit aanhalen, ben het er ook wel mee eens dat er onderin wat voor verbetering vatbaar is.
 
Goed dat jullie dit aanhalen, ben het er ook wel mee eens dat er onderin wat voor verbetering vatbaar is.
Ja, goed gezien van de mannen. Nu zie ik het ook: eerst naar voren dan naar boven dan weer terug recht, bij het naar boven gaan....
Ik zou mezelf ook eens moeten filmen :o
 
Gister middag weer wezen trainen. Voorige week lukte helaas niet. Nachtdiensten en niet kunnen slapen door het warme weer... Had maar besloten m'n energie even te sparen en heb in huis wat dingen opgepakt.

Training ging boven verwachting en op de Ohp (blijft toch m'n favoriete oefening) wederom kunnen verhogen. En de 3x5 ging prima met een kleine 2 minuten rust tussen de sets.

Dit was hem :

Ub

Ohp
10x 20kg
5x 30kg
3x 35kg
2x 40kg
1x 45kg
5x 47kg (ging eigenlijk heel prima😀)
5x 47kg (pittig maar goed te doen)
5x 47kg (bam.... Wederom super trots)

Bb Row (rest was allemaal bezet)
10x 40kg
10x 50kg
10x 50kg
10x 50kg

Db curl hammer grip
10x 14kg
10x 14kg
10x 14kg

Tricep rope pull down
10x 17,5kg
10x 20kg
10x 22,5kg

Facepull
10x 20kg
10x 22,5kg
10x 22,5kg

Cable chest fly
10x 10kg per kant
10x 10kg
10x 10kg
 
Back
Naar boven