Hij ging weer lekker vanochtend. Eigenlijk is trainen in de ochtend niet mijn favoriete moment van de dag (ik train het liefst in de middag) maar desondanks ging het goed. Havermoutpap is volgens mij echt krachtvoer als je het mij vraagt, zelfs de OHP op 40Kg is bijna gelukt, had ik zelf echt niet verwacht.
Het was trouwens geen hele uitgebreide training omdat we vanmiddag op pad gaan.
Hier gaat ie weer:
SL5X5
SQ 75Kg (tijdens de squat toch wel weer gevoelig in de rug maar trekt na de training wel redelijk snel weer weg, sneller dan voorheen in ieder geval)
OHP 40Kg (5 minuten rust tussen alle sets, anders gaat het hem echt niet worden)
5X
5X
5X
5X (Eventjes dacht ik, what the f**k, het gaat nog lukken ook)
3X (Maar helaas

)
DL 100Kg (Erg zwaar, ik ram de sets er niet zo snel doorheen als op sommige filmpjes die ik voorbij zie komen. Na elke rep neem ik even 5 seconden rust, even weer de juiste houding aannemen en even goed ademhalen).
En nog een paar extraatjes maar dit keer niet zo veel.
Barbell curl ss back extentions (ss betekend toch superset waarbij je in de rust van de ene set de set doet van de andere oefening? )
30Kg 12X/12X
30Kg 12X/12X
30Kg 10X/12X
Rope pull down
45X 12X
45X 11X
45X 9X
Dat was hem alweer. Door de lange rusten bij de OHP ben je wel erg lang aanwezig op de sportschool, terwijl je voor je gevoel helemaal niet veel doet...